Na het hele forum te hebben uitgepluist ben ik nog nog niet zeker genoeg,
wij vertrekken over over 8 weken naar het Westen van de Usa en hebben tickets geboekt via supersaver.
Wij vliegen met BA naar Londen en daarna met Virgin naar LAX, alles prima geregeld maar nu ging ik
onze stoelen reserveren bij Virgin en zag dat daar alleen mijn getrouwde naar bekend was (kon dat ook niet aanpassen)
Bij BA stond ik ook met getrouwde naar daar kon ik wel nog een andere naam (meisjesnaam) invoeren.
Wat is verstandig dit toch laten wijzigen (en hoe)of geeft dit geen problemen? in mijn PP staat wel e/v dus allebei de namen.
Bij Esta is het goed gegaan om op allebei de namen toegang te krijgen.
Ik heb er nu al buikpijn van wie helpt me er van af
Gr Miran
Best contact nemen met Virgin om te bekijken of je dit kan aanpassen. Tickets die niet op de correcte naam zijn uitgeschreven kunnen een groot probleem zijn.
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Ik hoop echt dat je al antwoord hebt inmiddels. Bij boeken moet je je eigen meisjesnaam opgeven, zoals in paspoort.......
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Helaas nog niets wijzer , moest de hele dag werken heb Virgin gemaild zij reageren binnen ahum 28 dagen veel te laat natuurlijk.
Nu toch eerst maar met Supersaver gemaild omdat we daar hebben geboekt.
Hopelijk komt het goed ik zit om het zomaar te zeggen in de piepzak ppff
Zodra ik wat weet laat ik het hier zeker weten.
Je moet het wijzigen voor het vliegen, das zeker maar als ik op de site kijk van Virgin dan is dat zeker mogelijk. Kost 30 pond maar das dan maar ff zo.
Dit staat in de FAQ van Virgin:
Different passport and ticketing name
Published 13/11/2008 11.53 AM | Updated 22/10/2014 05.11 PM
The name on my ticket is not the same as the name on my passport?
For security reasons it is absolutely essential that the name on your booking, ticket and passport are exactly the same. If not you will be unable to board the flight. This also applies to marriage or maiden names; we can no longer allow passengers to travel by accepting marriage certificates or decree absolutes in conjunction with a passport.
Your booking and ticket must reflect your first and last names only. Middle names are not required.
Part travelled booking cannot be name changed; the passenger must purchase a new ticket.
If a mistake has been made you can amend the name on your booking and ticket to reflect the correct spelling in your passport, up to 2 hours before the flight is due to depart. However you cannot transfer the ticket to another person.
To amend the name on your ticket please contact your travel agent, tour operator or our contact centre on 0344 209 7770 for flight informaiton There will be a charge of £30 to amend each name.
For further information please see contact us other enquiries.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Klopt Barbarage,ik had Virgin al gemaild inmiddels antwoord gehad dat als ik bij een derde
partij geboekt heb ik het met hun moet oplossen.
Dus nu heb ik Supersaver gemaild (antwoord voor 21Mei 9:00) dat duurt me te lang dus vandaag al 3x gebeld
10 minuten in de wacht na keuze menu daarna word ik van de lijn gekukkeld.
Nu weer gebeld en gekozen voor terug bellen het bandje vertelde dat ik in de loop van de dag word terug gebeld
Dus fingers crossed.
Nu net contact gehad met een aardige dame van Supersaver,
zij moet nu contact op gaan nemen met Virgin en BA omdat wij vliegen met deze twee.
Zij laat mij zo spoedig mogelijk weten of dat het lukt om bij deze twee partijen mijn naam te veranderen.
Via mail laat ze weten hoe of wat (ik knijp hem nog ff)
Gr Miran
Misschien heb je geluk, want bij BA en Virgin staat bijna hetzelfde omschreven, zoals hierboven vermeld. Ben heel benieuwd hoe snel je antwoord krijgt!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Ik heb dit jaar ook een probleem gehad met mijn ticket.
Ze hadden de voor en achternaam van mijn vriendin omgedraaid op het ticket, en hier kwam ik pas een dag voor we vertrokken achter, echt geen pretje.
Maar uiteindelijk kwamen ze er pas op de terugvlucht achter, ik vroeg of ze ons hierdoor wouden houden in Amerika, helaas....ze zeiden nee!
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Nog niets vernomen Pumi1000, maar ze zei ook normaal een dag of 2 voordat de airline reageert,
in de mail stond wel als zij het gaan wijzigen dat het 100 euro kost en eventueel wat de airlines rekenen.
Kan ik mee leven als het maar goed komt , in idd Vinmor op de terug weg zou ik me zeker niet zo druk maken maar ik
zou toch niet op Londen achter willen blijven als man en dochter door mogen vliegen naar LA
randje35 schreef: ik
zou toch niet op Londen (AMS ) achter willen blijven als man en dochter door mogen vliegen naar LA
Jonas Winterland heeft een heel mooi nummer "wie ik ben en hoe ik heet "
Heel ons leven lang doen wij ons best
Om sporen na te laten
Zo dat iemand ons mist
We schrijven onze namen in het zand
Waarna ze door het water
Worden uitgewist
En toch wil ik ouder worden
Maar alleen zolang je niet vergeet
Wie ik ben en hoe ik heet
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Yesss, gelukkig opgelost ze gaan een naamsaanpassing doen ,
ik moet wel even mijn paspoort en trouwakte inscannen en opsturen
en 142 euro overmaken maar dat doe ik graag
Dus we kunnen met een gerust hart op vakantie!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.