Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kerstavond in het vliegtuig

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Bramster
Amerika-expert

Re: Kerstavond in het vliegtuig

Bericht door Bramster »

In het vliegtuig was afgelopen kertavond niets ongewoons te merken. Het enige wat aan kerst deed herinneren was dat een stewardess voor dat de vlucht vertrok eventjes een schort droeg met een afbeelding van de kerstman er op. Voor de rest een vlucht als alle anderen.
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Kerstavond in het vliegtuig

Bericht door Vegasgirl »

Nou Bramster (ik heb je trouwens niet meer gezien, wist niet waar je zat), ik heb wel wat gemerkt op deze vlucht... Santa vond het nodig om een van mijn tassen achter te houden in Chicago voor 2 dagen. Met alle kerstkadootjes..... :banghead:

En een upgrade naar de totaal lege BC zat er ook voor niemand in, zelfs niet voor de vrouw achter ons wiens man er al zat en zijn uiteindelijk het tarief moest bijbetalen (van 599 dollartjes...). Wel een beetje lullig.

Volgens de steward die het eten uitedeelde kreeg je bij UA nooit iets extra's (ik vroeg hem waar de kerstham bleef). Hij klonk erg verbitterd... :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer