Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bedankt

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
maverick
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bedankt

Bericht door maverick »

Alvast bedankt en aan iedereen een fijne dag toegewenst..

En veel plezier op jullie volgende reizen.
Laatst gewijzigd door maverick op 27 sep 2004, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn droom wordt werkelijkheid
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Nieuwe website...geef me jullie gedacht :-)

Bericht door rene.jager »

maverick schreef:Ik heb ook in Amerika gewoond en ik heb nu de dodelijke fout gemaakt om te vergeten dat de meeste Amerikanen traaaaaaaaaaaaag zijn.
Wat ze morgen kunnen doen zullen ze zekers vandaag niet doen...
Helemaal anders dan ons Europeanen....
Is dat zo? Ik ken die houding van Antilianen, Jamaicanen en andere bevolkingsgroepen uit die regionen, maar van Amerikanen??? :?

Weet je wel zeker dat ze een Amerikaanse uit de VS was?

René
maverick
Amerika-ontdekker
Contacteer:

jajajja

Bericht door maverick »

O jaaaaaaaaaaaa..
Op en top Amerikaanse...
Geboren en getogen in Atlanta.
En ik heb daar gewoond en het was telkens hetzelfde.
Gastvrij en vriendelijk maar als ze iets moeten doen?????
Voorbeeld..ik had toen ik mijn eerste keer naar Amerika vloog aan vrienden gevraagd om een hotel te boeken (ik kende nog niet veel van online zoeken en kende niets van Amerika)
Raad eens???aangekomen had ik geen hotel.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Hoi Maverick,

Ik geloof (hoop) echt dat je een paar keer een slechte ervaring hebt gehad, want zo staan de Amerikanen bij mij in elk geval niet bekend. Hier in Nederland woont een grote groep Antilianen die wel zo bekend staat. (nu is dat overigens wel een groep die ook al op de Antillen de nodige problemen veroorzaakte.)

Ik kijk er in elk geval van op. :shock:

René
saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

Hoi Maverick,

Ik weet niet of het je bedoeling is om van de website een serieuze commerciele website te maken. Indien dat het geval is dan vind ik het design van je website nogal kinderachtig overkomen.

De gif animaties, klok bij je muiscursor enz. enz. Dat moet je echt NIET doen op een commerciele website. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de achtergrond.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Maverick,

Ik heb geen idee hoe vlug of jij wil dat je Amerikaanse collega is maar langzamer dan je website kunnen ze nooit zijn wat duurt dat lang voor hij geopend is ook het opzetten van een bedrijfje of reisburo via een gratis site niet echt vooruitstrevend te noemen.
Sorry maar als het zo traag blijft zal het niet veel bezoekers trekken.
Gr.
Rob
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij het commentaar dat door de anderen al gegeven is. De lay-out is ronduit slecht te noemen, vooral de fotopagina is een aanfluiting, en de site (provider?) is zeer traag.

Mijn advies? Laat het ontwerpen van een site aan professionals over en zorg voor een eigen domeinnaam. Zo duur is dat tegenwoordig niet meer.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Redneck
Amerikakenner

Re: Nieuwe website...geef me jullie gedacht :-) Atlanta ...

Bericht door Redneck »

maverick schreef:Ik heb ook in Amerika gewoond en ik heb nu de dodelijke fout gemaakt om te vergeten dat de meeste Amerikanen traaaaaaaaaaaaag zijn.
Wat ze morgen kunnen doen zullen ze zekers vandaag niet doen...
Helemaal anders dan ons Europeanen...
Voor ik het vergeet... Wat is het leven toch makkelijk als je iedereen snel in hokjes kunt stoppen, zonder je af te vragen of die simplificatie ook werkelijk hout snijdt.

Heb je er wel eens over nagedacht dat die z.g. traagheid van andere mensen een gevolg kan zijn van de manier waarop jezelf afspraken maakt?

Ik woon toch al weer een paar jaar in de V.S. en kan niet zeggen dat mensen hier trager zijn dan "ons Europeanen". Ook niet in het hierom bekend staande zuiden.

Just another point of view. 8)

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Maverick,

Met de anderen, die commentaar hebben gegeven, vind ook ik je website, hoewel leuk voor een persoonlijke website (ik heb ook van die leuke dhtml dingetjes op de mijne), niet professioneel ogend.

Ook leest het niet makkelijk, eerst het Nederlands, dan Engels in het rood. Lijkt me beter voor beiden een aparte page te maken.

Ik zou ook vooral de laatste paar zinnen weghalen. Die zijn erg onprofessioneel, vooral omdat je in het Nederlands ons volk naar beneden haalt en in het Engels iets anders zegt. Ze hebben ook niets met de website te maken, maar laten een rancune naar je vroegere "partner" zien. En niemand, die met je in de toekomst verder zou willen, is daarin geinteresseerd.

Je vraagt ook om foto's uit Atlanta, ik heb daarvan een aantal online staan (zie mijn signature, de link met petrarick2), maar als je ze voor commerciele doeleinden zal gaan gebruiken, wil ik het liever van te voren weten.

Succes met je business! Ik hoop, dat je een geschikte partner vindt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Ik haakte af bij "heefd"

:oh:
maverick
Amerika-ontdekker
Contacteer:

WW3

Bericht door maverick »

Wowwwwww... wou echt niet WW3 hier beginnen.
Eventjes enkele dingen verduidelijken.
Ik heb dus niet anti Amerikaans.
Mijn vrouw is Amerikaanse,en ik heb in Ellenwood waar ik gewoond heb veel vrienden die ik nog steeds mis.
Maar in zaken kan ik hier wel een boek schrijven,zowel van de persoon die met mij de reizen zou inrichten en ook de personen die 4 old timers voor mij hebben verscheept naar Belgie.
Over de website...nou ja,ben redelijk nieuw in deze dingen en om onmiddelijk een webmaster etc.. aan te nemen?
Ik ken die dolle toestanden,mensen beginnen iets en gooien er een smak geld tegenaan en een jaartje later gaat de zaak op de fles terwijl de mensen al een voorschot of volledig betaald hebben.
Ik wou gewoon een website maken om een idee te hebben hoe en wat.
Petra bedankt voor je voorstellen.
Idd. aan iets werken is niet hetzelfde als het daarna rustig te bekijken.
Aan iedereen verder een leuke week toegewenst.
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Hey Maverick,

Je vroeg om onze mening en die hebben we je gegeven. Misschien dat het niet was wat je had willen horen, maar omdat het hier om een site gaat die ooit klantjes moet gaan trekken, hebben we er ook met die intentie naar gekeken. Als het om een persoonlijke website had gegaan, dan weet ik zeker dat iedereen milder in zijn/haar oordeel was geweest.

Neem de adviezen en kritiek ter harte en doe er je voordeel mee. Hou ons op de hoogte. :)

gr. Redneck
Georgia on My Mind
maverick
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Begrijp ik hoor..

Bericht door maverick »

Begrijp ik hoor,maar de druk is hoog.
Heb een goede job hier en familie.
Mijn vrouw kan het hier niet gewoon worden en mist haar kinderen.
Dus terug gaan is het beste.
En om dan ook regelmatig mijn familie hier te kunnen zien denk ik dat de reissector hiervoor aangewezen is aangezien ik nergens maar ook nergens in Belgie iets vind dat reizen naar Atlanta verkoopt.(All in)
En daarom zoek ik wat zekerheid.....
Mei 2005 komt snel hoor...en op mijn leeftijd gaat het nog vlugger :oops:
Redneck
Amerikakenner

Re: Begrijp ik hoor..

Bericht door Redneck »

maverick schreef:Begrijp ik hoor,maar de druk is hoog.
Heb een goede job hier en familie.
Mijn vrouw kan het hier niet gewoon worden en mist haar kinderen.
Dus terug gaan is het beste.
En om dan ook regelmatig mijn familie hier te kunnen zien denk ik dat de reissector hiervoor aangewezen is aangezien ik nergens maar ook nergens in Belgie iets vind dat reizen naar Atlanta verkoopt.(All in)
En daarom zoek ik wat zekerheid.....
Mei 2005 komt snel hoor...en op mijn leeftijd gaat het nog vlugger :oops:
Ik weet wat je bedoelt en ik hoop dat alles voor jullie op zijn pootjes terecht zal komen. Succes!

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer