Nee, ik bedoelde het ook meer omgekeerd. Kunnen wij naar buiten en dan weer terug? Dan zou die kennis me buiten de gates opwachten in het publieke gedeelte.Brinksie schreef:Voor Washington weet ik niet, maar over het algemeen (en ook in LA) kom je niet bij de gates zonder boarding passTowel schreef:Thanks, we kijken inderdaad ook in Secaucus. Het zier ernaar uit dat we een goed aanbevolen en betaalbaar hotel in Brooklyn hebben gevonden..
Nog een ander vraagje, anders open ik wellicht een nieuw topic:
We hebben een stopover in Washington en daar woont een vriend van me. Hij zou ons graag even willen ontmoeten op het vliegveld, maar we vragen ons af of dit mogelijk is. Heeft iemand een idee hoe het zit met Dulles en of je dan weer opnieuw langs de douane moet of dat je vrij makkelijk iemand kan begroeten die zelf geen ticket heeft?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York en San Francisco - los of via reisbureau?
Re: New York en San Francisco - los of via reisbureau?
Re: New York en San Francisco - los of via reisbureau?
Kan misschien wel maar dan moet je door de veiligheidscontrole. Hangt ervan af hoeveel tijd je hebt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3429 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 4 Reacties