Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Persoonlijke kaart Amerika
-
swinny
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Persoonlijke kaart Amerika
Hallo, weet niet of dit in dit topic thuis hoort maar ik ben nu al zo vaak naar Amerika geweest en ga binnenkort weer voor een paar maanden.
Ik zou graag iets van een persoonlijke kaart willen maken van waar ik allemaal geweest ben.
Iets om op te hangen of iets waar duidelijk uit word waar en wat ik allemaal bezocht heb.
Het enigste waar ik nu opkom is bijv een landkaart met pins erin, maar misschien heeft iemand van jullie al eens zoiets gemaakt en ben ik benieuwd naar hoe of wat jullie het gemaakt hebben.
Alle ideetjes zijn welkom, misschien handig,met foto
Alvast super bedankt, Andy
Ik zou graag iets van een persoonlijke kaart willen maken van waar ik allemaal geweest ben.
Iets om op te hangen of iets waar duidelijk uit word waar en wat ik allemaal bezocht heb.
Het enigste waar ik nu opkom is bijv een landkaart met pins erin, maar misschien heeft iemand van jullie al eens zoiets gemaakt en ben ik benieuwd naar hoe of wat jullie het gemaakt hebben.
Alle ideetjes zijn welkom, misschien handig,met foto
Alvast super bedankt, Andy
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Persoonlijke kaart Amerika
Wij hebben thuis een scratch map van de USA omhoog hangen. Kan je de staten weg krabben waar je geweest bent. Als het echt is om plaatsnamen aan te duiden wordt dat wel moeilijker daarmee. Al kan je eerst krabben, en het dan nog eens extra aanduiden misschien? 
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
swinny
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hey kijk, dat is leuk, wist niet eens dat zoiets bestond, super bedankt voor het idee
Wij hebben jaren geleden toen we Australie rondtrokken een gelamineerde kaart van het land gekocht, en daar met een stift de afgelegde route op ingetekend. Verder hadden we pins gekocht die we er in prikten.
Terug in Texas!
Een States Visited Map? Via Google kan je verschillende soorten vinden. Ik weet niet of dat iets is?
-
swinny
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ja Hemmie, dat was iets wat ik misschien wilde gaan maken, maar misschien heeft iemand anders nog een plan,super bedankt
Ik heb eens gegoogeld op States Visited Maps, maar wat ik kan vinden is alleen maar online....
Ik heb eens gegoogeld op States Visited Maps, maar wat ik kan vinden is alleen maar online....
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben een States Visited Sticker. Bedoeld voor op de camper, maar heel goed op een plaat te plakken (of op een memobord bijvoorbeeld). Als je hem op een prikbord doet, kan je er ook nog pins in prikken.
Wij hebben hem gekocht bij Campingworld, maar ze zijn ook online te koop: " onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben hem gekocht bij Campingworld, maar ze zijn ook online te koop: " onclick="window.open(this.href);return false;