Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gratis camper

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Gratis camper

Bericht door CaroLine »

Ik baal als een stekker. We hebben vorige maand een wegbrengspecial geboekt voor 2 personen. Prijs p.p. 1309,-
Vandaag krijg ik een nieuwsbrief van Travelhome waarin exact dezelfde reis wordt aangeboden voor 979,- p.p.
Blijkt dat ze zoveel campers hebben en zo weinig boekingen dat ze de camper gratis aanbieden.
Had ik 3 weken gewacht was ik 660,- goedkoper uit geweest. :sadcry:
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Gratis camper

Bericht door Annie »

Ik zou ook balen, maar het had ook andersom kunnen wezen, toch.
anjabt
Amerika-ontdekker

Bericht door anjabt »

Wij zitten in hetzelfde schuitje! Half december geboekt en nu deze aanbieding...
Ik heb vandaag gebeld met Travelhome, maar zij kunnen niets voor ons betekenen.

Zou het zinvol zijn bij Apollo zelf informatie in te winnen? Of zouden we collectief iets kunnen ondernemen?

Het gaat ongetwijfeld een geweldige reis worden, maar het is zo jammer dat net op het verkeerde moment geboekt hebben.
Wanneer vertrek jij Caroline? En waar brengen jullie camper naartoe? Wij vertrekken 4 juni en gaan naar Las Vegas.
wimoost
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door wimoost »

dat is zeker balen MAAR heb je toevallig je Annuleringsverzekering bj AEGON ? Zo ja dan kun je zonder opgaaf van reden annuleren.
Heb je de Travelhome annulverz ... dan helaas
anjabt
Amerika-ontdekker

Bericht door anjabt »

Wimoost, wij hebben een doorlopende annuleringsverzekering van Unigarant bij de reis bijgeboekt. Ik ben de voorwaarden aan het bekijken, maar ik denk niet dat wij zomaar kunnen annuleren. Toch bedankt voor de tip!
andre208
Amerikafan

Bericht door andre208 »

wimoost schreef:dat is zeker balen MAAR heb je toevallig je Annuleringsverzekering bj AEGON ? Zo ja dan kun je zonder opgaaf van reden annuleren.
Heb je de Travelhome annulverz ... dan helaas

Graag een verwijzing naar de algemene voorwaarden van Aegon waar staat dan je annulerings verzekering dekking geeft dat je wilt annuleren omdat de reis nu goedkoper is.
Ik vind alleen het onderstaande.

Recht op vergoeding van annuleringskosten bestaat, als een reis- of huurovereenkomst wordt geannuleerd
ten gevolge van onvoorziene bijzondere omstandigheden opgetreden tijdens de verzekeringsduur.

Ik geloof nooit dat Aegon een prijs verlaging een bijzondere omstandigheid vind.
wimoost
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door wimoost »

kijk even bij: "wat andere klanten ervan vinden" bij de AEGON Reis- en annueringsverzekering.
AEGON vraagt niet om doktersverklaringen en dergelijke. Ze gaan ervan uit dat je niet voor niets annuleert.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ze vragen geen verklaring? Dat roept op tot fraude. Vind ik niet zo slim van een verzekering. Of ze zijn zo wanhopig op zoek naar nieuwe klanten dat ze soepeler zijn. En wat als ze er later achterkomen dat je reden ongegrond was? Jammer dat je reis zoveel duurder uitpakt maar eenmaal gekocht is altijd gekocht, nietwaar?
Aegon Webcare
Amerika-newbie

Bericht door Aegon Webcare »

Goedenmiddag,

Wat spijtig dat de reis zo snel na het boeken in prijs is gedaald. Graag geef ik toelichting op onze Aegon Reisverzekeringen om deze discussie te verhelderen.

Het is niet mogelijk om je reis te annuleren zonder opgave van reden
Juist waarom je je vakantie hebt moeten annuleren bepaalt of wij de schade vergoeden.

Een verlaging van de reiskosten is niet een geldige reden om je reis te annuleren
Wij vergoeden alleen schade door een onvoorziene bijzondere omstandigheid zoals Andre208 al aangeeft.

Wimoost, ik kan de recensie waar je het over hebt niet vinden. Hij is in ieder geval niet juist. Wij vragen altijd een schriftelijke bevestiging om de reden van annuleren te controleren. Ik vermoed dat mijn collega deze recensie daarom heeft al verwijderd.

CaroLine, ik wens je toch alvast een hele fijne vakantie toe!

Vriendelijke groet,
Anne
Aegon Webcare
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Moniquemichiel »

Hoi,

Het is wel jammer maar evenzogoed toch nog spotgoedkoop ? Ik zou er niet al te lang saggerijnig om blijven en gewoon weer doorgaan met het je verheugen op de vakantie :D
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Wij vertrekken 2 juni en gaan ook naar Las Vegas.
Toen ik de nieuwsbrief kreeg heb ik direct met Travelhome gebeld. Daar werd mij verteld dat een collega net met iemand van Apollo in Amerika had gebeld en dat er niets van de prijs af zou gaan. Ik vond dit vreemd omdat het op dat moment nacht was in Amerika.
Ik heb een mail rechtstreeks naar Apollo gestuurd en kreeg als antwoord dat ik me tot Travelhome moest wenden.
Ik heb zojuist weer geantwoord en wacht nu op bericht van hun.
@Anjabt: Gaan jullie 8 februari naar de infodag?

PS ik weet dat onze reis al goedkoop was en ik ben zeker niet meer chagrijnig, maar 660,- vind ik veel geld waar ik andere leuke dingen mee kan doen. Ik vind het de moeite waard om het te proberen.
anjabt
Amerika-ontdekker

Bericht door anjabt »

@CaroLine, ik wist niets van een infodag. Ik zal het thuis eens in de groep gooien. Wat zou ik daar kunnen verwachten?
Ben wel enorm benieuwd of Travelhome ons nog wat tegemoet gaat komen, maar heb er een hard hoofd in. Onze reis (dus vertrek op 4 juni) staat er ook al niet meer bij op de website en ik zie dat de reis met vertrek op 2 juni weer wat duurder is geworden.
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

anjabt
Amerika-ontdekker

Bericht door anjabt »

Ik wilde gaan inschrijven voor de infodag, maar deze was al vol. Ze gaan misschien nog een extra dag plannen, maar dat is niet zeker.
anjabt
Amerika-ontdekker

Bericht door anjabt »

Er zijn extra plaatsen beschikbaar gesteld voor de infodag op 8 februari van Travelhome over de wegbrengspecial, dus wie nog wil inschrijven... het kan weer.
Wij zijn er nu in ieder geval ook bij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer