Ik hoop dat dit pas ingaat na activeren? want wij vertekken eind mei pas en heb de kaart al sinds begin februari.sdekker schreef: Volgens mij moet je het kaartje ook blijven gebruiken, anders vervalt hij na drie maanden.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prepay + mobiel internet
- DaphneB
- Amerika-ontdekker
Re: Prepay + mobiel internet
- sdekker
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik weet het niet - ATT schijnt met prepaid kaartjes niet heel helder te zijn.
Op mijn accountpagina staat het volgende:
- Account Balance Expiration Date: 05/29/2012 (90 dagen nadat ik het tegoed heb aangeschaft)
- Cancel Date: 07/28/2012 (60 dagen later)
Op mijn accountpagina staat het volgende:
- Account Balance Expiration Date: 05/29/2012 (90 dagen nadat ik het tegoed heb aangeschaft)
- Cancel Date: 07/28/2012 (60 dagen later)
Rondreizen: 2023: Nova Scotia / 2020: Orlando / 2019: Hawaii / 2018: SFO - Seattle / 2015: Florida / 2014: West Canada / 2011: SFO - LA / 2010: Florida / 1999: Miami - NY
Stedentrips: 2001, 2007, 2009, 2013: NY
Werk: 28x NY, 7x Chicago, 1x LV
Simpel, je beltegoed is maar 90 dagen geldig, je nummer is 60 dagen erna nog geldig. Je kunt alleen niet bellen en gebeld worden in die periode, sinds dat in Amerika altijd geld kost (ook ontvangen dus). Na die 150 dagen is je nummer weg.
Of je nu na die 150 dagen je kaartje weer opnieuw kunt activeren durf ik niet te zeggen. Dat kan ik je eind mei/juni waarschijnlijk vertellen als mijn AT&T verloopt, want zoals het er nu uitziet ga ik hem over twee weken voor de laatste keer gebruiken...
Of je nu na die 150 dagen je kaartje weer opnieuw kunt activeren durf ik niet te zeggen. Dat kan ik je eind mei/juni waarschijnlijk vertellen als mijn AT&T verloopt, want zoals het er nu uitziet ga ik hem over twee weken voor de laatste keer gebruiken...
Wij gaan ook deze zomer weer naar de VS, en ik zou graag mobiel internet hebben, handig om onderweg wat updates te plaatsen, maar ook omdat je met een simkaart van daar goedkoper kunt sms-en/bellen. Heb al verschillende sites doorgespit maar kan nergens nou duidelijk vinden waar je nu zo'n sim kaart kunt kopen of hoe je alles van thuis uit al kunt regelen.
Het is een beetje een brei van tegenstrijdige informatie zeg maar; kan ieman die er ervaring mee heeft misschien duidelijk een overzichtje maken van waar te kopen, hoe te activeren etc?
Het is een beetje een brei van tegenstrijdige informatie zeg maar; kan ieman die er ervaring mee heeft misschien duidelijk een overzichtje maken van waar te kopen, hoe te activeren etc?
Is de openingspost niet goed genoeg?erikh schreef:Heb al verschillende sites doorgespit maar kan nergens nou duidelijk vinden waar je nu zo'n sim kaar
Is niet echt up-to-date meer geloof ik, aangezien er van alles verandert is qua activatie en opwaarderen.ralfbosz schreef:Is de openingspost niet goed genoeg?erikh schreef:Heb al verschillende sites doorgespit maar kan nergens nou duidelijk vinden waar je nu zo'n sim kaar
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
De komende 12 dagen (t/m 2-4-2012) kun je een prepaidkaartje voor je iPhone4(S) hier kopen en voor $ 5,- meer, gelijk laten activeren.
Laatst gewijzigd door DVDGuy op 21 mar 2012, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
waar kan je deze sim kaart kopen? en hoe veel ineternet tegoed zit erop?
- DVDGuy
- Amerika-expert
Als je een paar regels boven je huidige posting kijkt, staat daar het antwoord op het eerste deel van je vraag en als vervolgens je de moeite neemt om een paar bladzijden terug te lezen, zou je kunnen zien dat je voor bijv. $ 25,- 500Mb tegoed kunt kopen en dat dit los staat van de aanschafprijs van het kaartje.Redouan10 schreef:waar kan je deze sim kaart kopen? en hoe veel ineternet tegoed zit erop?
thanks dvdguy!
Dus jij kan het wel vinden? Ik niet... wat is "hier"???Redouan10 schreef:thanks dvdguy!
Ik zie nergens een link.
- DVDGuy
- Amerika-expert
Aangepast en nu zou het moeten werken.erikh schreef:Dus jij kan het wel vinden? Ik niet... wat is "hier"???Redouan10 schreef:thanks dvdguy!
Ik zie nergens een link.
dat bedoelde ik! en dan maar zeggen dat ik terug moet zoeken? maar ik bedoelde ook" hier"!
Het lijkt me handig dat je hem al kan laten activeren, maar ik las ergens anders dat je dan tegoed moet toevoegen omdat hij anders verloopt. Aangezien wij pas over 3 maanden naar de VS gaan ben ik bang dat hij dan verlopen is?
En wat kun je het beste kiezen als je vooral wil sms-en en databundel wilt, 2$ daily of 0.10$ plan?
