Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Honkbal of American footbal wedstrijd bijwonen
-
- Amerika-expert
De American Baseball League op
http://www.americanassociationbaseball.com/
Heeft een aantal interessante teams.
Hier in St. Paul, MN hebben we de Saints. Veel leuker dan de serieuze honkbalwedstrijden. De Saints hebben een varken als mascotte dat af en toe het veld wordt opgejaagd om nieuwe ballen aan te dragen, tussen innings worden allerlei dingen gedaan zoals een wedstrijd autbanden rollen. Plus op de tribune kun je een massage krijgen.
'Echt' honkbal is erg serieus, daar mag je eigenlijk niet eens adem halen als de pitcher gooit. Plus je zit meestal een heel end van die paar seconden actie per uur af.
http://www.americanassociationbaseball.com/
Heeft een aantal interessante teams.
Hier in St. Paul, MN hebben we de Saints. Veel leuker dan de serieuze honkbalwedstrijden. De Saints hebben een varken als mascotte dat af en toe het veld wordt opgejaagd om nieuwe ballen aan te dragen, tussen innings worden allerlei dingen gedaan zoals een wedstrijd autbanden rollen. Plus op de tribune kun je een massage krijgen.
'Echt' honkbal is erg serieus, daar mag je eigenlijk niet eens adem halen als de pitcher gooit. Plus je zit meestal een heel end van die paar seconden actie per uur af.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Betaal je niet extra als je ze via email ontvangt en thuis uitprint? Volgens mij is dat de reden dat ik ze tegenwoordig steeds terplekke bij het Will Call loket afhaal.Kokopelli schreef:Wij hebben de kaarten ook via deze site besteld, en kregen de kaarten per email toegestuurd en konden ze uitprinten. Dus je hebt direct je kaartjes in handen!Coyote schreef: Als je naar een Baseball Game van een grote club wilt dan kun je via de site van Major League Baseball zien waar en wanneer men speelt. Ik bestel op die manier ook altijd tickets. Tegenwoordig krijg je die niet meer thuisgestuurd maar haal je die (vlak voor aanvang van de wedstrijd) op bij het Will Call loket.
Roland
Roland
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Daar zou je gelijk in kunnen hebben Coyote, ik weet het niet meer zeker.
Maar ik vind het ook wel iets hebben om de kaartjes al in huis te hebben. Het is voor ons de eerste keer dat we naar een wedstrijd gaan in Amerika, zal er ook wel mee te maken hebben
Maar ik vind het ook wel iets hebben om de kaartjes al in huis te hebben. Het is voor ons de eerste keer dat we naar een wedstrijd gaan in Amerika, zal er ook wel mee te maken hebben

In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Als je op die kaart gaat staan verander de pijl in een handje, klikken op het gebied waar je in die tijd zit en je zie alle teams in die streek. Als je vervolgens op het icoontje van het team klikt kom je op de teampagina en van daaruit kan je doorklikken naar de website van het desbetreffende team.ingem schreef:Wow, wat veel leuke reacties! Thanks.
Via de link 'minor' heb ik gezocht naar een wedstrijd in september. Echter het lukt me niet om wat te vinden. Doe ik het verkeerd of zo?
Anders moeten we maar gewoon stadions e.d. afgaan en kijken of er wat te doen is. De laatste dagen van onze vakantie (29 sept t/m 4 oktober) zijn we in Orlando. Iemand die daar wat weet?
Groeten,
Inge
Via deze link kom je bijvoorbeeld bij dit team terecht waarvan deze Hall of Fame member de eigenaar is.
Ik dacht dat "print at home" zelfs iets goedkoper was maar weet het niet zeker. Ik kies ook altijd voor de Will Call omdat ik het originele kaartje wil hebben.Coyote schreef:Betaal je niet extra als je ze via email ontvangt en thuis uitprint? Volgens mij is dat de reden dat ik ze tegenwoordig steeds terplekke bij het Will Call loket afhaal.Kokopelli schreef: Wij hebben de kaarten ook via deze site besteld, en kregen de kaarten per email toegestuurd en konden ze uitprinten. Dus je hebt direct je kaartjes in handen!
Roland
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Een basketbal wedstrijd is misschien ook een overweging ? Wij zijn een aantal wedstrijden naar de NY Yankees baseball geweest, vonden we GEWELDIG. Laatste keer in NY zijn we naar New Jersey Nets geweest, een basketball wedstrijd geweest. Vonden we ook een super ervaring. We willen ook nog graag een keer naar NFL wedstrijd, komt er vast eerdaags nog wel eens van.
Overigens, laatste keer hebben we kaartjes geboekt via een soort tussenpersoon, daar zijn een aantal bekend staande sites van. Ik kreeg dat toen door van een NY collega van mij. Daar kan je dan kaartjes kopen van seizoenkaart houders die zelf niet gaan. Wij betaalden iets van $ 5 per kaartje of zo voor basketbal. We gingen met 3 personen, maar moesten toen 4 kaartjes kopen. Er kwam geloof ik nog wel $ 5 per kaartje aan boekingskosten bij, maar de totale kosten gedeeld door 3 waren nog steeds erg goedkoop. Ik weet de sites niet meer, ik kan nog wel eens kijken. Iets van stubhup.com en nog iets anders.
Overigens, laatste keer hebben we kaartjes geboekt via een soort tussenpersoon, daar zijn een aantal bekend staande sites van. Ik kreeg dat toen door van een NY collega van mij. Daar kan je dan kaartjes kopen van seizoenkaart houders die zelf niet gaan. Wij betaalden iets van $ 5 per kaartje of zo voor basketbal. We gingen met 3 personen, maar moesten toen 4 kaartjes kopen. Er kwam geloof ik nog wel $ 5 per kaartje aan boekingskosten bij, maar de totale kosten gedeeld door 3 waren nog steeds erg goedkoop. Ik weet de sites niet meer, ik kan nog wel eens kijken. Iets van stubhup.com en nog iets anders.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Sorry maar je hebt het mis. Kennisen van mij hebben al diversen malen de "print at home" optie genomen en wonen toch echt maar op 10 minuten rijden van mij. Zelf heb ik de optie ook altijd kunnen selecteren alleen ik wil het niet.michael66 schreef:Print at Home is (helaas) alleen beschikbaar voor US Customers. Reden? Geen idee. Is gewoon zo.JanJaap schreef:Ik dacht dat "print at home" zelfs iets goedkoper was maar weet het niet zeker. Ik kies ook altijd voor de Will Call omdat ik het originele kaartje wil hebben.
Bij Ticketmaster lukt 't niet. Misschien wel bij een andere "dealer"?JanJaap schreef:Sorry maar je hebt het mis. Kennisen van mij hebben al diversen malen de "print at home" optie genomen en wonen toch echt maar op 10 minuten rijden van mij. Zelf heb ik de optie ook altijd kunnen selecteren alleen ik wil het niet.

Misschien http://www.tickco.com?MattRob schreef:Ik weet de sites niet meer, ik kan nog wel eens kijken. Iets van stubhup.com en nog iets anders.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:

Weer on topic, met Ticketmaster kiezen wij altijd de Will Call optie. Die is gratis en er is geen risico, dat de tickets verloren gaan. Wel zorgen, dat je de credit card, waarmee de tickets gekocht zijn, mee hebt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik ben van plan om in mei naar NY te gaan. Omdat ik heel weinig heb met basketball en american football zou ik heel graag een baseball wedstrijd bij willen wonen. Maar weet iemand hoe dat werkt met de diverse competities? Ik geloof namelijk niet dat het programma al te ver vooruit loopt. Ik bedoel...ik kan nu toch nog niet zien welke wedstrijden er in mei 2008 worden gespeeld?
I'm going where the sun keeps shining, through the pouring rain
Going where the weather suits my clothes
Going where the weather suits my clothes
Het basebal-seizoen in de hoogste klasse (Major League Baseball) begint in april pas, en het spelschema voor het volgende seizoen wordt meestal zo rond het eind van het jaar vrijgegeven. Nog even geduld.Fargo schreef:Ik ben van plan om in mei naar NY te gaan. Omdat ik heel weinig heb met basketball en american football zou ik heel graag een baseball wedstrijd bij willen wonen. Maar weet iemand hoe dat werkt met de diverse competities? Ik geloof namelijk niet dat het programma al te ver vooruit loopt. Ik bedoel...ik kan nu toch nog niet zien welke wedstrijden er in mei 2008 worden gespeeld?
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de tip Michael. Ik was zelf ook even vergeten wanneer het spelschema bekend werd. Ik weet echter niet of je dan al gelijk tickets kunt kopen of dat dat pas in februari/maart is.michael66 schreef:Het basebal-seizoen in de hoogste klasse (Major League Baseball) begint in april pas, en het spelschema voor het volgende seizoen wordt meestal zo rond het eind van het jaar vrijgegeven. Nog even geduld.
Marloes en ik willen volgend jaar ook een baseballgame bijwonen. Het wordt mijn 8e baseballgame en Marloes haar 2e.

Tickets bestellen kan meestal nog niet in december. Eerst maakt MLB de speelschema's bekend, dan bepalen de clubs de starttijden van de wedstrijden, vervolgens worden eerst de seizoenkaarten en packages (combinatie van diverse wedstrijden) verkocht. Daarna gaat de verkoop van losse tickets van start. De losse tickets-verkoop begint m.i. eind februari / begin maart, verschilt per club. Als je er vroeg bij wilt zijn is het handig om de website van de club waar je heen wilt in de gaten te houden. Zie http://www.mlb.comCoyote schreef:Bedankt voor de tip Michael. Ik was zelf ook even vergeten wanneer het spelschema bekend werd. Ik weet echter niet of je dan al gelijk tickets kunt kopen of dat dat pas in februari/maart is.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die site ken ik. Ik bestel daar zelf ook altijd de tickets en bekijk de speelschema's via die site.michael66 schreef:Als je er vroeg bij wilt zijn is het handig om de website van de club waar je heen wilt in de gaten te houden. Zie http://www.mlb.com

Wist alleen niet meer wanneer de tickets in de verkoop gingen.

Bedankt!
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik krijg er jeuk van......Petra/VS schreef:Hee, Michael, welkom hier! Ik krijg wel de kriebels van die mier
.
Ik ben ook benieuwd naar het spelschema. Misschien dat ik Jan volgend jaar zo "gek" krijg dat hij wel een keertje mee wil naar een baseballgame. Ik vond het geweldig.....

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1951 Weergaves