Probeer de kaartjes van Cirque du Soleil via
MyVegas bij elkaar te spelen. Wil je dat niet dan zou ik ze vooral wanneer jullie gaan vooraf boeken. Ik durf niet echt te zeggen of je daar met die vreemde ticketboxen goedkoper uit bent namelijk (soms kaartjes met korting maar lange rijen) En het zit wel vaak erg vol, dus daarom zeg ik vooraf boeken.
Universal studio's kun je vooraf boeken of daar bij de kassa's. Vooraf scheelt weer in de rij staan. Ook hier zou je online nog kunnen kijken of je ergens korting kunt vinden.
Lower antelope canyon kun je ter plekke boeken. Het schijnt tegenwoordig ook vooraf te kunnen overigens, maar is niet persé nodig.
Je moet even kijken of SF of Oakland of LA dodgers/ Anaheim Angels op de dagen dat jullie daar zijn thuis spelen. NBA en NFL competities zijn niet bezig als jullie daar zijn, dus daar kan je sowieso niet heen.
Persoonlijk vind ik dat jullie al erg weinig tijd hebben om de plaatsen te bekijken in jullie route dat je beter lekker in de stad kunt rondhangen dan een sportwedstrijd bezoeken. Op de SF Giants na (en afhankelijk waar jullie overnachten in LA) de Dodgers liggen de 2 andere stadions ook redelijk weg van waar jullie zijn.