Girl_2004 schreef:De grens van wat er mag worden ingevoerd vanuit Amerika is verhoogd van € 175 naar € 430 !!!! Joepie, eindelijk wordt het een beetje een normaal bedrag, € 175 was gewoon superlaag. Lijkt net of ze niet wisten dat er winkels waren

Ik heb mij daar nooit aan gehouden. En ben nog nooit gecontroleerd. Je moet natuurlijk zorgen dat je niet een lading van dezelfde dingen mee neemt. Kleding moet je wassen en kreukelen, en doe wat rommel in de zakken. Van electronice moet je alle papieren/dozen/etc weggooien (of per post versturen) en maak er een kras op. En over eten/drank heb ik me al helemaal nooit zorgen gemaakt. Dat deert de douane niet

Ik vertel ze meestal dat 1 tas helemaal vol eten zit. Nooit gecontroleerd.
dolphin schreef:Ik heb namelijk echt nieuwe Uggs nodig (weet dat ze niet meer echt "in" zijn, maar draag ze ook alleen thuis, enige wat een beetje helpt tegen mijn koude voeten...) en het ziet er niet naar uit dat ik binnenkort naar de VS ga.
Toen ik ze kocht in VS was dit zo ongeveer 100 euro goedkoper dan in NL en nu met de euro die zo hoog staat, zal het verschil alleen maar groter zijn. Verdorie...
Ik kon niet wachten tot in Jan, wanneer ik weer naar de US ga. En heb ze hier in Den Haag gekocht. De UGG Men's Beacon waren meer dan 200 Euro
Maar voor een echt koopje moet je volgens mij in Australie zijn. Daar komen ze tenslotte vandaan.