Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
breedbeeldlenzen - telelenzen
-
case23.com
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
Erika
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Gelijk heb je.
Ik stond laatst even oog in oog met een canon EF 1200 mm lens en ik kwam ongeveer 89.000 dollar te kort om hem aan te schaffen helaas.
Ik wil ook wel graag een grote telelens vooral met het oog op onze komende reis na het zuidwesten.
Dit zal weer Florida worden voor de lancering van een SpaceShuttle en daar kom je die letterlijk gezegd canonnen tegen en krijg je tranen in de ogen van dat super mooie speelgoed.
Ik hoop dat je veel foto plezier zult hebben met de combinatie die je nu hebt en het zal even wennen zijn,want als ik de foto's bekijk op de site van je dan had je ook niet veel te klagen met de beeldkwaliteit hooguit het bereik en daar ben je nu vrij mee.
Veel klik plezier Erika
Ik stond laatst even oog in oog met een canon EF 1200 mm lens en ik kwam ongeveer 89.000 dollar te kort om hem aan te schaffen helaas.
Ik wil ook wel graag een grote telelens vooral met het oog op onze komende reis na het zuidwesten.
Dit zal weer Florida worden voor de lancering van een SpaceShuttle en daar kom je die letterlijk gezegd canonnen tegen en krijg je tranen in de ogen van dat super mooie speelgoed.
Ik hoop dat je veel foto plezier zult hebben met de combinatie die je nu hebt en het zal even wennen zijn,want als ik de foto's bekijk op de site van je dan had je ook niet veel te klagen met de beeldkwaliteit hooguit het bereik en daar ben je nu vrij mee.
Veel klik plezier Erika
-
case23.com
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik heb even mogen genieten van de 30D, maar ik heb het zeldzame fenomeen meegemaakt dat hij is uitgebrand. Een heftige kortsluiting, inclusief rookkolom via de lensopening. Heel de binnenzijde onder het roet.case23.com schreef:Ik heb toch gekozen voor de Canon 30D met EF-s 17-85 IS USm + de EF 70-200 f/2.8 telelens........
Is gelukkig garantie en krijg een geheel nieuwe toegezonden.
Kortsluiting komt wel eens voor maar op een zo heftige wijze had men nog niet eerder meegemaakt. vertelden ze.
Verder wel een topcamera hoor, dus laat je niet afschrikken.
Greetz, Hanz
With both feet on the ground you won't get far!!
-
Erika
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Hoi Hanz, ik hoop voor jou dat je hem niet voor je gezicht had toen dit gebeurde.
Ik heb nog nooit gehoord dat een camera zo aan het eind kwam<maar ben blij voor je dat je een nieuwe krijgt.
Verder heb ik nog wel een vraagje aan je ,volgens mij had je ook een 70 - 200 mm lens in je bezit en ik ben zelf nu aan het kijken welke ik zou willen aanschaffen eventueel.
Mischien kun jij me vertellen wat je bevindingen zijn van deze lens.
Ondertussen moet ik helaas mijn eigen 10-22 mm lens vervangen omdat hij niet tegen het achterwiel van de huurauto kon.
Groetjes Erika
Ik heb nog nooit gehoord dat een camera zo aan het eind kwam<maar ben blij voor je dat je een nieuwe krijgt.
Verder heb ik nog wel een vraagje aan je ,volgens mij had je ook een 70 - 200 mm lens in je bezit en ik ben zelf nu aan het kijken welke ik zou willen aanschaffen eventueel.
Mischien kun jij me vertellen wat je bevindingen zijn van deze lens.
Ondertussen moet ik helaas mijn eigen 10-22 mm lens vervangen omdat hij niet tegen het achterwiel van de huurauto kon.
Groetjes Erika
-
case23.com
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Heb tot op heden vooral de 17-85 gebruikt en de tele nog erg weinig. De foto's die ik er mee gemaakt heb waren wel erg goed van kwaliteit. Meer kan ik er eigenlijk nog niet over zeggen, maar mooi is ie wel.Erika schreef:Mischien kun jij me vertellen wat je bevindingen zijn van deze lens.
Ik moet nog veel experimenteren want dat spiegelreflex gebeuren is soms knap lastig. Dus ben ook op zoek op internet waar daarover het een en ander geschreven staat.
Was er wel mee bezig, tot iemand zei wat een brandlucht zeg. En een ander zei van hoort dat zo dat er rook uit komtik hoop voor jou dat je hem niet voor je gezicht had toen dit gebeurde.
Toen ik de lens eraf haalde kwam er zelfs een rookkolom uit. heb hem toen direct uitgezet maar daar had het toestel zelf ook al aan gedacht.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Jeetje, Hanz, dat is heel vervelend, ik heb nog nooit van zo'n kortsluiting gehoord! Ik heb al sinds maart een 30D en gebruik hem met veel plezier. Voornamelijk heb ik er een 18-200 mm lens op, die voor vrijwel alle doeleinden voldoet (ik heb ook een macrolens).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
case23.com
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ach krijg ik weer een mooie nieuwe. Het is een mooie camera daarom zei ik al , laat je niet afschrikken.Petra/VS schreef:Jeetje, Hanz, dat is heel vervelend, ik heb nog nooit van zo'n kortsluiting gehoord! Ik heb al sinds maart een 30D en gebruik hem met veel plezier.
Maar kan niet wachten tot ie binnen is maar dat gaat gauw 4 weken duren.