De tablet lijkt me heel erg handig om te gebruiken voor hotelreserveringen ect.ect.., we hebben namelijk nog niet alle nachten geboekt omdat op sommige stukken van de reis we eigenlijk nog niet weten hoelang we daar zullen blijven, of het wel wat is..(naja, het zal ongetwijfeld wel wat zijn, maar we zijn allebei van: ja gezien, en nu op naar het volgende

Dus op sommige stukken van de reis boeken we hotels als we er zijn, maar misschien is het via internet goedkoper te boeken, Je hoeft dan ook niks uit te printen, omdat je de bevestiging van je hotel zo kan laten zien vanaf je tablet..
Nu is het zo dat ik daar een verschrikkelijke leek in ben en dus eigenlijk ook niet echt weet of elke tablet mee kan naar amerika, ze hebben daar natuurlijk andere netwerken..duh... (dat iig wel met mobiele telefoon)
Maakt het dan niet uit welke soort je hebt?
Graag hoor ik wat jullie gebruiken en de ervaringen.
En zit je echt vast aan merken zoals sony/apple en samsung? of werkt een LENOVO A1000L / ACER / LENCO net zo goed, want echt een groot 'budget' heb ik niet voor een tablet, omdat ik ook een nieuwe camera wil aanschaffen.
alvast heel erg bedankt!