Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets online of ter plaatse?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
samantha1986
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Tickets online of ter plaatse?

Bericht door samantha1986 »

Hallo,

Hopelijk zit ik hier goed met mijn vraag.. Graag wil ik weten wat jullie ervaringen zijn wat betreft entree tickets kopen.
Is het goedkoper en beter om dit vooraf online te kopen of ter plaatsen? Wij willen zo wie zo tickets hebben voor:
- Cirque de Soleil
- Universal Studio's LA
- Lower Antelope Canyon tour
- Sportwedstrijden (Baseball, Basketball of American Football) iemand hier ervaringen mee, welke leuk is om naar toe te gaan?
Wij dachten zelf aan SF Giants of anders in LA iets te bezoeken..

Wij hebben de Alcatraz tickets al :) en de America beautifull pass die kopen wij bij de ingang van Yosemite. Ik hoor graag jullie adviezen en tips!

Groetjes,
Samantha
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Tickets online of ter plaatse?

Bericht door PSVwally »

Probeer de kaartjes van Cirque du Soleil via MyVegas bij elkaar te spelen. Wil je dat niet dan zou ik ze vooral wanneer jullie gaan vooraf boeken. Ik durf niet echt te zeggen of je daar met die vreemde ticketboxen goedkoper uit bent namelijk (soms kaartjes met korting maar lange rijen) En het zit wel vaak erg vol, dus daarom zeg ik vooraf boeken.

Universal studio's kun je vooraf boeken of daar bij de kassa's. Vooraf scheelt weer in de rij staan. Ook hier zou je online nog kunnen kijken of je ergens korting kunt vinden.

Lower antelope canyon kun je ter plekke boeken. Het schijnt tegenwoordig ook vooraf te kunnen overigens, maar is niet persé nodig.

Je moet even kijken of SF of Oakland of LA dodgers/ Anaheim Angels op de dagen dat jullie daar zijn thuis spelen. NBA en NFL competities zijn niet bezig als jullie daar zijn, dus daar kan je sowieso niet heen.
Persoonlijk vind ik dat jullie al erg weinig tijd hebben om de plaatsen te bekijken in jullie route dat je beter lekker in de stad kunt rondhangen dan een sportwedstrijd bezoeken. Op de SF Giants na (en afhankelijk waar jullie overnachten in LA) de Dodgers liggen de 2 andere stadions ook redelijk weg van waar jullie zijn.
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door frent »

PSVwally schreef: Universal studio's kun je vooraf boeken of daar bij de kassa's. Vooraf scheelt weer in de rij staan. Ook hier zou je online nog kunnen kijken of je ergens korting kunt vinden.
Hier al vast korting op kaartjes online!
http://www.premiumoutlets.com/vip/partn ... nerid=2519
samantha1986
Amerika-ontdekker

Hi Paul,

Thanx voor de tip, ben al aant spelen op myvegas LOL :mrgreen:
Heb alleen niet zoveel geluk, hopelijk heb ik tegen die tijd genoeg LP om een kaartje voor cirque de soleil in te ruilen!
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Wat zijn die Universal kaartjes goedkoop in vergelijking met Orlando. Daar is het zo duur vanwege Harry Potter zeker.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door frent »

asv60 schreef:Wat zijn die Universal kaartjes goedkoop in vergelijking met Orlando. Daar is het zo duur vanwege Harry Potter zeker.
Pff ik vind dit al duur! Zo veel krijg je er nu ook weer niet voor terug...
samantha1986
Amerika-ontdekker

Universal Orlando zijn we al geweest, het was idd duur.
Maar we vonden het echt wel de moeite waard, hadden een super leuke dag gehad en was niet al te druk gelukkig!

We vonden Universal eigelijk leuker dan Disney World Magic Kingdom, maar wij zijn ook meer van de achtbanen :mrgreen:
Hopelijk is de Universal Studio in LA net zo leuk als Orlando! Wij kijken er al naar uit! :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je meer van de achtbanen bent zou je misschien eerder naar Six Flags Magic Mountain kunnen gaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer