Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk formaat rugzak tijdens bezoek parken en steden
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Welk formaat rugzak tijdens bezoek parken en steden
Ik ben er uit. Het wordt de 22 liter.
Wat jullie zeggen is inderdaad waar, teveel ruimte is niet erg, te weinig is vervelend en een te grotere rugtas is niet per definitie zwaarder als deze niet geheel vol zit.
Tevens vindt ik het inderdaad erg handig dat de onderkant open kan omdat er aan de binnenzijde ook nog een bodem zit die je weg kan ritsen dus je kan er 1 groot vak van maken of twee stuks, bijvoorbeeld voor natte kleding e.d.
Wat jullie zeggen is inderdaad waar, teveel ruimte is niet erg, te weinig is vervelend en een te grotere rugtas is niet per definitie zwaarder als deze niet geheel vol zit.
Tevens vindt ik het inderdaad erg handig dat de onderkant open kan omdat er aan de binnenzijde ook nog een bodem zit die je weg kan ritsen dus je kan er 1 groot vak van maken of twee stuks, bijvoorbeeld voor natte kleding e.d.
Re: Welk formaat rugzak tijdens bezoek parken en steden
Dit topic heb ik eigenlijk een dagje te laat gevonden!! Wij zaten met hetzelfde. Onze oude goedkope rugzak is kapot en we hadden bij die rugzak het grote probleem dat ik hem niet kon dragen omdat ik heel veel brandende pijn in mijn schouder kreeg. Gisteren zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe rugzak. Het moest er eentje zijn die je ook op je heupen kon dragen. Eerst hadden we er eentje bij de anwb gepast. Een hele fijne tas! 22 liter en heel praktisch, echter toch nog even bij Perry gekeken want die had allemaal acties nu.
Verschillende tassen geprobeerd, ook van Deuter en Helly Hanson. Maar toen kreeg ik er eentje van Nomad op mijn schouders. Een 20 liter met een 'ijzeren' steun op de rug. Wat een verademing!! Wij hebben deze aangeschaft. Het meest vervelende zal waarschijnlijk zijn dat het een bovenlader is. Je moet dus altijd diep in de tas duiken.
Deze, maar dan in het zwart
http://www.nomad.nl/product/topaz-20/
Verschillende tassen geprobeerd, ook van Deuter en Helly Hanson. Maar toen kreeg ik er eentje van Nomad op mijn schouders. Een 20 liter met een 'ijzeren' steun op de rug. Wat een verademing!! Wij hebben deze aangeschaft. Het meest vervelende zal waarschijnlijk zijn dat het een bovenlader is. Je moet dus altijd diep in de tas duiken.
Deze, maar dan in het zwart
http://www.nomad.nl/product/topaz-20/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht