Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3

Bericht door Katja »

Je kunt toch op de site van het hotel kijken wat de prijs is voor de dagen die je gaat? Weet je snel genoeg of je een aardige deal hebt of niet. Prijzen fluctueren nogal dus zonder data is het lastig beoordelen.
BeeJee78
Amerika-ontdekker

Bericht door BeeJee78 »

Katja schreef:Je kunt toch op de site van het hotel kijken wat de prijs is voor de dagen die je gaat? Weet je snel genoeg of je een aardige deal hebt of niet. Prijzen fluctueren nogal dus zonder data is het lastig beoordelen.
Ja in vergelijking met de prijzen van het hotel vind ik het wel goed, maar omdat het mijn eerste Priceline actie is, vraag ik me af of ik het maximale eruit heb gesleept :-)
De data zijn 8-10 september trouwens.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ik kijk altijd wat de prijzen op Hotwire ongeveer zijn. Voor $88 per nacht heb je op Hotwire een 5* hotel op Las Vegas South. Ik denk persoonlijk dat je dus teveel betaald hebt en er niet het maximale hebt uitgehaald.

Afbeelding

Als je dan kijkt op Betterbidding dan passen de onderstaande Ameneties bij Vdara:
5* Vdara
Amenities: Restaurant, Pool, Fitness, Smoke Free, Spa
OF
Amenities: Restaurant, Pool, Fitness
(same as Aria)
OF
Amenities: Suite, Restaurant, Pool, Fitness, Smoke Free, Free Internet, Hi-Speed Internet, Business, Golf, Spa, Free Parking, Blind Accessible, Deaf Accessible, Travel Accessible, Room Accessible, Bathroom Accessible, Roll-in Shower
Durf er wel op te gokken dat je dan Vdara had gekregen als je via Hotwire had geboekt. Normaal gesproken is Priceline ca 10%/$10 goedkoper maar meestal iets meer. Maar je zit wel dichtbij 'the sweet spot'

Hoe heb je geboden? Welke bid-strategie? Want Las Vegas heeft 14 gebieden en daarvan hebben er maar 3 gebieden een 5* hotel. Dat geeft je dus 11 Free Rebids op de normale manier en als je via de Permutation manier gaat bieden heb je er helemaal belachelijk veel (2^5 = 2048 stappen!). Dat is dus een droom-plek om te bieden!

Zelf zou ik op de normale manier geboden hebben met stappen van $3 tot ca $80.

60
63
66
68
71
74
77
81

Waarschijnlijk had je dan ergens halverwege een Counteroffer gekregen. En dan weet je dat je in de buurt zit.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
BeeJee78
Amerika-ontdekker

Bericht door BeeJee78 »

Ik heb op de normale manier geboden met stappen van 5.
Maar veel lager had ik niet uit kunnen komen toch? Want ik zit nu ongeveer 10% onder Hotwire.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Nee heel veel zal het niet gescheeld hebben.. Maar dan is het dus mijn sport om er het maximale uit te halen. En dan had je dus meer en kleinere stappen kunnen nemen :) Want dat was je vraag tenslotte: 'vraag ik me af of ik het maximale eruit heb gesleept' . Dat weet je dus pas zeker als je van een laag bod begint.. Ik weet niet wat jouw start-bod was?

Maar verder prima deal hoor :thumbup:
BeeJee78
Amerika-ontdekker

Bericht door BeeJee78 »

Bedankt voor de tip, ik zal de volgende keer idd kleinere stappen nemen.
Startbod was 60,- omdat ie daaronder meteen al de melding gaf dat de kans op slagen nihil was :-)
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Daar moet je niet op letten.
mimi2013
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door mimi2013 »

Ik probeer al een tijdje een 4* hotel te boeken (liefst Luxor) voor de periode van 30/8/13 t/m 01-09-13. In dat weekend is het Memorial Day. Normaal kan je onder de $45-50 een kamer in het Luxor krijgen.
Bij Priceline lukt het al 3 weken niet. Zal ik hoger bieden of toch nog even wachten omdat ik nog een paar maanden te gaan heb voordat we vliegen.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Dat weekend is GEEN Memorial Day. Die is namelijk de laatste maandag in mei. Dit jaar is dat 27 mei.

Edit: Labor Day is gewoon een druk weekend. En aangezien er dan veel mensen vrij zijn zullen ze die kamers niet extra goedkoop van de hand willen doen..
Laatst gewijzigd door Njit op 21 feb 2013, 13:16, 2 keer totaal gewijzigd.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Mijn advies: laat je niet verleiden om nu hoger te bieden. Zoek gewoon een hotel als alternatief welke je gratis kunt annuleren (en waar je op zich best zou willen overnachten en qua prijs prima vindt) en blijf het gewoon proberen bij priceline. Mocht het niet lukken, heb je in ieder geval altijd een overnachting. Je kunt áltijd nog verhogen tzt, toch?
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
mimi2013
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door mimi2013 »

Njit schreef:Dat weekend is GEEN Memorial Day. Die is namelijk de laatste maandag in mei. Dit jaar is dat 27 mei.

Edit: Labor Day is gewoon een druk weekend. En aangezien er dan veel mensen vrij zijn zullen ze die kamers niet extra goedkoop van de hand willen doen..
Ja sorry klopt, labor day :thumbup:
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Njit schreef:
Afbeelding

Weet iemand hoe ik met de mededeling(zoals in het plaatje van Njit hierboven te zien is ) b.v. 85% recommended bij Hotwire customer reviews een hotel kan achterhalen.
Ik bedoel waar kan ik dat terug vinden.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

asv60 schreef:
Weet iemand hoe ik met de mededeling(zoals in het plaatje van Njit hierboven te zien is ) b.v. 85% recommended bij Hotwire customer reviews een hotel kan achterhalen.
Ik bedoel waar kan ik dat terug vinden.
http://www.betterbidding.com
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Heb het gevonden, maar heb er dus blijkbaar niets aan.

Recommended in xx% of Customer Reviews - this information comes from feedback that HOTWIRE has received from its customers over the years. It is not a statistic that comes from Tripadvisor or any other source, and is therefore not published elsewhere, so there is no way to cross-reference this in order to try to ID the property
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Daar heb je idd niks aan. Leuke marketing, meer niet..
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Gister contact gehad met priceline over het hotel in Clearwater wat we hebben geboekt, ookal boden we op een 3,5* upscale plus - we hebben 'slechts' een 3* hotel gekregen.
Doel was een full refund (we hadden een leuke villa gezien :lol: ), maar zover gingen ze helaas niet. Tot mijn verbazing kreeg ik wel twee andere opties: volledige refund minus 1 nacht of het betaalde bedrag (inclusief gebruikte bonus cash) gebruiken om een nieuw hotel te boeken via Priceline, dan ging er nog wel $25 administratiekosten vanaf. Aangezien ons hotel ideaal ligt en goede reviews krijgt hebben we besloten om het er maar bij te laten.

Er zijn dus wel degelijk wat mogelijkheden bij priceline, dit ging in ieder geval erg gemakkelijk. :thumbup:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Die 1e optie is wel een hele dure :) Die tweede valt nog mee opzich. Alleen is het verschil dan een stuk minder tov de retail prijs.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Priceline/Hotwire biedingen

Bericht door eddepet71 »

Fraa schreef:Op de website van Moab Valley Inn is het trouwens volzet dat weekend, dus via de normale weg boeken ging sowieso niet lukken. De reviews van dit hotel vallen trouwens goed mee :)
Het hotel is redelijk op zijn best. De kamers zijn ruim maar spartaans. De ontbijtruimte lijkt wel een oostduitse kantine. Ik ben niet veeleisend maar dit was echt zielig. Zwembad is half overdekt en was wel ok.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Priceline/Hotwire biedingen

Bericht door Fraa »

Oh maar ontbijt & zwembad, daar kijk ik nooit naar. Ik ben altijd vroeg weg 's morgens (voor het ontbijt nog maar van start is) & ik ben geen zwembadligger (denk dat het 10 jaar geleden is dat ik nog gezwommen heb :lol:)
Voor de prijs is er in ieder geval niets beter te vinden denk ik, alles is enorm duur dat weekend. Uiteindelijk hou ik de hotelprijzen ook graag democratisch, ik denk dat 80% van mijn overnachtingen onder de 100$ zit. Meestal dient het enkel om te slapen & te douchen :)
Reisblog: thisisfraa.be
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Bovenstaande berichten verplaatst naar hier.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer