400-500 euro? Ietsjes duurder hoor. En zo groot zijn die dingen nou ook weer niet. Ik heb het van hem volgens mij ook al eens gelezen, maar ik zou zelf ook
nooit dit ding in mijn koffer doen, maar altijd in de handbagage. Hij reist nooit alleen, dus je zou bij wijze van spreken de handbagage van 1 persoon helemaal met electronica kunnen vullen. En wat basic handbagage stuff bij de andere(n) erin doen. Ik stop altijd al mijn electronica (fototoestel camera's laptop ipad + laders) in de handbagage met 1 set kleding. (sokken/ondergoed/shirt/broek). Als het erbij past nog een vest. Of anders doe ik mijn jas aan en hang de trui of vest over de handbagagekoffer. Doet nooit iemand moeilijk over. Enige gedoe is dat het altijd 1x of soms met een tussenstop 2x uitgepakt moet worden. Maar het zakje met kabels hebben ze nog nooit open gemaakt
EDIT: heb even wat gezocht op het forum wat hij er zelf over zegt. Ik weet dat hij ook ergens gepost heeft wat hun allemaal wel niet meesjouwen, maar dat kan ik (na 30vd 131 hou ik het voor gezien...even niet vinden. In ieder geval onderstaande.
geen enkel probleem hoor om die mee te nemen. Wij namen hem telkens mee en ook nu in april gaat hij in de rugzak (handbagage)