Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Foto's van 2002, 2003 en 2004

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
ikkedus
Amerikafan

Foto's van 2002, 2003 en 2004

Bericht door ikkedus »

Ik heb zojuist mijn laatste foto's gedownload op Webshots. Het zijn de foto's van afgelopen 3 jaren.
Ik heb niet alles geplaatst, maar het zijn er toch ruim 600.

Als iemand ze wil zien is hier de link: http://community.webshots.com/user/ikkedus2

Groetjes,
Patrick
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Patrick,

dank voor het mogen inzien van jouw foto's. Ik heb er van genoten.
Veel foto's van het zuid-westen brengen mooie herinneringen boven.
In het zuid-oosten ben ik (nog) nooit geweest, maar misschien komt dat er ooit nog eens van.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Patrick,

Mij gaat het net zo als marco bij het bekijken van jouw foto's. Al die herinneringen en dan met name van Miami en Key West. Het is inmiddels al weer 12 jaar geleden dat ik daar geweest ben. Wel nog een paar keer in Orlando en omstreken en ook de rest van Amerika. Ik heb ongeveer de helft nu gezien en een volgende keer bekijk ik de andere helft wel. Het zijn er best veel , maar heel leuk.

Groetjes van Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer