Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis plannen met Triptrick

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Dutchkathy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Reis plannen met Triptrick

Bericht door Dutchkathy »

Beste Amerika fanaten, ik plande eigenlijk mijn reizen altijd via een linkje op de ANWB site naar de triptrick planner van AAA. Die routes, reistijden en toeristische informatie die aangegeven werden waren prima en altijd up to date. Helaas is de ANWB gestopt met die link op hun website. Tot voor kort kon ik nog via de oude link naar het programma van AAA maar nu blijkt dat de AAA de plaats van het programma heeft aangepast. Via mijn oude linkje kom ik dus nier meer in het programma en de ANWB wil geen link meer toesturen. Zij adviseerde mij een ander roadtrip plan programma te gebruiken.
Ik heb contact gezocht met de AAA maar die kunnen weinig voor mij doen. Kortom triptrick planning is alleen mogelijk voor mensen met een Amerikaans adres en een AAA lidmaatschapnummer.

Nu heb ik twee vragen:
- is er iemand met een nieuwe link naar het programma die mij die eventueel zou kunnen toesturen ?
- welk planning programma gebruiken jullie en wat heeft dat allemaal te bieden ?
(het Garmin programma vind ik persoonlijk niet handig..)
Bedankt voor jullie reacties.
South West 9 x - North West 2 x - South East 2 x - Deep South 1 x - North East 1 x - Orlando 7 x - Las Vegas 8 x en dat allemaal sinds 2007 !
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Reis plannen met Triptrick

Bericht door gera_r »

Ik had hetzelfde probleem, maar nam rechtstreeks contact op met AAA in Amerika waar ze zich schijnbaar niet echt bewust waren van het probleem. Na een wekenlange e-mail exchange van uittesten, herstellen, etc. hebben ze het eindelijk vorige week voor elkaar gekregen en ik kreeg ik een link die werkte: http://www.aaa.com/InternationalTravelersTTP/?club=329 Dat TripTik alleen voor Amerikanen bestemd is, heb ik in die e-mail wisseling echt niet begrepen.
Al je bewaarde trips zijn nu weg en het is even wennen aan de nieuwe uitvoering, maar op zich werkt het perfect.
Succes! :D
Dutchkathy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Dutchkathy »

Hoi Gera,
Toevallig zojuist toch nog een reactie gekregen vanuit AAA. Hij stuurt mij dezelfde link als jij hebt vermeld. Er staat alleen nog bij : please keep in mind that save is not an available function....
Ik heb even snel gekeken en ik ben er weer helemaal blij mee dus hartstikke bedankt ! :clap:
South West 9 x - North West 2 x - South East 2 x - Deep South 1 x - North East 1 x - Orlando 7 x - Las Vegas 8 x en dat allemaal sinds 2007 !
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door gera_r »

Ik kan toch echt opslaan hoor...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer