Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat te doen met overstappen?!!?
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Joh, kies gewoon lekker die vlucht met 4 uur overstaptijd, je bent dan praktisch zeker dat het lukt, en je hoeft je geen zorgen te maken.Enidan87 schreef:Blij te horen dat alles toch nog goed gekomen is!
Zucht, misschien dat ik dan toch maar voor de 2 uur overstaptijd kies...
Vind het moeilijk om te beslissen. Misschien komt het wel doordat ik nog nooit naar de US geweest ben en daarnaast ook nog eens helemaal alleen reis...(en iemand ben die altijd alles van te voren tot in de details geregeld wil hebben).
Nog een klein vraagje: moet ik rekening houden met grotere drukte op 9 januari (i.v.m. Kerst/ Oud en Nieuw)??
Wat zou je jezelf in de zenuwen gooien als het niet nodig is?
Overigens, zelfs al mis je je aansluitende vlucht, je kan altijd met een volgende mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1233 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi