Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijsverschil motel: vooraf boeken - ter plaatse
-
JariLitmanen
- Amerika-ontdekker
Re: Prijsverschil motel: vooraf boeken - ter plaatse
Iemand wel eens de app. hotel tonight geprobeerd?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik gebruik zelf op de iPad hotels.com, waarmee we de laatse keren een dag of een paar uur vooruit boekten, werkt perfect, en geeft absoluut lagere prijzen dan vooruit boeken.
(althans, voor mij, priceline en dergelijke gebruik ik niet, dus misschien zijn die wel goedkoper)
(althans, voor mij, priceline en dergelijke gebruik ik niet, dus misschien zijn die wel goedkoper)
Het bonnenboekje is een online webpagina, laat je dan geprinte bonnen zien? Of kun je daar een fysiek boekje bestellen?girliecathy schreef:Michael, hier is de link naar de website http://hotelcoupons.com/
Ik heb de app op mijn telefoon staan daar staan vaak ook nog extra kortings bonnen op.
De AAA is de Amerikaanse ANWB dus AAA korting is een soort van ANWB korting
Iemand gaf mij de tip om bij de plaatselijke VVV kantoren te kijken naar kortingsvouchers en coupons.
- girliecathy
- Amerikakenner
Wij halen altijd een hardcopy deze liggen bijv bij benzine pompen, visitor centre enz enz. Dit staat allemaal op de website.
Sommige hotels willen echt de uitgeknipte coupon hebben en sommige vinden het allemaal wel best en geven de kamer gewoon tegen het tarief dat vermeld staat op de coupon.
Sommige hotels willen echt de uitgeknipte coupon hebben en sommige vinden het allemaal wel best en geven de kamer gewoon tegen het tarief dat vermeld staat op de coupon.
-
Pabloxl
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Werkt dat ter plaatste boeken ook in het hoogseizoen? (jul-aug)
Lijkt me een stuk lastiger in die periode.
Lijkt me een stuk lastiger in die periode.
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
-
sharon-vb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het is maar net of je het aandurft of niet. Wanneer je niet te kieskeurig bent en het dus prima vindt om uiteindelijk niet in jouw hotel naar keuze te zitten, dan zou je het erop kunnen wagen in het hoogseizoen.
- girliecathy
- Amerikakenner
Wij reizen altijd in het hoogseizoen en nooit geen problemen gehad. Het voordeel is ook dat je de kamer eerst kan bekijken en de buurt waar het hotel/motel staat. Als het je niet bevalt ga je gewoon naar de volgende.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 5128 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 3 Reacties