Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ESTA form
ESTA form
Een vriendin komt mij bezoeken in California en heb even haar ESTA formulier nagekeken. Ze is approved maar heeft als laatste de letter O ingevuld inplaats van het nummer 0. Het paspoort nummer is niet aan te passen als opnieuw inlogt. Enige optie is om het opnieuw in te vullen en een nieuwe aanvraag te doen?
Hoop dat iemand hiermee ervaring heeft.
Hoop dat iemand hiermee ervaring heeft.
Re: ESTA form
Ik heb het opnieuw aangevraagd en betaald. Leek de enige oplossing te zijn.
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat er zou zijn gebeurd als ze op schiphol of Amerika was aangekomen met een ander paspoort nummer dan ingevuld op haar ESTA formulier. Iemand een idee?
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat er zou zijn gebeurd als ze op schiphol of Amerika was aangekomen met een ander paspoort nummer dan ingevuld op haar ESTA formulier. Iemand een idee?
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik denk dat ze in Schiphol de vlieger niet zou opgeraakt zijn. Ik ben er wel geen 100% zeker van.
Laatst gewijzigd door pelsmaker op 10 mar 2014, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
waarschijnlijk ter plekke aan de incheckbalie op schiphol een nieuwe aanvraag doen en hopen dat ie gelijk approved wordt.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Mijn ouders hadden hetzelfde, alleen kwam men daar op Schiphol pas achter. Ze moesten idd ter plekke een nieuwe aanvraag doen, maar konden gelukkig alsnog met het vliegtuig mee.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Zoals voorganger ook al aangaf,
Paspoortnummer moet geheel correct zijn ingevuld, anders kan de grondstewardess je niet vinden in de computer.
Reisgenoot had afgelopen november Paspoortnummer en BSN nummer verwisselt.
Hij kon ook bij één van die ESTA terminals een nieuwe aanvragen, en kon gewoon met vliegtuig mee.
Paspoortnummer moet geheel correct zijn ingevuld, anders kan de grondstewardess je niet vinden in de computer.
Reisgenoot had afgelopen november Paspoortnummer en BSN nummer verwisselt.
Hij kon ook bij één van die ESTA terminals een nieuwe aanvragen, en kon gewoon met vliegtuig mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht