Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Problemen Booking.com

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Problemen Booking.com

Bericht door SarahB »

Zijn er nog mensen bij wie Booking.com momenteel niet (goed) werkt?

Ik heb gisteren een account aangemaakt, ten eerste hebben we al héél lang moeten wachten op onze bevestigingsmail (die is vandaag pas aangekomen). Nu zou ik één hotel dat we geboekt hebben willen annuleren, dit kan kosteloos, er staat ook een rode knop "Uw boeking annuleren". Dus dat is allemaal oké. Maar als ik daarop druk, blijft het maar laden en laden en uiteindelijk gebeurt er niets… Hetzelfde wanneer ik druk op "data wijzigen". De site blijft laden maar er gebeurt niets.

Zou ik gewoon even moeten afwachten tot alles goed werkt? Of toch best eens mailen naar de site ofzo?
mtl
Amerika-expert

Re: Problemen Booking.com

Bericht door mtl »

Kan inderdaad zijn dat hun site niet goed werkt. Inderdaad even een mailtje sturen.
angelino
Amerikafan

Bericht door angelino »

Heb even een (fictieve) reservering gemaakt en terug geannuleerd : probleemloos !
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Bij mij werkt het ook gewoon zoals het hoort. Ik meen dat je ook kan bellen. Misschien gaat het dan wat sneller.
Groetjes,
Daniel
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga op hun site eens kijken naar de contactgegevens en dan eens mailen of bellen.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Of probeer het even met een andere webbrowser.
Ik gebruik Chrome en soms (waarschijnlijk net na een update waar de website nog niet op is geoptimaliseerd) werken sommige website niet goed.
Met Firefox of IE gaat het dan wel goed. Even proberen.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ah. Net na m'n vorige reactie zelf precies hetzelfde gehad.
M'n reisplan was iets veranderd dus wilde ik een reservering annuleren. Dat lukte niet (met Google Chrome als webbrowser); de pagina bleef laden en blokkeerde als ik op de annuleer reservering knop wilde klikken.
Met Firefox lukte het wel.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Aha, super bedankt Frasi, met Firefox werkt het wel perfect! (Normaal gebruik ik Safari)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer