Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huurwagen en GPS

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Angie
Amerika-ontdekker

Re: Huurwagen en GPS

Bericht door Angie »

dieter schreef: Hertz rekent drop off kosten aan (en lopen nogal op).
Alamo niet.
Weet je dat zeker? Wij zijn vorig jaar ook met Hertz door een aantal staten gecrossed maar ik weet bijna zeker dat er geen drop off kosten waren als we bijv van Las Vegas wilden terugvliegen ipv San Francisco.
In 2008 een keer geen Amerika, maar wel Nieuw Zeeland!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Angie schreef:
dieter schreef: Hertz rekent drop off kosten aan (en lopen nogal op).
Alamo niet.
Weet je dat zeker? Wij zijn vorig jaar ook met Hertz door een aantal staten gecrossed maar ik weet bijna zeker dat er geen drop off kosten waren als we bijv van Las Vegas wilden terugvliegen ipv San Francisco.
Dieter,

Angie heeft gelijk. In veel gevallen worden er bij Hertz juist géén drop-off kosten berekend. In deze topic had ik er ook al eens wat over geschreven. Omdat er toch wat gewijzigd is, hieronder de tekst over Hertz zoals die nu in de Hotelplangids van 2006 staat:
Voor one-way rentals in de USA gelden de volgende (enkele reizen) drop-off kosten:

Categorie B, C, D, F, G, I, R, U, L

0000 - 0250 mijl: US$ 50,00
0251 - 0500 mijl: US$ 100,00
0501 - 1500 mijl: US$ 300,00
1501 - plus : US$ 500,00

Drop-off kosten dienen ter plaatse te worden betaald en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor Categorie A en de Prestige auto's zijn geen enkele reizen mogelijk tenzij anders hieronder vermeld.

Voor de categoriën A, B, C, D, F, G, I, R, L en U: beginnend en eindigend binnen Florida en Californië zijn geen achterlatingskosten verschuldigd.

* tussen downtown (stadskantoor) en luchthaven verhuurstations in Californië en Nevada.

Geen drop-off kosten voor de categorieën B, C, F, I, L, R en U in het volgende geval:

* Tussen de luchthaven stations van Californië, Arizona, Oregon, Washington en Nevada.

Geen drop-off voor de categorieën B, C, D en F in de volgende gevallen:

* Tussen de volgende luchthavens: Washington (Dulles en National), Boston, Baltimore-wash, Hartford, Philadelphia, La Guardia, Newark en J.F. Kennedy.
* Beginnend en achterlatend binnen de staat (behalve Hawaii) US$ 20,- achterlatingskosten.
* Geen enkele reizen mogelijk van en naar Alaska.

Er zijn meerdere speciale drop-off kosten voor categorieën B, C, D, F en R in een aantal gevallen. Deze zijn op aanvraag verkrijgbaar.

De categorieën zijn als volgt verdeeld:

Categorie A - compact (2-deurs)
Categorie B - compact (4-deurs)
Categorie C - mid-size (4 deurs)
Categorie D - sporty (2-deurs)
Categorie F - full size (4-deurs)
Categorie G - luxury premium (4-deurs)
Categorie R - Ext. Minivan (4-deurs)
Categorie I - luxury/superior (4-deurs)
Categorie U - convertible (2-deurs)
Categorie L - 4x4

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Veffie
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Veffie »

vana schreef:
dieter schreef:Nu we in augustus naar Californie gaan wou ik weten of er nog andere maatschappijen dan Hertz zijn die een GPS of Neverlost aanbieden.
Bij Alamo kun je ook een GPS huren voor $ 9,99 per dag (vooraf reserveren)

Marjon
Hallo

Waarom Huren , voor +- 300 Euro heb je een Mio168 Handheld
Wij gaan in Juli voor de 4 de maal 31 Dagen naar de US
Dit zou Kosten 31 x $9.99 = 309$ . Ik koop dan liever mijn eigen PDA
zo heb ik er in Belgie ook nog plezier van .
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer