Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

transfer vlucht op detroit airport

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: transfer vlucht op detroit airport

Bericht door Marcopstal »

Ik weet niet wat dit werkterrein van HoNo inhoudt.

Ikzelf ben gedurende een week op de baan geweest met de hulpdiensten in Detroit. Mensen die reeds gedurende 30 jaar aan hulpverlening doen, van een basisfunctie opgegroeid zijn tot een leading functie binnen de brandweer en medische hulpverlening. Zij zijn denk ik echt wel goed geplaatst als "experts", zoals HoNo het zo minachtend naar voor brengt.

Daarenboven zijn zij geboren en getogen in Detroit.

Zij weten echt wel wat ze vertellen. En als ik van hun goede raad krijg heb ik geen enkele reden om eraan te twijfelen, temeer daar ik ook veel zelf gezien heb op die week tijd.

O ja, ik heb gedurende die week ook uitvoerig de werking (en niet werking) van de politie gezien. Wachttijden van meerdere uren op politiehulp zijn geen uitzondering. Een praktisch voorbeeld: iemand stapt de brandweerkazerne binnen en deelt aan de brandweerlui mee dat hij zich wil aangeven voor moord. Men belt de politie, maar "no unit available - niemand beschikbaar" Vele uren later hebben ze dan maar een taxi gebeld om die persoon naar het politiebureau te laten overbrengen. Hallucinant, maar realiteit in Detroit.

Nu vergis je niet, ik zelf heb daarom ook niet de intentie om uit Detroit weg te blijven.

Maar dat is gans iets anders dan een toerist, die misschien voor het eerst in de VS komt, even te laten rondtoeren in Detroit.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
HoNo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door HoNo »

Ernstig hoor, die ziekte van het laatste woord willen hebben. :?
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Volgens mij ging dit topic over een overstap in Detroit en niet over de stad ingaan :?:
Hier heeft TS niet zoveel aan.

Ik vind 1:32 aan de krappe kant maar als het meezit moet het wel haalbaar zijn. Alles staat of valt met de rij bij Immigrations.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

HoNo, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Voor iemand die al een paar posts geleden een laatste woord gepost heeft en een paar keren zegt dat hij ermee ophoudt doe je anders zelf wel lustig verder. Blijkbaar kan je niet tegen een tegenwoord.

Ik vind je laatste antwoord beneden alle peil en ver verwijderd van enig fatsoen.

En Vito, je hebt gelijk dat dit buiten topic is, maar iemand die ontkent dat Detroit gevaarlijk is en bijna zegt "allen daarheen" kan ik moeilijk negeren.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

note Mod: Het lijkt me verstandig om nu alleen maar weer ontopic te gaan, verder niet ter zake doende offtopic posts zullen worden verwijderd. Een GOEDE discussie over het wel of niet veilig zijn in Detroit zou makkelijk in een ander topic zoals http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=3&t=54527 kunnen, maar aub niet hier.
Fair Arie
Amerikafan

Bericht door Fair Arie »

@cpvdbosch; Kees, veel plezier in de US met je zoons en succes met de overstap in Detroit. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer