Nee, doe ik ook niet! Maar de afgelopen weken heb ik me regelmatig afgevraagd hoe dat toch in hemelsnaam kan, dat die tarieven zo fluctueren. Maar: ik ben blij dat ik heb geboekt, en voor een behoorlijk nette prijs nog, ik denk niet dat ik het nog veel goedkoper zou kunnen vinden!Sandra & Bjorn schreef:Nu je eenmaal geboekt hebt zou ik gewoon niet meer kijken (even moeilijk op het begin), dat kan alleen maar tegenvallen!
Fijn dat je nu in ieder geval geboekt hebt, ben je van al die stress af!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets 2008
Daar moet je je niet te veel van voorstellen hoor.Vegasgirl schreef:
even off topic:
Mag ik vragen wat jullie ongeveer terug hebben gekregen? Mijn klachtenbrief ligt klaar om te versturen (na een geanulleerde vlucht uit NL), zou graag een indicatie krijgen...
Wij hadden de aansluiting gemist en waren doorgeboekt op een andere vlucht door United, alleen dat hadden ze bij de Customer Service over het hoofd gezien. Konden we pas de volgende dag terug.
Wij krijgen nu een korting van $100 pp en onze hotelkosten worden totaal vergoed (van de extra overnachting die we in Chicago hadden)
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dries,Dries Molemans schreef:Wij hebben tickets geboekt via http://www.gofly.be.
28 juni van Dusseldorf naar NY (Britisch Airways)
01 juli van NY naar Phoenix (US Airways)
24 juli van LA naar Dusseldorf (Britisch Airways)
Totale prijs: 702 € pp.
Hebben lang gezocht, maar dit leek ons toch een aanvaardware prijs voor vluchten met gunstige uren.
Dus kijk zeker eens op gofly.be, boeking verliep bij ons prima!
Jullie hebben een binnenlandse vlucht met een andere maatschappij; betekent dat dan ook dat daarvoor andere regels voor de bagage gelden?
Wij kijken ook naar een tussenstop in New York, maar proberen dat met dezelfde maatschappij te doen.
Marianne
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik weet dat wij ooit met united daar problemen mee hadden (3 jr geleden) omdat wij niet direct daarna internationaal zouden doorvliegen, gelukkig hadden wij een ander ticket, waardoor wij uiteindelijk niet hoefden bij te betalen...Martin & Marianne schreef:Dries,Dries Molemans schreef:Wij hebben tickets geboekt via http://www.gofly.be.
28 juni van Dusseldorf naar NY (Britisch Airways)
01 juli van NY naar Phoenix (US Airways)
24 juli van LA naar Dusseldorf (Britisch Airways)
Totale prijs: 702 € pp.
Hebben lang gezocht, maar dit leek ons toch een aanvaardware prijs voor vluchten met gunstige uren.
Dus kijk zeker eens op gofly.be, boeking verliep bij ons prima!
Jullie hebben een binnenlandse vlucht met een andere maatschappij; betekent dat dan ook dat daarvoor andere regels voor de bagage gelden?
Wij kijken ook naar een tussenstop in New York, maar proberen dat met dezelfde maatschappij te doen.
Marianne
Maar voor die binnenlandse vluchten werkt het zgn 'piece' concept volgens mij niet.
-
wendyjol
- Amerikakenner
Marianne, ook wij hebben met verschillende maatschappijen geboekt. Een los retour Hamburg - New York en via Delta.com een retour NY - Denver en terug naar NY van Las Vegas.Martin & Marianne schreef:Dries Molemans schreef:Jullie hebben een binnenlandse vlucht met een andere maatschappij; betekent dat dan ook dat daarvoor andere regels voor de bagage gelden?
Marianne
Bij beide maatschappijen mogen we per persoon 2 stuks bagage à 23 kg per stuk per persoon meenemen.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik kreeg vandaag van Tioga een prijsopgaaf van €1890 voor vluchten van AMS naar PHX en v.v. met United (26 april heen, 10 mei terug) voor ons gezin van 4 personen. Volgens mij is dit een hele nette prijs, wat vinden jullie?
De autohuur kwam uit op €725 voor een midsize SUV (Alamo Gold). Dit kan volgens mij wel veel goedkoper.
Ik heb ook een prijsopgave ontvangen van Exit-Reizen, en hier zou het totaal uitkomen op ruim €2900.
