Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Koffers/Tassen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Dreamz
Amerikafan

Re: Koffers/Tassen

Bericht door Dreamz »

Nope, weet je, als ze het willen doen ze het toch wel!
Ik doe er een extra trekband omheen en ze op het TSA slot en that's it! Je koffer van steen maken lijkt me dan een betere oplossing :P (sorry, ff plagen)...

Maar zonder gekheid, gewoon op goed vertrouwen, ik ben al vele malen op reis geweest en nog nooit heb ik iets in mijn koffer terug gevonden wat niet van mij is.
Komt allemaal goed, geen zorgen!
Groetjes,
Jolanda

Onze website: http://www.onzeavonturen.nl met onze reisavonturen!
thebes
Amerika-expert

Re: Koffers/Tassen

Bericht door thebes »

Nee, daar ik ben nooit bang voor geweest. Bovendien moet een medeplichtige de koffer waar ze iets in hebben gestopt er dan bij aankomst meteen uit weten te vissen. Lijkt me niet eenvoudig.
Ik doe koffers niet op slot, maar doe er wél een goede kofferband omheen, tegen het openspringen. Weekendtassen doe ik dicht met een tiewrap, die na controle keurig vervangen bleek door een nieuwe. Na controle was de tas netter ingepakt dan ik zelf had gedaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer