Wij behoren tot de laatste groep
Reisburo's zie je ons dan ook niet meer binnenlopen. Ik zit liever relaxed achter de PC waar ik alles met elkaar kan vergelijken zonder druk van een medewerker die me iets wil verkopen.
Uiteraard zijn ze het niet met ons eens, ze hadden ook even kunnen mailen dat ik met een telefoontje gelijk antwoord had kunnen krijgen, langskomen is lastig als je 2 uur verderop woont, het was totaal geen nieuwe offerte, want de rest bleef gelijk, hij legt de 'schuld' bij onszelf en suggereert ook nog even dat andere bureau's niets te doen hebben en zij zo geweldig zijn. Maar goed, we zitten duidelijk niet op 1 lijn en dit is niet om hen zwart te maken, maar dit is dus onze ervaring met Jan Doets.Wij hebben uw bericht ontvangen en ik zou graag de gelegenheid willen nemen u te informeren.
Het spijt mij te horen dat u dermate ontevreden bent met de behandeling van uw verzoeken. Toch moet ik u informeren dat ik uw kritiek niet geheel deel.
U stelt dat u slechts een paar vraagjes had in het bericht van 17 februari. U schrijft echter het volgende:
" Zouden we hier een aangepaste offerte van kunnen ontvangen? "
Gezien de overige vragen die u daarbij stelt (extra nachten begin en einde) kan dit niet 1,2,3 beantwoord worden als een korte vraag, maar vraagt u een geheel nieuwe offerte. Wij hebben in deze periode dermate
veel verzoeken dat wij dit niet direct kunnen beantwoorden. De e-mail is een zeer vluchtig medium en men krijgt antwoord op volgorde van binnenkomst van het bericht. Als u haast heeft, dan kunt u ons bellen of
bezoeken. Ik vind het jammmer dat u hier geen gebruik van heeft gemaakt.
Wij erkennen een achterstand te hebben in de beantwoording van de mails. Wij zijn ons er inderdaad van bewust dat onze concurrenten geen wachttijden hebben in het kunnen beantwoorden van de verzoeken die zij ontvangen. Of dit een positief signaal is voor hen laat ik in het midden. Wij hebben uw kritiek gehoord en danken u voor het meedenken.
Wij wensen u een goede campervakantie.
Hetzelfde verhaal had ik in 2006 ook al gekregen. Wij boeken graag lang van tevoren, maar dat je dus bij Doets wel vergeten. Wij boeken sinds 2006 bij Tioga Tours en zij zijn altijd vroeg met hun prijzen en erg snel met offertes. Wijzigingen? Binnen een uur heb je vaak antwoord.Wij kregen trouwens wel een koude douche van Jan Doets met het onderstaande mailtje, nadat ik camperprijzen voor 2008 had opgevraagd, mét de opmerking dat andere reisbureaus al bericht hadden dat Road Bear de prijzen al had vrijgegeven:
Geachte mevrouw Tijmes,
Het spijt ons u teleur te stellen maar zoals wij u al eerder doorgaven komt in oktober ons vroegboekprogramma uit. U kunt daar op wachten of met een andere organisatie in zee gaan als zij al wel de prijzen van 2008 gereed hebben.
Met vriendelijke groet,
Jan Doets America Tours
Tja, dan vraag je er toch om dan mensen elders gaan boeken??