Taco Bell

Wat een kleffe, vettige, smaakloze troep - het zou geen Mexicaans mogen heten - en je wordt er ook nog eens vaak ziek van...
Taco Bell
Smaken verschillen en gelukkig maar.Dento schreef:Wat een kleffe, vettige, smaakloze troep - het zou geen Mexicaans mogen heten - en je wordt er ook nog eens vaak ziek van...
Ja, dat is echt een zaak waar ik vaak kom. Alleen denk ik bij Einsteins niet direct aan fastfood. Maar het is inderdaad prima, ik kom er heel vaak. Mijn favoriet is de bagel met gerookte zalm met rode ui en kappertjes. Heerlijk!Dento schreef:Iets wat ik hier niet zo vaak tegenkom in de lijstjes is Einstein Bros. Bagels terwijl ook dat echt een aanrader is
Is het ook niet; het werd getriggerd door het noemen van Panera, wat ook niet echt fastfood is...Bandido schreef:Alleen denk ik bij Einsteins niet direct aan fastfood.
Bandido schreef:Ja, dat is echt een zaak waar ik vaak kom. Alleen denk ik bij Einsteins niet direct aan fastfood. Maar het is inderdaad prima, ik kom er heel vaak. Mijn favoriet is de bagel met gerookte zalm met rode ui en kappertjes. Heerlijk!Dento schreef:Iets wat ik hier niet zo vaak tegenkom in de lijstjes is Einstein Bros. Bagels terwijl ook dat echt een aanrader is