@Boblazy Hier vanmorgen precies hetzelfde doorlopen Ook geen boardingpasses kunnen printen, echter geen probleem, krijgen we wel bij de koffer-afgifte. Wij gaan ook via Schiphol, echter gelukkig eerst naar Brussel en overstap op Schiphol, dus wat ik zo hoor komen we achter de drukte terecht
Kan je de test ook al voor 8 uur afleggen of moet je wachten tot het open is? Alvast bedankt voor je reactie.
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met azova?
Je kunt de test 24/7 afleggen. Je krijgt alleen het certificaat als ze alles nagelopen hebben.
Ik heb de test om 00:01 gedaan en kreeg de ochtend het certificaat binnen.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Vandaag 09.30 testifly test gedaan, 09.45 klaar en om 10.00 uur certificaat binnen !
Op naar de volgende hobbel
Maar uiteindelijk komen we wel aan de overkant, hahah
Even een praktisch vraagje: hoe werkt het met Testifly als je met meerdere personen bent?
Moet ieder afzonderlijk de app installeren, registeren en 1 test kopen, of kan je dit combineren? Dus 1 account instellen met bijv. 6 testen.
En kan je tegelijk of na elkaar op dezelfde telefoon de test uitvoeren? Of op meerdere toestellen op hetzelfde account inloggen en een test selecteren/uitvoeren.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
1 account, daar laad je de testvouchers in.
per persoon moet je toch de foto maken en het paspoort scannen.
Dan doe je na elkaar de testen, maar als je dat eng vindt.....
Doe gewoon de sneltest van te voren en als iedereen negatief is (wat positief is) dan doe je past de testifly app route.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Echt zó blij met dit forum, mijn dochter heeft haar neus gebroken 2 maanden geleden dus de oplossing van de speekseltest via Testifly is een super oplossing! Ik zag dat de Etos deze nog in de winkels heeft liggen, morgen even op zoek…
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.