Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vanaf 3 november: meer gegevens doorgeven voor VWP
Re: vanaf 3 november: meer gegevens doorgeven voor VWP
Toestemming is al verleend zag ik net.. Dat gaat lekker snel
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
dat is inderdaad de beste tip om mee te geven.. Gewoon exact overnemen wat er in je paspoort staat, kan het ook niet mis gaan.Bennogr schreef:Zorg vooral dat je je volledige naam invult die in je paspoort staat.
Ben alleen wel benieuwd hoe ze omgaan met de voornamen van je ouders. Want daarvan weet jij niet altijd hoe het in hun paspoort staat.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Mijn moeder leeft niet meer en heeft dus ook geen paspoort meer. Als er dan een fout in de naam staat valt dat toch ook niet meer te controleren?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Geen idee. Ik heb hetzelfde 'probleem'. Vraag me sowieso af wat ze met al die gegevens willen doen. Zelfde als met je huidige werkgever waarbij je ook een contact-persoon dient op te geven. Zie ze al bellen.. 'ik zie dat meneer xxx naar ons land op vakantie wil. Is hij te vertrouwen?'
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik ben erg benieuwd, zowel mijn man als ik zijn eigen baas. Hij is vaak wel gedetacheerd voor langere tijd bij een bedrijf maar ik heb niemand die ik als werkgever kan opgeven. Hoop dat het geen problemen gaat opleveren in de toekomst.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Bij werkgever hoef je geen contactpersoon op te geven. Ze vragen wel om een telefoonnummer, maar dat is optioneel, dus gewoon niet invullen.
En bij werkgever mag je ook "self-employed" invullen.
En bij werkgever mag je ook "self-employed" invullen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Dingen die optioneel zijn en je vult die niet in zouden ze daar strenger naar kijken? Zag dat je ook je functie (jobtitle) in moet vullen (in het engels neem ik aan)
Zijn ook dingen weg zoals vluchtnummer en 1e verblijfsadres.
Toevallig vandaag nog een uitreksel uit geboorteregister gevonden van beide, omdat ik die nog had bij de papieren van huwelijk in usa anders had ik ook de voornamen niet precies geweten van mijn schoonouders (al lange tijd overleden).
Ik moet ook nieuwe estas aanvragen binnenkort na nieuw paspoort deze maand.
Zijn ook dingen weg zoals vluchtnummer en 1e verblijfsadres.
Toevallig vandaag nog een uitreksel uit geboorteregister gevonden van beide, omdat ik die nog had bij de papieren van huwelijk in usa anders had ik ook de voornamen niet precies geweten van mijn schoonouders (al lange tijd overleden).
Ik moet ook nieuwe estas aanvragen binnenkort na nieuw paspoort deze maand.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Nee, ik zou niets invullen wat optioneel is, dus ook geen job title. Ik weet dat er mensen zijn die liever wel optionele gegevens invullen, maar ik vul bij formulieren nooit meer in dan strikt noodzakelijk. En nee, ik geloof niet dat ze daar strenger naar kijken. Gelukkig dat ze eindelijk die optionele vraag over vluchtnummer hebben weggehaald.
Nou doe ik persoonlijk natuurlijk niks met die ESTA, maar zo adviseer ik iig wel familie en kennissen die mij hierover vragen.
Nou doe ik persoonlijk natuurlijk niks met die ESTA, maar zo adviseer ik iig wel familie en kennissen die mij hierover vragen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht