Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Google Maps-problemen
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Google Maps-problemen
@Laura&Edwin:
ook als je een routebeschrijving maakt? vb Tropic naar Torrey (komt bij mij uit in Moab)
Groetjes,
Ingrid
ook als je een routebeschrijving maakt? vb Tropic naar Torrey (komt bij mij uit in Moab)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
-
Laura&Edwin
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ja...dan ook. Torrey en Hanksville zonder problemen in de route opgenomen. Niet via Moab, maar ook keurig volgens de UT12, via Antimony of over de snelweg. Geen zandpaden of wat dan ook. Gelukkig voor mij, maar vreemd is het wel als het bij jullie allemaal mis gaat... 
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Bij mij (ipad app) ligt Torrey ook gewoon op 156 mijl van Moab. Jammer, want het had een stukje autorijden gescheeld
Wellicht is het probleem inmiddels opgelost.
Wellicht is het probleem inmiddels opgelost.
Juni 2014: Zuidwesten + Yellowstone
Oktober 2015: Hawaii!
Oktober 2015: Hawaii!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hmm bij mij op de Ipad maakt hij er gewoon nog Moab van...Hanksville pakt hij wel gewoon.
Als ik dus de route torrey - moab doe dan krijg ik gewoon geen route.
Als ik dus de route torrey - moab doe dan krijg ik gewoon geen route.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Torrey (UT) - Moab (UT) 156 mi. 2u 42min met de auto hiero (Mac OSX, Chrome) volgens maps.google.com
Als ik dezelfde route met maps.google.nl probeer te doen is de route niet te berekenen
Als ik dezelfde route met maps.google.nl probeer te doen is de route niet te berekenen
- ingrid14
- Amerika-expert
@US-fanboy
Ja via google.com lukt het bij mij ook.
Voor wie het ook zo eens wilt proberen:
ik heb mijn gewone Google Maps opgestart, en dan in de adresbalk van de website .be gewijzigd in .com
En alles werkt normaal.
Yosemite Village ligt op .com ook gewoon weer in de vallei en niet in de bergen.
Groetjes,
Ingrid
Ja via google.com lukt het bij mij ook.
Voor wie het ook zo eens wilt proberen:
ik heb mijn gewone Google Maps opgestart, en dan in de adresbalk van de website .be gewijzigd in .com
En alles werkt normaal.
Yosemite Village ligt op .com ook gewoon weer in de vallei en niet in de bergen.
Groetjes,
Ingrid
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
hier niet, ook niet door .com te nemen.
Zelfs zodra ik al begin te typen met "Torrey" komt er direct "Moab" in het vakje. Idem voor "Hanksville" dat direct "Green River" als suggestie geeft.
De route Hanksville-Torrey wordt heel keurig weergegeven als..."Green River - Moab"
.
Voor gekende streken is dat nu niet direct een probleem (wel vervelend omdat je het telkens moet corrigeren), maar bij een volledig nieuwe route in een nog niet bezocht gebied ga ik toch wel een beetje nauwkeuriger naar het resultaat kijken...
Zelfs zodra ik al begin te typen met "Torrey" komt er direct "Moab" in het vakje. Idem voor "Hanksville" dat direct "Green River" als suggestie geeft.
De route Hanksville-Torrey wordt heel keurig weergegeven als..."Green River - Moab"
Voor gekende streken is dat nu niet direct een probleem (wel vervelend omdat je het telkens moet corrigeren), maar bij een volledig nieuwe route in een nog niet bezocht gebied ga ik toch wel een beetje nauwkeuriger naar het resultaat kijken...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat Moab komt hardnekkig naar voren als je Torrey intikt.
Maar inderdaad, met .com gaat het wel goed. Vreemd hoor.
Marianne
Maar inderdaad, met .com gaat het wel goed. Vreemd hoor.
Marianne
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hanksville is nu blijkbaar opgelost, maar Torrey blijft hij hardnekking in Moab plaatsen, ook met .com : http://goo.gl/maps/pnGkd
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Als je gewoon op Torrey zoekt is er geen probleem. "Torrey, Utah, Verenigde Staten" legt hij wel op Moab...
Iig, ik ben toch gewoon van zelf mijn bolletjes & letterjes op de kaart te zetten (rechts klikken > Bestemming Toevoegen) en niet met de adressen te werken... (moet je natuurlijk wel eerst weten waar Torrey ligt :p)
Iig, ik ben toch gewoon van zelf mijn bolletjes & letterjes op de kaart te zetten (rechts klikken > Bestemming Toevoegen) en niet met de adressen te werken... (moet je natuurlijk wel eerst weten waar Torrey ligt :p)
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
- ingrid14
- Amerika-expert
@kalaman
ik heb jouw link gevolgd en dan torrey gezet waar jij hanksville had staan, en de route is juist (wel in .com) https://goo.gl/maps/2fSXe
Ik kan niet meer goed volgen.
Groetjes,
Ingrid
ik heb jouw link gevolgd en dan torrey gezet waar jij hanksville had staan, en de route is juist (wel in .com) https://goo.gl/maps/2fSXe
Ik kan niet meer goed volgen.
Groetjes,
Ingrid
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
klopt, hier is het sinds de middag ook opgelost, zowel met .be als met .com en ook als men Torrey, Utah en Hanksville, Utah ingeeft... 
- guido09
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
hmmm , als ik chinle arizona intik, kom ik in page uit...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik haal dit topic nog even naar boven. Bij mij ligt Torrey nog steeds in Moab...
Ligt dit nu aan mij of zijn er meer mensen bij wie het niet goed gaat?
Marianne
Ligt dit nu aan mij of zijn er meer mensen bij wie het niet goed gaat?
Marianne
Bij mij legt ie Torrey ook in Moab neer helaas.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- tineke57
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Bij mij ligt Torrey op de 24, linksonder van Capitol Reef NP.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
Als ik Torrey, Utah ingeef kom ik ook nog steeds in Moab uit... 
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Maak al jaren gebruik van Microsoft Streets and Trips. Is alleen via de speciale wegen te verkrijgen of ter plaatse in de USA...wink:
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik had het pas ook met het uitstippelen van de route maar als ik nu een zoekopdracht via google doe en ik klik door naar maps doet hij het wel goed.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht