Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reizen zonder ouders
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reizen zonder ouders
Fijn dat je er van genoten hebt, Kevin!
Viel het ook wat mee om bij de familie van je vriendin te verblijven? En heeft zij al plannen om weer eens tot in Nederland te komen?
Viel het ook wat mee om bij de familie van je vriendin te verblijven? En heeft zij al plannen om weer eens tot in Nederland te komen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- KevinAmerican
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het was echt een hele leuke zorgzame familie dus dat zat wel goed
En waarschijnlijk komt ze volgend jaar naar Nederland en gaat ze mee op vakantie
Dus daar verheug ik me weer op

En waarschijnlijk komt ze volgend jaar naar Nederland en gaat ze mee op vakantie

Dus daar verheug ik me weer op

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is leuk! Duik dan maar goed in je studies, en hoop dat je vriendin dat ook doet, zodat dat geen roet in het eten kan gooien! En ondertussen nog veel genietend terugdenken aan je geweldige tijd in de US.
Elke
- KevinAmerican
- Amerikafan
Zal ik doen

- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Je zat op een boerderij of niet ?
Heb je nog wat gemerkt over zorgen onder de boeren in die omgeving over de droogte en mislukte oogsten ?
Heb je nog wat gemerkt over zorgen onder de boeren in die omgeving over de droogte en mislukte oogsten ?
Crisis ? What Crisis ?
- KevinAmerican
- Amerikafan
Ja ik zat op een soort boederij, ze hadden de silo en de graanschuur nog maar werd gewoon gebruikt voor opslag, en natuurlijk een tuin van 10000 vierkante meter
We deden 2 dagen over het maaien
Al het mais was uitgedroogt, veel over financieele support op de radio voor de getroffe boeren want ja je moet toch ergens de boodschappen van doen
Op sommige plaatsen leek het alsof dat mais er net 2 weken stond, 20 cm hoog ofzo, gelukkig was rond ons het mais best ok en waren ze net bezig om het te oogsten, niet meegemaakt helaas maar ze kwammen het onkruid langs de rand van het maisveld - tuin maaien

Al het mais was uitgedroogt, veel over financieele support op de radio voor de getroffe boeren want ja je moet toch ergens de boodschappen van doen
Op sommige plaatsen leek het alsof dat mais er net 2 weken stond, 20 cm hoog ofzo, gelukkig was rond ons het mais best ok en waren ze net bezig om het te oogsten, niet meegemaakt helaas maar ze kwammen het onkruid langs de rand van het maisveld - tuin maaien

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht