Dit is dan ook een bewijs dat ze vroeger ook al vanalles over ons wisten en dat dit nu niets nieuws is uiteindelijk. Het wordt gewoon anders en/of uitgebreider gedaan.yarrah schreef:In 1940 heeft een gek op die manier vele onschuldige joden/zigeuners/gehandicapten naar de vernietigingskampen gestuurd.
Je moet wat beter lezen denk ik. Ik ben gestopt na "van mij mogen ze". Je moet mijn woorden niet verdraaien zodat ze naief overkomen.GoGriz schreef:Tja, die houding van "van mij mogen ze, want ik doe niks verkeerd" is ronduit naief te noemen. Zoals in de geschiedenis al meerdere keren is gebleken, is het verzamelen van prive-gegevens NOOIT een goed idee. Je kan er gewoon niet vanuit gaan dat iedereen goede bedoelingen heeft met die informatie.
Ik zeg gewoon dat ik er niet veel mee inzit dat ze weten wat ik aan boord eet en waar ik zit etc... en dat heeft totaal niets te maken met het feit dat ik iets verkeerd doe of niet.
Het is niet dat ik mij daardoor van mijn "vrijheid" beroofd voel.
Als je niet wil dat ze jou info hebben, dan had je beter geen internetaanlsuiting genomen denk ik, want daar hebben ze ook "informatie" van jou. Laat ons hopen dat die info niet in verkeerde handen komt dan.
Ik vind persoonlijk sommige reacties een beetje overdreven eigenlijk.
Maar ja, dat zal die naïviteit zijn waarschijnlijk