Ik wacht nog op een prijsopgave van AmericanEstates.
De autohuur kwam uit op €725 voor een midsize SUV (Alamo Gold). Dit kan volgens mij wel veel goedkoper.
Ik heb ook een prijsopgave ontvangen van Exit-Reizen, en hier zou het totaal uitkomen op ruim €2900.
Ik wacht nog op een prijsopgave van AmericanEstates.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Dat is een hele mooie prijs vind ik. Gemiddeld EUR 472,50 p.p.jerbia schreef:Ik kreeg vandaag van Tioga een prijsopgaaf van €1890 voor vluchten van AMS naar PHX en v.v. met United (26 april heen, 10 mei terug) voor ons gezin van 4 personen. Volgens mij is dit een hele nette prijs, wat vinden jullie?
Kijk wel even wat de vliegroute en -tijden zijn. Normaal gesproken met een tussenstop in Chicago of Washington DC vanuit Amsterdam. Ik deed het voor dat bedrag.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Bianca,jerbia schreef:Ik kreeg vandaag van Tioga een prijsopgaaf van €1890 voor vluchten van AMS naar PHX en v.v. met United (26 april heen, 10 mei terug) voor ons gezin van 4 personen. Volgens mij is dit een hele nette prijs, wat vinden jullie?
Dat lijkt mij een hele mooie prijs toe. Wij hebben dit jaar voor Ams - PHX v.v. € 464 betaald p.p. bij United en de vluchtprijzen zijn ook iets duurder geworden voor mijn gevoel.
Voor 2008 hebben wij ook bij Tioga een ticket geboekt waar we toch zo'n € 100 per persoon meer voor moeten betalen dan jullie. We vliegen ook in april met United naar Chicago en terug van Vegas. Ik vind dat toch een behoorlijk (nadelig) verschil voor ons.......
Maar jullie prijs is oké lijkt me......
Veel plezier met de voorpret.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- jerbia
- Amerika-expert
Het leek mij ook een erg goede prijs, dus ik denk dat we er maar voor gaan
.
@Roland
De vluchten zijn idd met een tussenstop in Chicago
@Marjan
Ik heb ook gezocht naar tickets met Phoenix als aanvlieghaven en Las Vegas als vertrekhaven en merkte dat de tickets dan meteen een stuk duurder uitkwamen. We kiezen dus gewoon voor Phoenix als aanvlieg- en vertrekhaven.
@Roland
De vluchten zijn idd met een tussenstop in Chicago
@Marjan
Ik heb ook gezocht naar tickets met Phoenix als aanvlieghaven en Las Vegas als vertrekhaven en merkte dat de tickets dan meteen een stuk duurder uitkwamen. We kiezen dus gewoon voor Phoenix als aanvlieg- en vertrekhaven.
-
Lauren
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Jerbia schreef:
Groet, Lauren
Bianca, zijn dat prijzen 2008? Ik kreeg nl. een email van Tioga dat ze de prijzen voor eind april/mei 2008 nog niet beschikbaar hadden.Ik kreeg vandaag van Tioga een prijsopgaaf van €1890 voor vluchten van AMS naar PHX en v.v. met United (26 april heen, 10 mei terug) voor ons gezin van 4 personen. Volgens mij is dit een hele nette prijs, wat vinden jullie?
Groet, Lauren
- jerbia
- Amerika-expert
Ja, dat is voor 26 april t/m 10 mei 2008.Lauren schreef:
Bianca, zijn dat prijzen 2008? Ik kreeg nl. een email van Tioga dat ze de prijzen voor eind april/mei 2008 nog niet beschikbaar hadden.
Dit stond in de mail die ik vandaag kreeg van Ramona:
N.a.v. je offerte-aanvraag op onze website, heb ik het volgende voor je uitgezocht:
Offerte-nummer: 200709300
VLIEGTICKETS
8 personen, waarvan 2 tussen 2 en 11 jaar
Heenreis: Amsterdam - Phoenix op 26 april 2008
Terugreis: Phoenix - Amsterdam op 10 mei 2008
Tarief p.p: EURO 283
(excl. luchthavenbelasting / brandstoftoeslag, 221 euro p.p.)
Kinderen van 2 t/m 11 jaar krijgen 25% korting.
Indien je terugvliegt vanaf Las Vegas kost het ticket 347 euro p.p. excl. tax.
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Lauren,Lauren schreef:Jerbia schreef:Bianca, zijn dat prijzen 2008? Ik kreeg nl. een email van Tioga dat ze de prijzen voor eind april/mei 2008 nog niet beschikbaar hadden.Ik kreeg vandaag van Tioga een prijsopgaaf van €1890 voor vluchten van AMS naar PHX en v.v. met United (26 april heen, 10 mei terug) voor ons gezin van 4 personen. Volgens mij is dit een hele nette prijs, wat vinden jullie?
Groet, Lauren
Wij hebben ook bij Tioga geboekt voor volgend jaar april. Half augustus zeiden ze nog dat de ticketprijzen nog niet bekend zijn, maar op 7 september jl. kreeg ik bericht van Tioga over de prijzen bij United. Dit hebben we toen ook gelijk geboekt en betaald.
Ik weet niet met welke maatschappij jullie willen vliegen, maar volgens mij moet nu toch wel wat meer bekend zijn bij Tioga omtrent de vluchtprijzen van de div. maatschappijen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het wordt nu wat duidelijker voor ons. Als ik het goed uitreken dan komt de prijs per persoon (volwassene) dus neer op € 504 all-in per ticket als je vliegt op PHX v.v. Vlieg je echter terug vanaf Las Vegas betaal je € 568 per volwassen persoon.jerbia schreef:
VLIEGTICKETS
8 personen, waarvan 2 tussen 2 en 11 jaar
Heenreis: Amsterdam - Phoenix op 26 april 2008
Terugreis: Phoenix - Amsterdam op 10 mei 2008
Tarief p.p: EURO 283
(excl. luchthavenbelasting / brandstoftoeslag, 221 euro p.p.)
Kinderen van 2 t/m 11 jaar krijgen 25% korting.
Indien je terugvliegt vanaf Las Vegas kost het ticket 347 euro p.p. excl. tax.
Dit komt beter overeen met mijn beeld wat ik momenteel heb van de ticketprijzen. Neemt niet weg dat voor jullie vieren het een prima totaalprijs is Bianca......
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb gisteren geboekt om in Januari weer naar Chicago te gaan! Ik vlieg samen met een vriend van me op vrijdag 11 januari heen, en we vliegnen op zondag 20 januari terug.
Heen:
AMS - Chicago met United
Terug
Chichago - Munchen - AMS met Lufthansa
We zijn kwijt voor dit retourtje $1075 voor 2 personen. Dat is tegen de huidige koers ongeveer 385 euro pp.
IK zoek zelf tegenwoordig altijd vluchten en hotels op via http://www.kayak.com
via deze site vind ik eigenlijk altijd wel het goedkoopste tarief!
Heen:
AMS - Chicago met United
Terug
Chichago - Munchen - AMS met Lufthansa
We zijn kwijt voor dit retourtje $1075 voor 2 personen. Dat is tegen de huidige koers ongeveer 385 euro pp.
IK zoek zelf tegenwoordig altijd vluchten en hotels op via http://www.kayak.com
can't wait to travel again.....
Ja, dat probeer ik ook, maar telkens zijn de laagste prijzen al weer volgeboekt of niet meer beschikbaar, om chagerijnig van te worden.ndekker schreef: IK zoek zelf tegenwoordig altijd vluchten en hotels op via http://www.kayak.com
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
YES YES YES YES :dance:
Ik heb geboekt. Ik kwam gisteren een aanbod tegen die ik niet kon weigeren.
We vliegen 27 juni om 7.20 naar NY met British Airways (tussenstop Londen) aankomst 12.30 in NY en we vliegen weer terug op 29 juli vanuit Miami met AA.
Ik heb voor 2 volwassenen en 1 kind 1260 euro betaald, echt een koopje niet?
Oh ik ben in een feeststemming vandaag, ik werd ook heerlijk wakker vannochtend
Ik heb geboekt. Ik kwam gisteren een aanbod tegen die ik niet kon weigeren.
We vliegen 27 juni om 7.20 naar NY met British Airways (tussenstop Londen) aankomst 12.30 in NY en we vliegen weer terug op 29 juli vanuit Miami met AA.
Ik heb voor 2 volwassenen en 1 kind 1260 euro betaald, echt een koopje niet?
Oh ik ben in een feeststemming vandaag, ik werd ook heerlijk wakker vannochtend
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1782 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-