Hoe kijken 'traditionele' artsen eigenlijk tegen de homeopathie aan? Ik heb altijd het idee dat ze zoiets hebben van "je kunt het proberen, wat mij betreft, maar ik geloof er toch niet in..." (niet allemaal natuurlijk, maar het merendeel).markro schreef:Ook als doktersassistente kan je, als je er in geïnteresseerd bent, vast wel een opleiding doen op dit gebied. Die kennis kan je voor jezelf en jouw (toekomstige) gezin, familie, kennissen e.d. gebruiken en ook als de artsen waar jij mee werkt het goed vinden, kan je er patienten mee helpen.lelie schreef:Tja, we weten helemaal niks over homeopatische middelen in de praktijk, ook de huisartsen niet. Soms wel jammer voor de patienten, ze vragen er wel eens om.
Maar daar is weer een bepaalde studie voor, maar de artsen hebben geen interesse.
Ik denk maar zo, als het helpt, is het alleen maar fijn. Sommigen hebben er baat bij en dat is het belangrijkste. Ik zal even naar de link kijken.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Coyote's 14e reis naar Amerika
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij toch allemaal!!. We zijn toch in principe nog altijd een beetje kind??phillybilly schreef:Wie heeft er tere kinderzieltjes dan ??Noa schreef: Je houdt je 3 november wel een beetje in hè? Daar kunnen onze tere kinderzieltjes niet tegen![]()
![]()
Vooral met Sinterklaas
@ Markro: Inderdaad is Arniflor heel goed. Ik gebruik het ook vaak. Is er trouwens op homeopatisch gebied iets tegen ischias. Ik kan haast niet meer lopen van de pijn in rug/been/bil.
Marja
Laatst gewijzigd door Noa op 23 okt 2007, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Fan of the U.S.A.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Tja, ik zit weer op mijn praatstoel.Dento schreef::hilarious:markro schreef:Is het trauma groter, dan kan je Arnica ook oraal (via de mond) toepassen. Daarvoor zijn druppeltjes of korreltjes in een bepaalde potentie (verdunning) te verkrijgen.
<-- KNIP -->
En weer terug on topic
Gauw weer on-topic dan maar.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
De artsen waar ik mee werk weten er niet veel van. Ze zeggen inderdaad, probeer het maar. Ze schrijven het in ieder geval niet voor.Dento schreef:
Hoe kijken 'traditionele' artsen eigenlijk tegen de homeopathie aan? Ik heb altijd het idee dat ze zoiets hebben van "je kunt het proberen, wat mij betreft, maar ik geloof er toch niet in..." (niet allemaal natuurlijk, maar het merendeel).
Marco: misschien dat ik ooit een keer een cursus ga volgen over dit onderwerp, ik denk dat de artsen er niet heel negatief tegenover staan, als wij een cursus willen volgen is dat geen probleem.
En nu weer on topic!
Als moeder van twee "wilde" jongetjes ben ik maar wát blij dat er een middel als Arniflor bestaat! Het helpt heel goed. Ik gebruik ook vaak de Calendula zalf, bij schaafwondjes e.d. Zelf gebruiken wij hier ook Tussikind bij hoest en Echinaforce in de herfst- en wintermaanden.markro schreef: Arniflor
Overigens, mijn huisarts heeft me wel eens naar een homeopaat doorverwezen.. en hij heeft me vandaag nog doorverwezen naar een osteopaat!
(totaal
)
Marco :doublethumb:
Marco :doublethumb:
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook aan deze kant zijn ze even geweest...Satellite Beach, zelf druk bezig geweest met Hubby die niet wist wanneer hij zou vertrekken en het werk..doreennicole schreef:klopt. tegen de tijd dat ik door had dat je in seattle was, was je al weer weg, maar no harm, no foul. jullie hebben je prima vermaakt in mijn stadje, dus dat is alleen maar fijn. de foto's geven een goed beeld van mijn prachtige Seattle.Coyote schreef: En ik heb niks van jou gehoord.![]()
Maar het was geen onwil hoor. We hadden een druk schema, ook in Seattle en het is er helaas niet van gekomen. Een volgende keer zal ik absoluut tijd voor je vrijmaken, oké?![]()
Roland
next time
Waar hebben jullie in Satellite Beach gezeten??
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
We zaten de eerste nacht in de Days Inn in Satellite Beach, overigens goed bevallen. De andere dag zijn we naar Kennedy Space Center geweest en laat in de middag langs jouw woonplaats gereden. We moesten toen nog naar Fort Lauderdale en het was toen eigenlijk al te laat om bij jullie langs te gaan.wiepster schreef:Ook aan deze kant zijn ze even geweest...Satellite Beach, zelf druk bezig geweest met Hubby die niet wist wanneer hij zou vertrekken en het werk..
Heb onderweg nog wel gedacht, hé hier moet Wiepster ook ergens wonen.
Roland
Daar hebben we onze eerste vakantie in Florida gelogeerd!! Goed plekje...Coyote schreef:We zaten de eerste nacht in de Days Inn in Satellite Beach, overigens goed bevallen. De andere dag zijn we naar Kennedy Space Center geweest en laat in de middag langs jouw woonplaats gereden. We moesten toen nog naar Fort Lauderdale en het was toen eigenlijk al te laat om bij jullie langs te gaan.wiepster schreef:Ook aan deze kant zijn ze even geweest...Satellite Beach, zelf druk bezig geweest met Hubby die niet wist wanneer hij zou vertrekken en het werk..
Heb onderweg nog wel gedacht, hé hier moet Wiepster ook ergens wonen.![]()
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht