Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Benaderd door de KLM (vliegtickets)
Re: Benaderd door de KLM (vliegtickets)
Wij hebben die link met de creditcard nooit gelegd... vandaar die hoezo??
Naja, we hebben net een nieuwe week geleden gekregen... ze kunnen dus niets met de oude gegevens...... toch??
Naja, we hebben net een nieuwe week geleden gekregen... ze kunnen dus niets met de oude gegevens...... toch??
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
De oude is vernietigd? Dan zal het geen kwaad kunnen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Had je de tickets online geboekt? Indien ja, dan zouden ze toch je emailadres moeten hebben? Lijkt mij voor KLM een veel eenvoudiger en snellere manier de mensen te benaderen voor ontbrekende gegevens.yarrah schreef:Toch zei de KLM dat het een hel off a job was om alle mensen te benaderen.
Op zich is het niet raar dat ze die gegevens vragen (maar waarom niet gelijk bij de boeking???) maar had dan eerder via mail die vraag verwacht dan per telefoon. Bij BA heb ik ook wel eens een mail gehad om de gegevens aan te vullen.
Roland
-
Carla
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik ben ook telefonisch benaderd door de KLM. Ik had 2 maanden terug online tickets geboekt naar Canada. ze hadden echter een boodschap op de voicemail ingesproken en daarna heb ik rechtstreeks op de site onze geboortedata ingevuld, want meer was t niet. En de creditcard is allang afgeschreven.... Ik zag geen probleem hiermee.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Waarom bel je de KLM niet even en vraag of het klopt dat ze je gebeld hebben? Dan weet je of het klopt...
Ik denk dat je nu alsnog gebeld bent, omdat je geboortedatum eerst alleen nodig was voor reizen naar de USA, maar sinds kort ook als je over de USA vliegt, dus o.a. naar Canada en Mexico.
Dus toen je boekte was die regel nog niet in gegaan waarschijnlijk...
Dus toen je boekte was die regel nog niet in gegaan waarschijnlijk...
Onze vlucht van Amsterdan naar Calgary gaat nooit over de USA. Dat is namelijk omvliegen.
Go T@bbing!!!!
Het geldt voor Canada, Mexico en nog een aantal andere landen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1851 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 13 Reacties