Tja, als je het mij vraagt is dat niet moeilijk. Cudahy en Milwaukee liggen volgens mij erg dicht bij elkaar en < 100 mile van Chicago. Als ik de kans zou hebben om als student vlak bij een wereldstad als Chicago te gaan wonen, zou ik het wel weten.
Jan Visser schreef:Tja, als je het mij vraagt is dat niet moeilijk. Cudahy en Milwaukee liggen volgens mij erg dicht bij elkaar en < 100 mile van Chicago. Als ik de kans zou hebben om als student vlak bij een wereldstad als Chicago te gaan wonen, zou ik het wel weten.
Maar goed, ik ben bevooroordeeld.
Dan moet je wel van sneeuw houden Blinker, veel sneeuw...
Ik heb een vriendin in Milwaukee wonen met tieners en van wat zij allemaal beschrijft, lijkt me dat een ontzettend leuke stad, waar veel te doen valt. Ik zou kiezen tussen Milwaukee en Memphis. Dubuque zou mijn laatste keus zijn.
Weer even on-topic. Het zullen wel de grotere steden zijn, maar Iowa trekt mij als staat niet zo. Beetje te oost-nederlands (off-topic forum om het te begrijpen) Al is dat natuurlijk heel algemeen
Iowa is een stukkie kouder dan Overijssel in de winter, overigens ook een stukkie warmer in de zomer. Het klinkt niet echt spannend maar het is best een mooie staat, prachtig glooiend landschap. Niet zo vlak als bijvoorbeeld Nebraska. We gaan regelmatig naar de Quad Cities, er woont familie van ons.
Als ik het goed heb ik Iowa de (of een van de) grootste (qua productie) landbouw staten. Met dus een licht glooiend mooi landschap dat qua weer net iets meer uitschiet naar boven en na beneden ten opzichte van Nederland.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.