Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerika met een baby
Amerika met een baby
Hallo allemaal,
In het verleden zijn wij al naar Amerika geweest en dat is super goed bevallen.
Wij hebben een in 2008 LA/SF/LV bezocht en in 2012 een rondreis Florida gemaakt.
Ik ben aan het kijken om komend jaar (2015) nogmaals naar Amerika te reizen dit keer inclusief onze zoon van nog geen 1.
Best spannend en daarom ben ik eigenlijk op zoek naar ideeen, welk deel van Amerika is leuk, vakantiehuis of hotel en wat zijn passende activiteiten voor ons allemaal ?
In eerste instantie denk ik er over om weer naar Florida te gaan, maar ik sta open voor tips aangezien we wellicht een anders gedeelte over het hoofd zien ?
Rond reis met camper is wellicht ook een optie ?
Ik hoop dat iemand ervaring heeft en mij misschien wat advies kan geven ?
In het verleden zijn wij al naar Amerika geweest en dat is super goed bevallen.
Wij hebben een in 2008 LA/SF/LV bezocht en in 2012 een rondreis Florida gemaakt.
Ik ben aan het kijken om komend jaar (2015) nogmaals naar Amerika te reizen dit keer inclusief onze zoon van nog geen 1.
Best spannend en daarom ben ik eigenlijk op zoek naar ideeen, welk deel van Amerika is leuk, vakantiehuis of hotel en wat zijn passende activiteiten voor ons allemaal ?
In eerste instantie denk ik er over om weer naar Florida te gaan, maar ik sta open voor tips aangezien we wellicht een anders gedeelte over het hoofd zien ?
Rond reis met camper is wellicht ook een optie ?
Ik hoop dat iemand ervaring heeft en mij misschien wat advies kan geven ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Amerika met een baby
Er is hier een topic over het reizen met (kleine) kinderen, misschien heb je daar iets aan. Gebruik anders ook de zoekfunctie eens als je speciaal iets voor baby's zoekt.
Als je nog geen idee hebt waar je naar toe wilt waarom is de keuze dan op Amerika gevallen?
wat passende activiteiten zijn kun je het beste zelf bedenken. Waar houden jullie van? en in welke tijd van het jaar willen jullie gaan?
Toen onze oudste die leeftijd had, hadden wij een rugdrager en hebben eigenlijk heel veel "gewone dingen" kunnen doen zoals wandelen, musea bezoeken etc. Als ze iets ouder zijn wordt dat weer lastiger.
Marianne
Als je nog geen idee hebt waar je naar toe wilt waarom is de keuze dan op Amerika gevallen?
wat passende activiteiten zijn kun je het beste zelf bedenken. Waar houden jullie van? en in welke tijd van het jaar willen jullie gaan?
Toen onze oudste die leeftijd had, hadden wij een rugdrager en hebben eigenlijk heel veel "gewone dingen" kunnen doen zoals wandelen, musea bezoeken etc. Als ze iets ouder zijn wordt dat weer lastiger.
Marianne
We zijn allebei weg van Amerika, vinden het een heerlijk land en hebben ons er samen altijd goed vermaakt.
Maar met een kindje reizen is denk ik toch heel anders...
Ik heb nu een aantal huizen met kinderzwembad op het oog in Florida die we zouden kunnen huren.
Lijkt me wel fijn een huis of appartement, dan heeft de kleine een eigen slaapkamer...
Ben alleen heel erg in twijfel of we weer naar Florida gaan of bijvoorbeeld Texas,wellicht dat iemand hier ervaring in heeft want, hier kan ik niet 123 een antwoord op vinden.
En msischien heeft iemand wel hele goede ervaringen met een huis/hotel/locatie etc.
Maar met een kindje reizen is denk ik toch heel anders...
Ik heb nu een aantal huizen met kinderzwembad op het oog in Florida die we zouden kunnen huren.
Lijkt me wel fijn een huis of appartement, dan heeft de kleine een eigen slaapkamer...
Ben alleen heel erg in twijfel of we weer naar Florida gaan of bijvoorbeeld Texas,wellicht dat iemand hier ervaring in heeft want, hier kan ik niet 123 een antwoord op vinden.
En msischien heeft iemand wel hele goede ervaringen met een huis/hotel/locatie etc.
Hoi,
Ik kan je helaas geen vergelijkingsmateriaal met andere gebieden geven, ik heb alleen ervaring met een baby in Florida. Afgelopen april zijn we twee weken in Florida geweest met onze dochter, die toen net 1 jaar was. Ze liep nog niet los. We hebben een cruise vanuit Miami gemaakt en zijn daarna naar een villa in Kissimmee gegaan. Uiteraard met zwembad. Alles is ons heel goed bevallen. Het reizen met een baby is heel goed te doen, mits je je erop instelt. Ik moet wel zeggen dat we met familie waren, dus onder andere waren opa en oma ook mee. Dat maakt het wel een stuk gemakkelijker.
Ik kan je helaas geen vergelijkingsmateriaal met andere gebieden geven, ik heb alleen ervaring met een baby in Florida. Afgelopen april zijn we twee weken in Florida geweest met onze dochter, die toen net 1 jaar was. Ze liep nog niet los. We hebben een cruise vanuit Miami gemaakt en zijn daarna naar een villa in Kissimmee gegaan. Uiteraard met zwembad. Alles is ons heel goed bevallen. Het reizen met een baby is heel goed te doen, mits je je erop instelt. Ik moet wel zeggen dat we met familie waren, dus onder andere waren opa en oma ook mee. Dat maakt het wel een stuk gemakkelijker.
ow dat klink goed !
cruise hebben wij in het verleden ook gemaakt, vonden jullie het met dochter ook leuk ?
welke villa had je gehuurd ?
cruise hebben wij in het verleden ook gemaakt, vonden jullie het met dochter ook leuk ?
welke villa had je gehuurd ?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mijn zus heeft met haar man en de (toen) kleine van 8 maanden een rondreis door zuidwest Amerika gedaan met de camper. Ze hadden er wel een maand voor uitgetrokken en hebben vanuit San francisco een ongeveer 'standaard' rondje zuidwest gedaan minus Page en Monument Valley. Eerst een paar dagen geacclimatiseerd in SF voordat ze de camper hebben gehaald en zijn gaan rijden. Ook hebben ze het tempo een stuk lager gehouden dan de meesten hier en zijn dus vaak meerdere dagen ergens blijven staan om daarna echt een rijdag te nemen. Ze hebben aan die kleine eigenlijk geen kind gehad, ging allemaal erg goed. Het enige waar ze niet goed konden ontdekken was babyvoeding van + 6 maanden. Ze hadden wel een aantal spullen van thuis mee, maar de kleine heeft een groot deel van de vakantie gewoon met de pot meegegeten. Op veel plaatsen kun je gewoon goed met een buggy komen en de kleine had ook geen probleem om soms een tijdje in een drager te zitten.
Het hangt er een beetje vanaf hoe je eigen kind is natuurlijk, maar ook in het zuidwesten hoeft het geen probleem te zijn om ermee rond te reizen. Het is maar hoe je het aanpakt. Een ander iets was dat ze wel voor de zomervakantie waren, volgens mij mochten ze nog net door Death Valley die dag. Het was wel overal lekker weer, maar nog niet supersuper warm wat ook weer scheelt. Ook kan niet iedereen tegen bv de airco in een hotel of camper, ook zaken om rekening mee te houden.
Het hangt er een beetje vanaf hoe je eigen kind is natuurlijk, maar ook in het zuidwesten hoeft het geen probleem te zijn om ermee rond te reizen. Het is maar hoe je het aanpakt. Een ander iets was dat ze wel voor de zomervakantie waren, volgens mij mochten ze nog net door Death Valley die dag. Het was wel overal lekker weer, maar nog niet supersuper warm wat ook weer scheelt. Ook kan niet iedereen tegen bv de airco in een hotel of camper, ook zaken om rekening mee te houden.
We hebben cruises gemaakt voordat onze dochter er was en nu eentje met onze dochter. Je moet je natuurlijk wat meer aanpassen, maar dat weet je. Het was wel maar een cruise van 4 nachten. Het ligt er ook aan hoe makkelijk je baby is denk ik. We hebben ons echt goed geamuseerd en onze dochter ook. Zeker met alle aandacht die ze kreeg op de boot.
We hadden een villa op Windsor Hills in Kissimee. Ik weet even niet meer precies welke.
We hadden een villa op Windsor Hills in Kissimee. Ik weet even niet meer precies welke.
Iedereen bedankt voor de reacties !!
We hebben de knoop door gehakt, Texas here we come
)
Nu weer lekker verder lezen en plannen, leuk leuk leuk
We hebben de knoop door gehakt, Texas here we come

Nu weer lekker verder lezen en plannen, leuk leuk leuk
-
- Amerika-expert
Wij zitten nu in Texas met een RV (maar die staat in de tuin, we gebruiken hem alleen om te slapen) en het viel me op hoe ontzettend veel leuke kleine RV parks er hier zijn. Maar het valt me ook op hoe veel plaatsen je niet kan komen met een RV. De weg naar onze ranch is gelukkig in goede conditie dus we hadden geen problemen om hierheen te komen, maar gisteren hebben we naar huizen gekeken en meer dan de helft van de huizen zou niet te doen zijn met een RV. Helemaal in Hill Country! En da's imho het mooiste stukje van Texas.
Nu zal je als toerist niet zo veel househunting trips maken, maar zorg dat je van te voren wel goed kijkt of de wegen geasfalteerd zijn.
En Texas met kleintjes is super! Onze oudste is nu 13 en komt hier al sinds ze 8 maanden was.
Nu zal je als toerist niet zo veel househunting trips maken, maar zorg dat je van te voren wel goed kijkt of de wegen geasfalteerd zijn.
En Texas met kleintjes is super! Onze oudste is nu 13 en komt hier al sinds ze 8 maanden was.
Wat een leuke reactie, hebben de RV parcs een zwembad ?
Heb nu zitten kijken en ik denk dat we in Dallas beginnen en dan naar beneden zakken...
Super bedankt iedereen !!
Heb nu zitten kijken en ik denk dat we in Dallas beginnen en dan naar beneden zakken...
Super bedankt iedereen !!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht