kastelke schreef:Ik kies dus duidelijk de verkeerde vluchten.Heb al minstens 3 keer meegemaakt dat men voor een dokter aan boord vroeg.
Ook al 2 keer dat iemand (gelukkig een aantal rijen bij ons vandaan) "het zakje" nodig had.

kastelke schreef:Ik kies dus duidelijk de verkeerde vluchten.Heb al minstens 3 keer meegemaakt dat men voor een dokter aan boord vroeg.
Ook al 2 keer dat iemand (gelukkig een aantal rijen bij ons vandaan) "het zakje" nodig had.
De fobie is niet zo erg als bij anderen ... maar het weerhoudt je er wel van om gewoon een economy vlucht te boeken. Het belemmert jou dus, als jij er iets aan wilt doen zou ik er hulp voor zoeken. Vergelijk jezelf niet teveel met anderen als jij iets wilt doe je dat voor je zelf en niet voor die anderen. De optie business class is wel een heel erg dure.OrangeDaisy schreef: Nee, ik heb er geen hulp voor gehad, sterker nog, bijna niemand in mijn omgeving weet er vanaf... Anyway, ik heb nog nooit hulp gezocht omdat ik het idee heb dat ik dat niet nodig heb. Bij mij is de fobie echt een heel stuk minder dan bij lotgenoten. Daarnaast is hij al een stuk minder geworden, maar een vliegreis is toch nog wel eng.
Toevallig Audi, BMW, Mercedes? Ik kan zelf niet tegen Duitse auto's als passagier zijnde.yarrah schreef:Ik ben buitengewoon gevoelig voor reisziekte en er zijn een paar automerken waar ik beter maar niet in kan zitten. En splinternieuwe auto'ssss die lucht!!! kostmisselijk incl, je weet wel wordt ik ervan.
Ik zou de vraag toch iets serieuzer nemen. Mijn gedachte was in eerste instantie of slaperigheid een bijwerking is. Maar mocht iemand zo'n pil innemen en bij aankomst in de auto stappen, en dan een ongeluk krijgen, dan loop je het risico dat de verzekeraar niet uitkeert vanwege de bijwerking.DejaVu schreef: Daarnaast is het slaapeffect ook veel kleiner dan bij een slaappil want het is maar een "bijwerking", je slaapt misschien maar 2 a 3 uur dus boven ijsland ben je gewoon klaarwakker