Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
GPS nodig in de natuurparken?
-
BastiaanB
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: GPS nodig in de natuurparken?
Nee he....en ik doe niet aan schatzoeken 
- Hawkery
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Amerikanen zijn enorm over sociaal, je wil niet weten hoe vaak wij aangesproken zijn geweest en hoe lang die gesprekken soms duurden
Je moet soms echt letterlijk van begin tot einde je reis tot in het kleinste detail beschrijven en ze geven echt super veel tips mee
Dus als je eens een punt niet meteen vind, spreek gewoon iemand aan en vraag de weg. 9 kansen van de 10 moet je wel wat tijd maken voor een heel gesprek, maar dat vond ik zelf echt super leuk!
Als je trouwens de populaire trails gaat bewandelen dan volg je ook soms gewoon de menigte, bijna iedereen gaat de juiste kant uit

Je moet soms echt letterlijk van begin tot einde je reis tot in het kleinste detail beschrijven en ze geven echt super veel tips mee
Dus als je eens een punt niet meteen vind, spreek gewoon iemand aan en vraag de weg. 9 kansen van de 10 moet je wel wat tijd maken voor een heel gesprek, maar dat vond ik zelf echt super leuk!
Als je trouwens de populaire trails gaat bewandelen dan volg je ook soms gewoon de menigte, bijna iedereen gaat de juiste kant uit
-
Frans H
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
De wandeltrails in de Nationale Parken zijn over het algemeen heel goed aangegeven. Alleen als je wandelingen gaat doen op trails die niet officieel zijn of in backcountry zou ik GPS meenemen. Canyonlands heeft bv een aantal niet officiele trails als bv False Kiva en "Marlboro point" waarvoor een GPS uitkomst kan bieden. Ook in Zion NP kun je een aantal wandelingen doen waarvoor een GPS wel handig kan zijn zoals bv de Subway of de trail naar de grote arch die via Kolobs te bereiken is.
Overigens kun je hier op de site natuurlijk ook naar de door diverse forumleden beschreven wandelingen kijken.
Overigens kun je hier op de site natuurlijk ook naar de door diverse forumleden beschreven wandelingen kijken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht