Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitproberen eten, drinken, snacks supermarkt
- Bianca Stripes&Stars
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Uitproberen eten, drinken, snacks supermarkt
Haha! Wat een fijne topic is dit! Een van de leukste dingen: in een Amerikaanse supermarkt rondkijken!
Ik heb ook een keer hickory smoke gekocht
Heel bijzonder!
Wat ik echt super lekker vond was: Stacy's Pita chips! Die zou ik zo weer willen halen.
Kan niet wachten!
Ik heb ook een keer hickory smoke gekocht
Wat ik echt super lekker vond was: Stacy's Pita chips! Die zou ik zo weer willen halen.
Kan niet wachten!
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
ja, ik vind het ook heerlijk.
Wij vonden de chedder en sour cream chips super heerlijk, van lays dan.
Zakje was zo leeg.
Maar inderdaad, wij nemen ook altijd lekker de tijd om lekker te neuzen in de supermarkten. Er gaat altijd genoeg weer mee.
Wij vonden de chedder en sour cream chips super heerlijk, van lays dan.
Zakje was zo leeg.
Maar inderdaad, wij nemen ook altijd lekker de tijd om lekker te neuzen in de supermarkten. Er gaat altijd genoeg weer mee.
Grappig hè, ik woon nu al zo lang in de VS (35 jaar, alles bij elkaar) dat ik het heerlijk vind om op vakantie in NL bij Albert Heijn of Jumbo binnen te lopen - brood, drop, kaas, borrelnootjes, wokkels, bitterkoekjes, en ga zo maar door! De meeste dingen die hierboven genoemd worden vind ik zelf dan weer niks aan. 
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
dat heb ik met drop en wokkels

Goed bezig, Hinko. Mis alleen nog een berg jalapenos, dan zijn we er!

Groetjes,
Daniel
Daniel
Wij vonden 1 Jalapeño wel genoeg.
Leuke topic!!
Wij zijn ook gek op Walmart! Zoveel smaken M&M's! Vooral M&M's Raspberry, mmmmm!
Reeses is ook een favoriet. Ben en Jerry's in veel smaken die we hier in NL niet kennen. En ga zo maar door.
Wij zijn ook gek op Walmart! Zoveel smaken M&M's! Vooral M&M's Raspberry, mmmmm!
Reeses is ook een favoriet. Ben en Jerry's in veel smaken die we hier in NL niet kennen. En ga zo maar door.
2007: New York
2009: Miami + Cruise
2010: New York
2013: Florida
2019: Florida
2009: Miami + Cruise
2010: New York
2013: Florida
2019: Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties