Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amateur kampeerders ....

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
elkur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Amateur kampeerders ....

Bericht door elkur »

Dat was waarschijnlijk nogal vervelend voor jullie... maar als ik dit lees, lig ik echt in een deuk :lol: :lol: :lol:
Mark & Martine
Amerikakenner

Bericht door Mark & Martine »

Ik ook :mrgreen:
MacN
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MacN »

Hier ook een kort vraagje van 4 amateur kampeerders:
We twijfelen heel erg tussen een luchtbed en slaapmatjes, voorsl omdat de matjes sneller opgeblazen zijn.
Wat raden jullie aan?
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

In koudere gebieden bergen e.d. Zou ik altijd voor een matje gaan. Luchtbedden kunnen heel koud worden. Je zou daar een gesloten celmatje op kunnen leggen. Dat scheelt ernorm. Want een dunne matje kan weer heel spartaans zijn.
Ik slaap perfect op een 5 cm term-a rest. Maar ja, ik ben niet iedereen :lol: . Maar ik wel voor warmte tot ver onder nul.
We hebben 3, 5 en 7 cm matjes. En hele dikke luchtbedden die hebben we na een nacht gelijk weer weggedaan wat een ondingen. Een rotklus om die dingen op te blazen, maar vooral heel koud.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Bij luchtbedden ook meteen een auto-opblazer (haha, dat klinkt gevaarlijker dan het is) kopen, waarmee je je luchtbed middels de sigarettenaansteker in een minuut vol hebt:

Afbeelding

Zowel in Nederland als in Amerika te koop voor 10-15 dollar (Target, Walmart, Big 5 etc. of in NL bij Decathlon, Perry Sport etc.)
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer