Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wyndham Rewards
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Wyndham Rewards
Sterker nog ; veel sneller sparen voor een gratis overnachting of een boeking met sterk gereduceerd tarief
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@bevede, ik vond nog een corporate code van jou hier ergens, dat scheelde me toch best weer veel, ik heb de vorige boekingen geannuleerd en opnieuw geboekt, bedankt voor deze code
. Alleen New York was in de tussentijd een stuk duurder geworden waardoor zelfs met corporate code de prijs hoger was, dus deze heb ik gelaten zoals hij was.
Nog twee vragen, misschien weet iemand het antwoord.
Ik zag dat mijn diamond member status bij Wyndham vervalt ergens begin volgend jaar, kan ik de status match via Best Western opnieuw doen? Ik heb de status eigenlijk nodig t/m juni.
Tijdens de vakantie, ergens halverwege heb ik 15000 punten bij elkaar gespaard. Voor een paar dagen daarna kan ik ergens een duur hotel boeken, het liefste zou ik hier dan die punten voor gebruiken. Ik moet die echter nu al boeken (Page zit snel vol), en nu heb ik die punten nog niet. Kan ik dan tijdens de vakantie als de punten bijgeschreven zijn via “modify” de kamer zo aanpassen en via de punten betalen? Of kan ik dat bij het hotel zelf regelen? Als ik nu op modify druk dan kan de prijs ook veranderen, dus dat is ook weer niet de bedoeling
.
Nog twee vragen, misschien weet iemand het antwoord.
Ik zag dat mijn diamond member status bij Wyndham vervalt ergens begin volgend jaar, kan ik de status match via Best Western opnieuw doen? Ik heb de status eigenlijk nodig t/m juni.
Tijdens de vakantie, ergens halverwege heb ik 15000 punten bij elkaar gespaard. Voor een paar dagen daarna kan ik ergens een duur hotel boeken, het liefste zou ik hier dan die punten voor gebruiken. Ik moet die echter nu al boeken (Page zit snel vol), en nu heb ik die punten nog niet. Kan ik dan tijdens de vakantie als de punten bijgeschreven zijn via “modify” de kamer zo aanpassen en via de punten betalen? Of kan ik dat bij het hotel zelf regelen? Als ik nu op modify druk dan kan de prijs ook veranderen, dus dat is ook weer niet de bedoeling
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Nee, je kunt niet een motel dat je eerst via $$ reserveert omzetten in punten.
Je kunt wel nu het motel reserveren (let er op dat het annuleerbaar is, vaak 24 tot 48 u van te voren) en zodra je tijdens je vakantie genoeg punten hebt nog een kamer boeken maar nu op de punten. Als er dan tenminste nog een kamer beschikbaar is. De eerder geboekte kamer annuleer je daarna.
Houd er rekening mee dat punten vaak pas na enkele dagen bijgeschreven worden nadat je er overnacht hebt. Soms kan het wel een week duren. Dit is afhankelijk van het motel hoe snel ze zijn. Als het te lang duurt kan het helpen even een mailtje naar Wyndham te sturen. Heb ik ook al eens gedaan, binnen een dag werd het alsnog bijgeschreven. In mijn geval ging het om 3 nachten bij 1 motel dus dat tikt wel aan en kon de punten goed gebruiken voor een overnachting diezelfde vakantie.
Roland
Ik kreeg vandaag een mailtje van Wyndham dat ik een hotel zou hebben gecancelled, wat niet zo is. Ik heb dan ook meteen een mail gestuurd dat dat niet klopt. Het hotel staat ook nog gewoon in mijn reserveringen. Heeft iemand een idee hoe dat kan?
Verder ben ik maar Diamond member tot einde deze maand. Ik heb de boekingen dus als Diamond member gemaakt. levert dat problemen op met de boekingen als ik geen Diamond member meer ben? (Minder punten of iets dergelijks?)
Weet iemand of ik dat Diamond membership kan verlengen en hoe dat gaat? Ik ben het geworden via de Best Western status match.
Verder ben ik maar Diamond member tot einde deze maand. Ik heb de boekingen dus als Diamond member gemaakt. levert dat problemen op met de boekingen als ik geen Diamond member meer ben? (Minder punten of iets dergelijks?)
Weet iemand of ik dat Diamond membership kan verlengen en hoe dat gaat? Ik ben het geworden via de Best Western status match.
Check even het All About Las Vegas topic, dan kan je het matchen naar Ceasar's loyalty programma en dan weer terug matchen 
- Robbie&Irene
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Mies2301 volgens mij is het matchen afgelopen hoor of heb jij andere informatie?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik kan ook niet meer matchen. Ben nu platinum.
Ceasar naar Wyndham lukte mij afgelopen vrijdag nog wel en had gelijk de bevestiging binnen. Ik was nog steeds Diamond member, maar toch maar even voor de zekerheid gedaan.
Wyndham naar Ceasars nog niet geprobeerd, omdat ik daar ook nog Diamond ben.
https://www.caesars.com/myrewards/partn ... am_resorts
Volgens hun eigen website moet Wyndham naar Ceasar ook nog gaan.
Wyndham naar Ceasars nog niet geprobeerd, omdat ik daar ook nog Diamond ben.
https://www.caesars.com/myrewards/partn ... am_resorts
Volgens hun eigen website moet Wyndham naar Ceasar ook nog gaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2142 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut