Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis met minder lokaties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Rondreis met minder lokaties

Bericht door Annie »

Hihi, dat krijgen wij ook steeds te horen, terwijl deze mensen ook heel veel van Amerika hebben gezien.
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

Misschien dat mensen hier in het noordoosten reislustiger zijn, en meer vakantietijd hebben? De meesten in mijn vriendenkring en werk hebben erg veel van amerika en de wereld gezien - hebben ook in andere US staten en landen gewoond/gestudeerd. En dat zijn amerikanen. Ook mijn amerikaanse man en ik hebben altijd gereisd en reizen nog vrij veel. Het wordt ietsje minder omdat we nu een heerlijk vakantiehuis met toebehoren in Maine hebben.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

nieuwenoord schreef:Ik zal nooit pretenderen Amerika te kennen en zeker niet Amerikanen te kennen.
Nee, maar ach, wat is een "land goed kennen". Natuurlijk, ergens wonen is heel anders dan ergens met vakantie gaan. Zoals ik aan den lijve heb ondervonden. Maar als je al meerdere keren in de VS bent geweest, met veel Amerikanen hebt gesproken en verschillende delen van het land hebt gezien, dan heb je toch echt wel een goed beeld van dat land vind ik.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer