Hier ook een kort vraagje van 4 amateur kampeerders:
We twijfelen heel erg tussen een luchtbed en slaapmatjes, voorsl omdat de matjes sneller opgeblazen zijn.
Wat raden jullie aan?
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
In koudere gebieden bergen e.d. Zou ik altijd voor een matje gaan. Luchtbedden kunnen heel koud worden. Je zou daar een gesloten celmatje op kunnen leggen. Dat scheelt ernorm. Want een dunne matje kan weer heel spartaans zijn.
Ik slaap perfect op een 5 cm term-a rest. Maar ja, ik ben niet iedereen . Maar ik wel voor warmte tot ver onder nul.
We hebben 3, 5 en 7 cm matjes. En hele dikke luchtbedden die hebben we na een nacht gelijk weer weggedaan wat een ondingen. Een rotklus om die dingen op te blazen, maar vooral heel koud.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada: http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij luchtbedden ook meteen een auto-opblazer (haha, dat klinkt gevaarlijker dan het is) kopen, waarmee je je luchtbed middels de sigarettenaansteker in een minuut vol hebt:
Zowel in Nederland als in Amerika te koop voor 10-15 dollar (Target, Walmart, Big 5 etc. of in NL bij Decathlon, Perry Sport etc.)
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.