Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke fastfood raad jij aan?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Welke fastfood raad jij aan?

Bericht door Dento »

Taco Bell
:puke:

Wat een kleffe, vettige, smaakloze troep - het zou geen Mexicaans mogen heten - en je wordt er ook nog eens vaak ziek van...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Wij mijden Taco Bell ook tegenwoordig. Altijd allebei aan de diarree na een bezoekje aan de Taco Bell.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Heb ik gelukkig nooit last van :roll:
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dreamz
Amerikafan

Bericht door Dreamz »

ik ga voor Denny's & Wendy's, de McD in de USA wordt ik niet blij van (mijn maag ook niet trouwens) en voor tussen de middag: Subway's & heerlijk bakkie bij Starbucks...

Pff, lastig als je keuzes hebt, maar ik zal er de komende maanden nog vast wel meer kunnen invullen als ik op mijn rondreis van noord naar zuid ga!
Groetjes,
Jolanda

Onze website: http://www.onzeavonturen.nl met onze reisavonturen!
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Noemt er niemand Nathan's? Lekker hoor die zuurkool 8)

De rest vind ik niks :p
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dento schreef:Wat een kleffe, vettige, smaakloze troep - het zou geen Mexicaans mogen heten - en je wordt er ook nog eens vaak ziek van...
Smaken verschillen en gelukkig maar. :mrgreen:

Ik eet overigens alleen de Taco's bij Taco Bell, heerlijk met de very hot sauce... :wink: Dit jaar maar weer eens Taco Bell kruiden mee naar Nederland nemen. :)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoera, ik ben helemaal blij :D , de plaatselijke (lelijke) sofawinkel gaat dicht en er komt een Panera voor in de plaats :clap: :thumbup: . Gisteren heb ik bij Cosi gegeten, Tandoori kip flatbread, ook heel erg lekker.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

okay, bij de meeste 'eten in amerika' lijstjes op dit forum zit ik altijd te griezelen om wat jullie gemiddeld weg zo lekker vinden. Maar nu moet ik toch even zeggen dat ik het helemaal met Petra eens ben: panera en cosi zijn :thumbup:. Ze waren zo 1-2-3 niet in mijn gedachten geschoten als fastfood, maar natuurlijk zijn ze dat wel.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Ja, die vind ik ook erg lekker ... alleen baal ik ontzettend dat Panera de kippensoep veranderd heeft. :cry:
Afbeelding
tamara21
Amerika-ontdekker

Bericht door tamara21 »

Wij gaan altijd naar de Panda express als die aanwezig is en anders bijv een lekkere pizza bij de pizzahut. En als "nagerecht" een lekkere frappuchino bij de Starbucks.
Ik kan niet wachten tot we weer gaan. Alleen zag ik dat we onderweg niet zo vaak een panda express tegen komen.
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

De Franse uiensoep van Panera is ook best lekker...

Iets wat ik hier niet zo vaak tegenkom in de lijstjes is Einstein Bros. Bagels terwijl ook dat echt een aanrader is; heerlijke bagels, lekkere schmears, en lekkere koffie (een Six Cheese Bagel, toasted, met Garden Veggies schmear... hmmm!).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Even terug naar het echte fastfood: net een Baconator van Wendy's op. Is zo nu en dan goed te doen hoor! :mrgreen:
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Dento schreef:Iets wat ik hier niet zo vaak tegenkom in de lijstjes is Einstein Bros. Bagels terwijl ook dat echt een aanrader is
Ja, dat is echt een zaak waar ik vaak kom. Alleen denk ik bij Einsteins niet direct aan fastfood. Maar het is inderdaad prima, ik kom er heel vaak. Mijn favoriet is de bagel met gerookte zalm met rode ui en kappertjes. Heerlijk!
"Keep Georgia On Your Mind"
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Even over de definitie voor Fast Food, die hier in de VS (ok, onze omgeving), vind ik, duidelijk ook aan het veranderen is. Het is niet langer alleen de drive thru hamburger restaurants, zoals McDonald's, Wendy's, Burger King etd., maar ook de Subways en Quizno's. Noodles&Company is nu ook op de fast food lijst, lekker en gezond eten. Panera, Cosi, Potbelly en bagel restaurants (wij hebben hier Manhattan Bagel), allemaal "fast food". Zolang je het binnen een paar minuten mee kunt nemen is het "fast food". De hamburgerrestaurants hebben daar hier in de VS geen monopoly meer op. Wat altijd de betekenis van (sorry) vies, vet en ongezond had maakt tegenwoordig een metamorphose door. Zelfs onderweg weiger ik McDonald's e.d., want er zijn vrijwel overal Subways te vinden nu.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Bandido schreef:Alleen denk ik bij Einsteins niet direct aan fastfood.
Is het ook niet; het werd getriggerd door het noemen van Panera, wat ook niet echt fastfood is... :wink:

Onze website | Mijn blog
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Bandido schreef:
Dento schreef:Iets wat ik hier niet zo vaak tegenkom in de lijstjes is Einstein Bros. Bagels terwijl ook dat echt een aanrader is
Ja, dat is echt een zaak waar ik vaak kom. Alleen denk ik bij Einsteins niet direct aan fastfood. Maar het is inderdaad prima, ik kom er heel vaak. Mijn favoriet is de bagel met gerookte zalm met rode ui en kappertjes. Heerlijk!

Dat is ook mijn favoriet. Echter sinds ik vanuit huis werk kom ik er niet vaak meer. Bij de fastfood ook niet trouwens, wat wel weer een zegen is eigenlijk :lol:
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Misschien vloeken in de kerk:

Ik vind de Mc Donalds in Nederland lekkerder dan in de US..

In california (en omgeving dacht ik) is In N Out burger mijn favoriet! Yammie!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Mwoah, ik vind dat toch wel fastfood. Het zijn "gezondere" opties, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Afbeelding
marc.lammerts
Amerika-newbie

Bericht door marc.lammerts »

In het 6 pagina's lange topic ben ik de IHOP nog niet tegengekomen. Lekkere burgers en nog veel lekkerdere frites.
Ook heel goed, maar geen keten, is Ann's Chicken Fry House in Oklahoma City (NW 39th, route 66).
smilie
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door smilie »

Hebben jullie al eens een hamburger gegeten in het Hard rock cafe dan wil je die troep van Mcdonalds niet meer :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer