Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Realistisch budget
-
Mandijtjuh
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Realistisch budget
Hoezo niet genoeg aan €10.000,- ???
Voor de vlucht budget van €1000,- p.p.
Wij hebben voor 20 dagen een midsize SUV voor €542,-
Benzine hebben wij berekend op 3606,71KM + 1000 extra tellen Auto 1 op 9 en gem $4 per gallon = $553,35 / €399
Maar hebben voor de zekerheid €500 apart gezet voor benzine..
Hotels 20 nachten €1962,88 maar wij hebben hier een aantal dure tussen zitten..
Zoals laatste 5 nachten Vdara City Corner Suite.
Bij alle kon je ook kiezen voor 2 queens ipv een king bed.
Dus dat ligt eraan of jullie met zn 3tjes op 1 kamer gaan of jullie 2 kamers willen.
Vlucht €3000 + Auto €600 + benzine €600 + hotels €2000 = €6200
Dan heb je nog eten +/- €750 p.p. = €2250 + 6200= €8450,- en dan zou je nog €2050 "over" hebben voor Parken, Excursies en Overige uitgaven..
Maar iedereen doet het natuurlijk anders.
Dit kan een stuk goedkoper nog. Met goedkopere overnachtingen. Maar het kan ook duurder als je overal 2 kamers wilt hebben. Maar als je met zn 3e op 1 kamer gaat redt je dit naar mijn mening zeker.
Voor de vlucht budget van €1000,- p.p.
Wij hebben voor 20 dagen een midsize SUV voor €542,-
Benzine hebben wij berekend op 3606,71KM + 1000 extra tellen Auto 1 op 9 en gem $4 per gallon = $553,35 / €399
Maar hebben voor de zekerheid €500 apart gezet voor benzine..
Hotels 20 nachten €1962,88 maar wij hebben hier een aantal dure tussen zitten..
Zoals laatste 5 nachten Vdara City Corner Suite.
Bij alle kon je ook kiezen voor 2 queens ipv een king bed.
Dus dat ligt eraan of jullie met zn 3tjes op 1 kamer gaan of jullie 2 kamers willen.
Vlucht €3000 + Auto €600 + benzine €600 + hotels €2000 = €6200
Dan heb je nog eten +/- €750 p.p. = €2250 + 6200= €8450,- en dan zou je nog €2050 "over" hebben voor Parken, Excursies en Overige uitgaven..
Maar iedereen doet het natuurlijk anders.
Dit kan een stuk goedkoper nog. Met goedkopere overnachtingen. Maar het kan ook duurder als je overal 2 kamers wilt hebben. Maar als je met zn 3e op 1 kamer gaat redt je dit naar mijn mening zeker.
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Das relatief hé.
Ik gaf vorig jaar op 17 dagen alles inbegrepen € 12.700 uit. We waren met zijn drietjes op één kamer.
Hangt allemaal af van wat je wil en kan.
Note mod: dubbele post verwijderd.
Ik gaf vorig jaar op 17 dagen alles inbegrepen € 12.700 uit. We waren met zijn drietjes op één kamer.
Hangt allemaal af van wat je wil en kan.
Note mod: dubbele post verwijderd.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wat koop jij dan allemaal wel niet marcopstal?
Er zijn forumleden die met z'n vijven met 10000 euro toekomen! (en NIET kamperen!)
Er zijn forumleden die met z'n vijven met 10000 euro toekomen! (en NIET kamperen!)
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
-
lovely_laura
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn in 2012 met zijn 4en (2 volwassenen en 2 kleine kinderen) een maand naar Amerika geweest(buiten het hoofdseizoen) Wij waren voor deze maand in totaal 9000 euro kwijt.
Qua hotels hadden we een budget van 70 euro per nacht en hoewel we hier soms dik overheen gingen zaten we er bij sommige hotels weer een stuk onder dus het gemiddelde bleef ongeveer hetzelfde.
We reden een midsize SUV geboekt via eautohuur.
Met het eten hadden we bijna altijd hotels met ontbijt waar we probeerde goed te eten en voor het avondeten aten we de 1e keer uitgebreid in een restaurant en de andere keer weer een pizza op de kamer.
Natuurlijk had het ook goedkoper of duurder gekund maar voor ons was het precies goed zo.
Gr Laura
Qua hotels hadden we een budget van 70 euro per nacht en hoewel we hier soms dik overheen gingen zaten we er bij sommige hotels weer een stuk onder dus het gemiddelde bleef ongeveer hetzelfde.
We reden een midsize SUV geboekt via eautohuur.
Met het eten hadden we bijna altijd hotels met ontbijt waar we probeerde goed te eten en voor het avondeten aten we de 1e keer uitgebreid in een restaurant en de andere keer weer een pizza op de kamer.
Natuurlijk had het ook goedkoper of duurder gekund maar voor ons was het precies goed zo.
Gr Laura
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Hangt er maar vanaf hoe breed je het wil laten hangen hé. katrienenluc.
Dat is nu net het punt welke ik wil maken. Hoe kan je in godsnaam een degelijk antwoord geven op de vraag van "hoeveel budget dien ik te voorzien". Dat hangt er nu eenmaal vanaf wat je wil doen en hoeveel je wil uitgeven.
Een aantal zaken zoals vluchten, brandstof, autohuur kan je uiteraard wel inschatten. Maar andere uitgaven zoals aankopen en eten en drinken al helemaal niet. Hotels is in functie van waar je de lat legt.
Als een bepaald hotel mij aanstaat en goed gelegen is en het kost € 250 per nacht, so what.... maar als het goedkoper moet dan kan je natuurlijk ook wel hotels voor € 60 per nacht vinden. Een praktisch voorbeeld: deze zomer trek ik met een groep naar de VS In Las Vegas verblijven wij in de Stratosphere aan € 50 per kamer. Volgend jaar plan ik met de familie te gaan en dan wordt het waarschijnlijk de Bellagio aan € 350 tot 400 per kamer.
Dat is nu net het punt welke ik wil maken. Hoe kan je in godsnaam een degelijk antwoord geven op de vraag van "hoeveel budget dien ik te voorzien". Dat hangt er nu eenmaal vanaf wat je wil doen en hoeveel je wil uitgeven.
Een aantal zaken zoals vluchten, brandstof, autohuur kan je uiteraard wel inschatten. Maar andere uitgaven zoals aankopen en eten en drinken al helemaal niet. Hotels is in functie van waar je de lat legt.
Als een bepaald hotel mij aanstaat en goed gelegen is en het kost € 250 per nacht, so what.... maar als het goedkoper moet dan kan je natuurlijk ook wel hotels voor € 60 per nacht vinden. Een praktisch voorbeeld: deze zomer trek ik met een groep naar de VS In Las Vegas verblijven wij in de Stratosphere aan € 50 per kamer. Volgend jaar plan ik met de familie te gaan en dan wordt het waarschijnlijk de Bellagio aan € 350 tot 400 per kamer.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Over budget kan je zo lang en zo breed gaan als je wil en er zijn ondertussen al -tig topics over.
Voor ieder liggen de normen anders, niet iedereen wil low-budget gaan of juist wel
Prijzen van tickets en autohuur kan je best vergelijken maar overnachtingen en eten niet, shoppen al helemaal niet.
Wij hebben tickets geboekt aan 600 euro pp, een midsize SUV aan 500 euro ongeveer (is in £) voor 20 dagen en de overnachtingen (meestal hotels, soms motel) voor 1750 euro.
Eten en drinken zien we ter plaatse wel en onze bedoeling is af te wisselen, soms iets halen in de supermarkt, soms broodje of fast food, soms iets "deftiger"
Voor ieder liggen de normen anders, niet iedereen wil low-budget gaan of juist wel
Prijzen van tickets en autohuur kan je best vergelijken maar overnachtingen en eten niet, shoppen al helemaal niet.
Wij hebben tickets geboekt aan 600 euro pp, een midsize SUV aan 500 euro ongeveer (is in £) voor 20 dagen en de overnachtingen (meestal hotels, soms motel) voor 1750 euro.
Eten en drinken zien we ter plaatse wel en onze bedoeling is af te wisselen, soms iets halen in de supermarkt, soms broodje of fast food, soms iets "deftiger"
-
Pabloxl
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Buiten de vakanties gaan is moeilijk want onze zoon gaat nog naar school en mijn vrouw werkt als docent in het onderwijs.
Als auto hoef ik geen SUV, maar wel iets als een fullsize.
Maar eigenlijk maakt de auto niet heel veel verschil in prijs. Als je terugzakt naar bijvoorbeeld een compact maakt dat ongeveer €100,- uit over drie weken. ( t.o.v. een full size)
De hotels vind ik wel interessant.
Jullie geven aan dat mijn schatting aan de hoge kant is, maar als ik zelf een beetje google dan zie ik toch behoorlijk hoge prijzen.
Ik vind het helemaal niet erg om af en toe in een motel6 of super8 te zitten, maar wil wel een beetje in de buurt van een park zitten, zeker als ik 2 dagen bij een park ben.
Maar misschien schat ik dat verkeerd in en moet je ook voor rond de €100,- in de buurt van de parken kunnen zitten. Maar ik heb bijvoorbeeld bij Yosemite en Grand Canyon gekeken en daar kom je volgens mij echt niet onder de $200 uit per nacht.
Ik vind het ook echt niet erg om het eten af te wisselen met bijvoorbeeld af en toe fastfood of een wallmarkt, maar… heb je die wel in de buurt van de parken en in de middle of nowhere?
Dat je die volop in de grote steden heb snap ik, maar heb je ook genoeg alternatieven in de buurt van de parken?
Als auto hoef ik geen SUV, maar wel iets als een fullsize.
Maar eigenlijk maakt de auto niet heel veel verschil in prijs. Als je terugzakt naar bijvoorbeeld een compact maakt dat ongeveer €100,- uit over drie weken. ( t.o.v. een full size)
De hotels vind ik wel interessant.
Jullie geven aan dat mijn schatting aan de hoge kant is, maar als ik zelf een beetje google dan zie ik toch behoorlijk hoge prijzen.
Ik vind het helemaal niet erg om af en toe in een motel6 of super8 te zitten, maar wil wel een beetje in de buurt van een park zitten, zeker als ik 2 dagen bij een park ben.
Maar misschien schat ik dat verkeerd in en moet je ook voor rond de €100,- in de buurt van de parken kunnen zitten. Maar ik heb bijvoorbeeld bij Yosemite en Grand Canyon gekeken en daar kom je volgens mij echt niet onder de $200 uit per nacht.
Ik vind het ook echt niet erg om het eten af te wisselen met bijvoorbeeld af en toe fastfood of een wallmarkt, maar… heb je die wel in de buurt van de parken en in de middle of nowhere?
Dat je die volop in de grote steden heb snap ik, maar heb je ook genoeg alternatieven in de buurt van de parken?
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In de parken heb je ook fastfood; er zijn in de meeste parken wel een of meer goedkope eetgelegenheden.
Overnachten in Yosemite is prijzig, tenzij je een tent in Curry Village of Housekeeping neemt. Zie daarvoor http://www.yosemitepark.com. Bij de Grand Canyon kan het veel goedkoper, zowel de Bright Angel Lodge als de Maswik Lodge hebben kamers onder de 100 dollar. Het kan zijn dat alles is volgeboekt, maar het loont om regelmatig te checken of er iets vrijgekomen is. Zie http://www.grandcayonlodges.com.
Marianne
Overnachten in Yosemite is prijzig, tenzij je een tent in Curry Village of Housekeeping neemt. Zie daarvoor http://www.yosemitepark.com. Bij de Grand Canyon kan het veel goedkoper, zowel de Bright Angel Lodge als de Maswik Lodge hebben kamers onder de 100 dollar. Het kan zijn dat alles is volgeboekt, maar het loont om regelmatig te checken of er iets vrijgekomen is. Zie http://www.grandcayonlodges.com.
Marianne
Even teruggekeken naar onze kosten van 2013. Om je een idee te geven..
De goedkoopste overnachting in de parken was € 85,69 (kamer voor 3p) voor de Bright Angel Lodge (GC). De duurste overnachting was in het Lake Hotel (Yellowstone, 4p), hier betaalden we € 149,91 voor. In de GC aten we ons avondeten in het Bright Angel Restaurant. Hier waren we voor 3p omgerekend €50,16 kwijt. Allen een hoofdgerecht en bier/cocktail erbij.
De goedkoopste overnachting in de parken was € 85,69 (kamer voor 3p) voor de Bright Angel Lodge (GC). De duurste overnachting was in het Lake Hotel (Yellowstone, 4p), hier betaalden we € 149,91 voor. In de GC aten we ons avondeten in het Bright Angel Restaurant. Hier waren we voor 3p omgerekend €50,16 kwijt. Allen een hoofdgerecht en bier/cocktail erbij.
-
michelvd
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Budget kan je inderdaad eigenlijk niets zinnigs over zeggen, dat is heel persoonlijk.
Wij zitten dit jaar met z'n drieën op:
Vluchten (AMS-NY, NY-SFO en LAX-AMS) op 3570 euro.
Hotels op 3150 euro (gem 150 euro) We moeten alleen de laatste nog.
Autohuur 676 euro (19 dagen Minivan)
Totaal is dat een kleine 7400 euro.
Daar zal nog aan uitgaven denk ik zo'n 4000 euro bijkomen.
Maar er zullen ook genoeg mensen zijn die willen of genoegen nemen met kamperen, een motel6 o.i.d., kleinere auto of vluchten met overstappen. Dan kan je aanzienlijk minder uitgeven. Je hebt het voor een belangrijk deel dus zelf in de hand.
Wij zitten dit jaar met z'n drieën op:
Vluchten (AMS-NY, NY-SFO en LAX-AMS) op 3570 euro.
Hotels op 3150 euro (gem 150 euro) We moeten alleen de laatste nog.
Autohuur 676 euro (19 dagen Minivan)
Totaal is dat een kleine 7400 euro.
Daar zal nog aan uitgaven denk ik zo'n 4000 euro bijkomen.
Maar er zullen ook genoeg mensen zijn die willen of genoegen nemen met kamperen, een motel6 o.i.d., kleinere auto of vluchten met overstappen. Dan kan je aanzienlijk minder uitgeven. Je hebt het voor een belangrijk deel dus zelf in de hand.
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
In het hoogseizoen niet, maar buiten de parken vind je genoeg goedkopere opties en dat haalt het gemiddelde naar beneden.Pabloxl schreef:De hotels vind ik wel interessant.
Camp Curry (yosemite) betalen we (in juli) iets van 170 euro, Furnance Creek (Death Valley) iets van 160 euro. Dat zijn meteen onze duurste overnachtingen.
In Las Vegas betalen we 32 €/nacht (Stratosphere), in Flagstaff 55 € (Highland Country inn), enz.
Dus als je een beetje mixt moet je zeker onder een 100 €/nacht kunnen komen en dan is het heus niet alleen motel 6 of super 8 in de achterbuurten.
-
Pabloxl
- Amerika-ontdekker
Ik heb liever geen hotels in achterbuurten, hoe kom je daar snel achter als je online boekt?
Moet je daarvoor de reviews lezen op zoover of iets dergelijks?
Of hebben de motel6 en super8 de reputatie dat ze op 'foute' lokaties zitten?
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt het beste eerst je route eens uitwerken, gebruik daarvoor je routetopic. Je kunt dan ook zien wanneer je waar gaat overnachten.
Mocht je willen weten of een bepaald motel aan te raden is dan kun je de beoordelingen op de AA-site bekijken (zie de link hierboven bij Hotels & Campings) of je kijkt naar de review op tripadvisor. Maar eerst maar eens je route vaststellen.