En wat kun je het beste kiezen als je vooral wil sms-en en databundel wilt, 2$ daily of 0.10$ plan?
Kaartje dus pas een week voor je vakantie activeren en er dan ook pas tegoed opzetten.
Voor data gewoon 500Mb kopen, kwa sms geen advies. SMS is $0.20 per bericht, zowel sturen als ontvangen. Dus 10 per dag dan $2 nemen.
Er zijn ook packages:
200 Messages $4,99
1000 Messages $9,99
Unlimited messages $19,99
Misschien slimmer, geen ervaring mee, ik werk niet meer met sms, alles via WhatsApp, makkelijk kunnen er ook foto's mee met de berichten.
Voor data gewoon 500Mb kopen, kwa sms geen advies. SMS is $0.20 per bericht, zowel sturen als ontvangen. Dus 10 per dag dan $2 nemen.
Er zijn ook packages:
200 Messages $4,99
1000 Messages $9,99
Unlimited messages $19,99
Misschien slimmer, geen ervaring mee, ik werk niet meer met sms, alles via WhatsApp, makkelijk kunnen er ook foto's mee met de berichten.
- sdekker
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Wij zitten nu twee weken in de VS en hebben nogal veel problemen gehad om het vooraf gekochte att micro simmkaartje te gebruiken. Een collega had hem al in de VS geactiveerd enkele weken geleden. Toen ik in SFO het kaartje in mijn iPhone 4 stopte, wilde hij niet werken. Ook in een andere iPgone 4s werkte het kaartje niet. Uiteindelijk via een lokale att winkel een nieuw simmkaartje gekocht (sim is gratis, je betaalt 25 dollar voor een tegoed) deze werd gelijk geactiveerd in de winkel.
In het hotel aangekomen gebeld met de spraakcomputer en voor mijn tegoed een 500 mb internet pakket gekocht. Vervolgens via de wifi van het hotel de juiste settings voor internet geladen voor de iPhone omdat dit standaard niet werkt, zie hieronder hoe dat werkt:
Connect your iPhone 4 to a WiFi network so that you can access the web
From the iPhone 4, open Safari and visit http://unlockit.co.nz and tap “Continue”
Choose “Custom APN” and select AT&T as your carrier
Tap on “Create Profile” to download and install the new custom APN
Once you get a “Profile Installed” message, your custom APN profile will be working. Now restart the iPhone 4 and try using your data plan, it should work perfectly. You may want to temporarily disable WiFi on the iPhone to be sure that your are using the data network and not WiFi while you test this.
Hierna kon ik via Att internetten op mijn iPhone. Je kan je tegoed controleren door te bellen naar *777*3#.
Ik kon alleen geen profiel aanmaken op de att site omdat de plaatsnaam en staat niet te kiezen waren.
Bereik van att valt trouwens tegen in de National Parks. Vaak beperkt, regelmatig nada. In bewoond gebied altijd goed.
In het hotel aangekomen gebeld met de spraakcomputer en voor mijn tegoed een 500 mb internet pakket gekocht. Vervolgens via de wifi van het hotel de juiste settings voor internet geladen voor de iPhone omdat dit standaard niet werkt, zie hieronder hoe dat werkt:
Connect your iPhone 4 to a WiFi network so that you can access the web
From the iPhone 4, open Safari and visit http://unlockit.co.nz and tap “Continue”
Choose “Custom APN” and select AT&T as your carrier
Tap on “Create Profile” to download and install the new custom APN
Once you get a “Profile Installed” message, your custom APN profile will be working. Now restart the iPhone 4 and try using your data plan, it should work perfectly. You may want to temporarily disable WiFi on the iPhone to be sure that your are using the data network and not WiFi while you test this.
Hierna kon ik via Att internetten op mijn iPhone. Je kan je tegoed controleren door te bellen naar *777*3#.
Ik kon alleen geen profiel aanmaken op de att site omdat de plaatsnaam en staat niet te kiezen waren.
Bereik van att valt trouwens tegen in de National Parks. Vaak beperkt, regelmatig nada. In bewoond gebied altijd goed.
Rondreizen: 2023: Nova Scotia / 2020: Orlando / 2019: Hawaii / 2018: SFO - Seattle / 2015: Florida / 2014: West Canada / 2011: SFO - LA / 2010: Florida / 1999: Miami - NY
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is niet iets specifieks voor AT&T, alle providers die ik ooit heb gehad hadden geen of zeer slecht bereik in de national parks. Niet zo verwonderlijk als je nagaat dat er weinig of geen cell torens in dit soort gebieden staat.sdekker schreef: Bereik van att valt trouwens tegen in de National Parks. Vaak beperkt, regelmatig nada. In bewoond gebied altijd goed.
- DVDGuy
- Amerika-expert
Sim-card is inmiddels geactiveerd, maar nu nog uitvinden hoe ik er een tegoed op kan zetten; of weet iemand dat hier al uit eigen ervaring?
- DVDGuy
- Amerika-expert
Welk nummer moest je daarvoor bellen?sdekker schreef: In het hotel aangekomen gebeld met de spraakcomputer
Heb je dat met je iPhone gedaan of met een vaste lijn?
Dit moet met je telefoon (iPhone in dit geval dus) en nummer is: 611
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 7980 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr