Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alleen naar Amerika
Re: Alleen naar Amerika
Ik zou zeggen DOEN!!! In ik ga volgend jaar van 24 mei tot 22 juni ook alleen naar het westen, regel alles zelf.
Wat ik altijd doe: vlucht boeken, auto regelen en hotel eerste en laatste nacht vast leggen. Verder niets
De rest van de reis laat je gewoon alles over je heen komen. Als je natuurparken wil doen, neem je tentje en kampeer! Dit is ook nog eens spot goedkoop in de nationale parken!
tracht wel een routeschema op voorhand op te stellen dat je ongeveer kan volgen. Bevallen bepaalde plaatsen jou, dan kan je langer ter plaatse blijven omdat je niet vast hangt aan bepaalde boekingen. Ik heb in ieder geval nog nooit problemen gehad om ergens te kunnen slapen.
succes met het uitwerken van je reis, nog een tip: lees veel over de regio die je wil bezoeken!
Wat ik altijd doe: vlucht boeken, auto regelen en hotel eerste en laatste nacht vast leggen. Verder niets
De rest van de reis laat je gewoon alles over je heen komen. Als je natuurparken wil doen, neem je tentje en kampeer! Dit is ook nog eens spot goedkoop in de nationale parken!
tracht wel een routeschema op voorhand op te stellen dat je ongeveer kan volgen. Bevallen bepaalde plaatsen jou, dan kan je langer ter plaatse blijven omdat je niet vast hangt aan bepaalde boekingen. Ik heb in ieder geval nog nooit problemen gehad om ergens te kunnen slapen.
succes met het uitwerken van je reis, nog een tip: lees veel over de regio die je wil bezoeken!
Bedankt voor de behulpzame reacties allemaal 
Ik ben nu aan het kijken om gewoon een ticket te boeken en niet via een organisatie
Nu kijk ik op unitedairlines.nl voor reizen naar San Francisco (nog niet zeker of dat em wordt) en zie bij vluchtduur varierend van 5 tot 9 uur
Hoe kan dit?? voor dezelfde (non-stop) vlucht kan je toch niet zoveel verschil hebben in reistijd? of zie ik iets over het hoofd?
Ik ben nu aan het kijken om gewoon een ticket te boeken en niet via een organisatie
Nu kijk ik op unitedairlines.nl voor reizen naar San Francisco (nog niet zeker of dat em wordt) en zie bij vluchtduur varierend van 5 tot 9 uur
Hoe kan dit?? voor dezelfde (non-stop) vlucht kan je toch niet zoveel verschil hebben in reistijd? of zie ik iets over het hoofd?
Kijk eens op http://www.Conections.be of http://www.airstop.be , er lopen momenteel mooie promo's.
Laatst gewijzigd door markro op 24 aug 2009, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou kunnen verschillen als er ergens een tussenlanding tussen zit.
Ik zie trouwens geen directe vluchten met United Airlines.
Hou er rekening mee dat de tijden die je ziet de plaatselijke tijden zijn, dus je moet er nog 8 of 9 uur bijtellen voor SF om de werkelijk vluchttijden te weten.
Marianne
Ik zie trouwens geen directe vluchten met United Airlines.
Hou er rekening mee dat de tijden die je ziet de plaatselijke tijden zijn, dus je moet er nog 8 of 9 uur bijtellen voor SF om de werkelijk vluchttijden te weten.
Marianne
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
United vliegt niet rechtstreeks op de westkust je zal een tussenlanding hebben in Washington of Chicago de vluchtduur kan wel kloppen voor de eerste vlucht (Europa > Washington/Chicago) moet je tussen de 8,5 en 9 uur rekenen en voor de tweede vlucht (Washington/Chicago > San Francisco) ben je rond de 5 uur kwijt, bij elkaar dus een uur of 14 en daasr komt je overstaptijd (minimaal 2 uur als het kan) nog bij.
inderdaad haha.. nu zie ik het
is met tussenstop.
vanuit brussel is goedkoper zie ik, en voor mij is dat iets dichterbij dus misschien dat ik dat doe.
vanuit brussel is goedkoper zie ik, en voor mij is dat iets dichterbij dus misschien dat ik dat doe.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 10188 Weergaves
-
Laatste bericht door Kristel De Schryver
-
- 18 Reacties