Marianne
Mocht je willen weten of een bepaald motel aan te raden is dan kun je de beoordelingen op de AA-site bekijken (zie de link hierboven bij Hotels & Campings) of je kijkt naar de review op tripadvisor. Maar eerst maar eens je route vaststellen.
Marianne
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Er zit wel degelijk soms groot verschil in prijs van een hotel of je hoogseizoen of erbuiten gaat. Ook vroeg boeken loont, dus in september al boeken voor juli erop. Ik heb dit nu twee keer nagekeken en bij beide keren liep het verschil op tot 500-600 dollar totaal. Wij kiezen vaak ook de bekende ketens Super8, Travelodge, Baymont en nog nergens een slecht hotel tegengekomen. Soms is een bookingsite goedkoper soms de hotelsite zelf. Wil je recht in de steden zitten of net erbuiten dat kan ook in de kosten schelen en je hebt toch een auto (bv in SF).
De kosten van opmaken ter plekke (shoppen enz.) is inderdaad erg persoonlijk
De kosten van opmaken ter plekke (shoppen enz.) is inderdaad erg persoonlijk
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat kan, ook in het hoogseizoen, wel goedkoper. In DV is het trouwens in de zomer laagseizoen. De prijzen in het park zijn vaak het hele jaar hetzelfde. Een cabin in Furnace creek kost 149 dollar (excl tax) in juli. Zie daarvoor http://www.furnacecreekresort.com. Een tent in Curry Village kost 124 dollar (excl tax). Een cabin is duurder.Nieka schreef: In het hoogseizoen niet, maar buiten de parken vind je genoeg goedkopere opties en dat haalt het gemiddelde naar beneden.
Camp Curry (yosemite) betalen we (in juli) iets van 170 euro, Furnance Creek (Death Valley) iets van 160 euro. Dat zijn meteen onze duurste overnachtingen.
Marianne
Sites als booking.com hebben bij vrijwel elk hotel reviews geschreven door bezoekers. Zo had ik een een hotel in L.A. geboekt voor een waanzinnig lage prijs. Toen in de reviews las (drugsdealers snachts aan de deur, non-stop politie etc) heb ik het net zo snel weer geannuleerd. Ook een site als Tripadvisor is daarvoor heel handig. Ik heb een drie keer bij een Motel 6 overnacht en vond de locaties altijd prima en zeker niet onveilig. Zeker in kleinere steden liggen ze wel vaak aan snelwegen of drukke straten, dat merk je snachts wel.Pabloxl schreef:Ik heb liever geen hotels in achterbuurten, hoe kom je daar snel achter als je online boekt?
Groetjes,
Daniel
Daniel
10.000 is een budger waarmee je behoorlijk uit de voeten kunt. En waarschijnlijk nog geld overhoud. Ik zeg altijd beter te ruim dan te weinig.
We hebben net de duurste ooit achter de rug...... 3800,- euro incl alles
voor 12 dagen canada een kennis die net voor ons ging betaalde 7400,- voor bijna dezelfde reis.
Het is maar net waar je je geld aan uitgeeft. Voor 10.000,- maken wij twee reizen naar noordamerika. De andere net een reis van 3 weken.
We hebben net de duurste ooit achter de rug...... 3800,- euro incl alles
Het is maar net waar je je geld aan uitgeeft. Voor 10.000,- maken wij twee reizen naar noordamerika. De andere net een reis van 3 weken.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Kristel De Schryver
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij zijn met 2 personen en gaan voor 3 weken op rondreis. Wij betalen het volgende:
2.600 € voor fly & drive met rechtstreekse vlucht naar Los Angeles + annulatieverzekering en een midsize SUV.
Voor onze overnachtingen zitten wij op een totaal van ongeveer 1.600 $. Wij hebben vooralgoedkope hotels genomen, maar we hebben ook enkele uitschieters.
Voor onze excursies zitten we op ongeveer 1.400 $. Wij doen wel zaken zoals een helicoptervlucht boven de Grand Canyon en een boottocht op Lake Powell, wat al flinke uitschieters zijn.
Dan nog onze benzine. Wij rijden 4.000 km. We rekenen er nog 1.000 km extra verplaatsingen bij. Onze auto verbruikt 11 l / 100 km. Wij hebben ons verbruik op 600 € geschat.
Dan nog ons eten. Daarvoor rekenen wij ook nog eens 2.000 € aangezien wij 's avonds ook vaak uit eten zullen gaan. Voor ontbijt en lunch zullen wij voornamelijk zelf instaan met zaken uit de supermarkten.
Dus wij zitten al op een totaal van 7.400 €. En dan nog souvenirs en dergelijke. Wij rekenen ook 10.000 € om zeker te zijn. Als we over hebben, des te beter
2.600 € voor fly & drive met rechtstreekse vlucht naar Los Angeles + annulatieverzekering en een midsize SUV.
Voor onze overnachtingen zitten wij op een totaal van ongeveer 1.600 $. Wij hebben vooralgoedkope hotels genomen, maar we hebben ook enkele uitschieters.
Voor onze excursies zitten we op ongeveer 1.400 $. Wij doen wel zaken zoals een helicoptervlucht boven de Grand Canyon en een boottocht op Lake Powell, wat al flinke uitschieters zijn.
Dan nog onze benzine. Wij rijden 4.000 km. We rekenen er nog 1.000 km extra verplaatsingen bij. Onze auto verbruikt 11 l / 100 km. Wij hebben ons verbruik op 600 € geschat.
Dan nog ons eten. Daarvoor rekenen wij ook nog eens 2.000 € aangezien wij 's avonds ook vaak uit eten zullen gaan. Voor ontbijt en lunch zullen wij voornamelijk zelf instaan met zaken uit de supermarkten.
Dus wij zitten al op een totaal van 7.400 €. En dan nog souvenirs en dergelijke. Wij rekenen ook 10.000 € om zeker te zijn. Als we over hebben, des te beter
Het ligt ook welk gedeelte je verblijft in Amerika.
Vorig jaar Atlanta-Florida veel goedkope overnachtingen gehad.
Verblijf op steenworp van Smokey mountains in een fantastischs huisje was voor drie
Nachten net zo duur als een overnachting in Yosemite nu.
Maar ticket was vorig jaar 1100 en nu 730.
Met drie personen zitten we toch wel gauw aan acht tot tienduizend.
Zeker dit jaar omdat we nu vijf weken gaan.
Vorig jaar Atlanta-Florida veel goedkope overnachtingen gehad.
Verblijf op steenworp van Smokey mountains in een fantastischs huisje was voor drie
Nachten net zo duur als een overnachting in Yosemite nu.
Maar ticket was vorig jaar 1100 en nu 730.
Met drie personen zitten we toch wel gauw aan acht tot tienduizend.
Zeker dit jaar omdat we nu vijf weken gaan.
- eekje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik begrijp niet hoe jullie aan die lage autohuurtarieven komen.
Ik vind niets onder 1500 euro voor 23 dagen SUV.
Vliegtickets variëren tss 1250 en 1350 pp.
Wat voor ons ( 2 volwassenen en 2 tieners) een totaal van 6500 euro betekent, zonder overnachting, fuel, eten, bezoeken ...
Wij voorzien een budget van 15 000 euro voor 23 dagen Zuid-Westen in juli/ augustus. (Buiten het hoogseizoen helaas is geen optie) Realistisch?
grtjs, Eva
Ik vind niets onder 1500 euro voor 23 dagen SUV.
Vliegtickets variëren tss 1250 en 1350 pp.
Wat voor ons ( 2 volwassenen en 2 tieners) een totaal van 6500 euro betekent, zonder overnachting, fuel, eten, bezoeken ...
Wij voorzien een budget van 15 000 euro voor 23 dagen Zuid-Westen in juli/ augustus. (Buiten het hoogseizoen helaas is geen optie) Realistisch?
grtjs, Eva
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3745 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-