Volgens mij doen ze het gewoon om je naam aan een credit card nummer te koppelen. Gewoon een complot van de N.S.A.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vernieuwen paspoort
Re: Vernieuwen paspoort
Dat is voor het VWP ook geen belemering. Daar betaalt toch ook iedereen aan mee ?
Volgens mij doen ze het gewoon om je naam aan een credit card nummer te koppelen. Gewoon een complot van de N.S.A.
Die fee van $6 was niet alleen voor de I-94W maar ook voor de I-94. In de oude situatie moest je of de ene of de andere invullen.
Tuurlijk willen ze ook je gegevens, maar to be honest, die hebben ze waarschijnlijk toch al als je een ticket met CC hebt betaald.
Tuurlijk willen ze ook je gegevens, maar to be honest, die hebben ze waarschijnlijk toch al als je een ticket met CC hebt betaald.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Een Amerikaan hoeft geen van beide in te vullen en moest toch betalen. Blijf het maar een moeilijk gedoe vinden om een onzinnige paar dollar.
Mijn CCnummer hebben ze inderdaad al, samen met mijn email adres, IP nummer, vinger afdrukken en foto. Dan heeft de politie niet eens van de gemiddelde arrestant
Mijn CCnummer hebben ze inderdaad al, samen met mijn email adres, IP nummer, vinger afdrukken en foto. Dan heeft de politie niet eens van de gemiddelde arrestant
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
een vraagje: mijn reispas vervalt in november 2011, maar ik ga in juli 2011 nog naar de usa. Dat is dus 5 maanden voor de vervaldatum. Moet ik dan een nieuwe aanvragen of niet? Ik dacht dat je reispas nog geldig moest zijn tot 6 maanden na je aankomst.
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Vroeger was dat inderdaad zo. Maar da's al een tijdje afgeschaft.
Je kan dus met andere woorden perfect naar de States met je paspoort en hoeft dus géén nieuw aan te vragen.
Je kan dus met andere woorden perfect naar de States met je paspoort en hoeft dus géén nieuw aan te vragen.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Vanaf 2011 krijgen de Nederlanders trouwens weer een nieuw paspoort, deze zou 'nog beter' beveiligd moeten zijn tegen vervalsingen en ongeoorloofd gebruik.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 5699 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x
-
- 6 Reacties