Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels boeken

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ksanthony
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Hotels boeken

Bericht door ksanthony »

Ik boek over het algemeen via een broker (in mijn geval Allied Tpro) en anders via hotels.com of uitzonderlijk via booking.com

Waarom eerder hotels.com ? Omdat in mijn geval de prijs ofwel hetzelfde ofwel iets lager was dan booking.com , en bij hotels.com spaar ik de Welcome Rewards.
Niets tegen Booking.com hoor.

Wat is nu het 'probleem' met deze websites. Zij kopen geen vaste contingenten in bij hotels. Waardoor er vaak een ietsie pietsie grotere kans is op overboekingen.
Nu heb je ook nog steeds kans op een overboeking als je bij het hotel zelf reserveert hoor.
Zowat elk hotel laat zich lichtjes overboeken , aangezien zij 24u voordien nog veel annulaties krijgen (via booking.com en hotels.com die dit meestal gratis aanbieden - ben hier geen fan van, gewoon uit principe :) )

Best altijd nog eens een bevestiging vragen aan het hotel !
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer