Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Denny's (vreemde manier van doen in restaurant)
Denny's (vreemde manier van doen in restaurant)
Wij gingen altijd graag ontbijten bij de Dennys, maar wat ons nu is overkomen vinden wij toch al te gortig. Wij zaten rustig te eten, komt er een mannetje binnen met plastic handenschoenen en een grote gif container op zijn rug, Ik zie dat hij zijn adem inhoudt en dan begint hij verwoed de grond te spuiten. Heel de zaak door en even daarna naar buiten om lucht te happen en dan ook nog eens naar de keuken om daar vrolijk verder te spuiten (terwijl de koks aan het koken zijn). Wij hoefden gelijk niks meer. Andere gasten verblikten of verblozen niet. We hebben onder protest nog wel betaald maar zijn eigenlijk gelijk die tent uit gevlucht. Een klacht bij Dennys heeft niks uitgehaald. We hebben er wel een foto van gemaakt anders kon ik het zelf ook niet geloven.
Laatst gewijzigd door markro op 21 nov 2013, 02:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Re: dennys
Denny's verschilt heel erg per plaats. In Utah hadden we een heel fijne Denny's in ons stadje. Op de dag dat onze containers bezorgd werden liepen we 's ochtends de Denny's binnen voor ontbijt en m'n zoontje moest ineens overgeven. Gelukkig kwam alles (weer) in en op mijn shirt terecht maar ja, daar stond ik dan in een drijfnat shirt, niks schoons meer in de auto en ruim een uur rijden naar de basis waar m'n schone goed in het hotel lag. Een van de vrouwen die daar werkten gaf me 1 van haar shirts om te lenen. Zo lief!
En in ons kleine stadje in Texas ook altijd supergoede service gehad.
Toen we naar Florida verhuisden dus ook redelijk snel een Denny's opgezocht want dat is iets bekends voor de kinderen....waardeloze service, vies, en hoe het eten smaakt weten we niet want het is nooit gelukt om een tafel te krijgen.
Maar dat de exterminator rondloopt terwijl er gegeten wordt....
En in ons kleine stadje in Texas ook altijd supergoede service gehad.
Toen we naar Florida verhuisden dus ook redelijk snel een Denny's opgezocht want dat is iets bekends voor de kinderen....waardeloze service, vies, en hoe het eten smaakt weten we niet want het is nooit gelukt om een tafel te krijgen.
Maar dat de exterminator rondloopt terwijl er gegeten wordt....
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Denny's (vreemde manier van doen in restaurant)
Iemand met mental health issues die ze maar lieten doen omdat ze hem kennen en weten dat het bijvoorbeeld maar water is dat hij spuit?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ik vind het een absurd verhaal, en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het een chemische substantie was. Als er hier op school buiten een wespennest met gif wordt weggehaald, dan hangen er gelijk overal briefjes en krijgen we daar meteen een e-mail over. De leerlingen moeten vervolgens een week lang uit de buurt van de bewuste lokatie blijven. Jammer dat je niet hebt gevraagd wat er aan de hand was en wat het precies voor spul was.
P.S. Misschien zit je wel in de volgende uitzending van Candid Camera
dimona schreef:
Kan me ook niet voorstellen dat het daadwerkelijk iets 'giftig' was. Zeker niet in een sue happy county als de USA. Maar kan me wel voorstellen dat je vreemd opkijkt hoor.
Ben overigens wel benieuwd naar de foto
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
LovesUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
nou ik moet zeggen als ik in ny bij vrienden verblijf is dit in de huizen ook heel normaal om de 2 weken komt er zon mannetje begint vrolijk het appartement rond te spuiten volgensmij is dit voor kakkerlakken :S vind ik toch ook bizar de keuken door waar je net je ontbijt staat te maken en ze zeggen ook niks paar minuten en weg is die weer kan me dit in nl ook niet voorstellen, vind het in een horeca gelegenheid nog bizarder terwijl iedereen zit te eten 
life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away..
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik wil die foto ook wel eens zien!
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
Ik heb bij Denny's wel eens behoorlijk gegeten, maar ook een paar keer zo slecht, ontstellend. De laatste keer is Mr. Oor er ruim een dag ziek van geweest en ik was ook behoorlijk beroerd een of twee dagen.
Dus nu rijden we nu snel door als we een Denny's zien.
Je enige mogelijkheid om iets te doen was op het moment zelf naar de bedrijfsleider of de eigenaar te vragen, en erop te staan dat hij een officiele klacht noteerde - daar hebben ze formulieren voor.
Als er in de container echt iets giftigs zat had de spuiter toch op zijn minst een masker over zijn mond moeten hebben. Maar er is spul dat giftig is voor insecten echter voor mensen geen kwaad kan - tenzij je het gaat oplikken ofzo.
Hoewel als er gespoten gaat worden met watdanook - zelfs water - had men het even moeten aankondigen en gasten de optie geven hun maaltijd iets sneller te beindigen dan het plan was, en te vertrekken. Als je iemand iets ziet spuiten uit een container op zijn rug wil je toch weten wat er gaande is.
Denny's heeft inderdaad veel regulars onder de klanten en die zullen het wel vaker hebben meegemaakt. Bovendien in veel gebieden laten USers hun huis binnen en buitenkant alle maanden spuiten tegen ongedierte - op veel plaatsen moet je wel.
Dus nu rijden we nu snel door als we een Denny's zien.
Je enige mogelijkheid om iets te doen was op het moment zelf naar de bedrijfsleider of de eigenaar te vragen, en erop te staan dat hij een officiele klacht noteerde - daar hebben ze formulieren voor.
Als er in de container echt iets giftigs zat had de spuiter toch op zijn minst een masker over zijn mond moeten hebben. Maar er is spul dat giftig is voor insecten echter voor mensen geen kwaad kan - tenzij je het gaat oplikken ofzo.
Hoewel als er gespoten gaat worden met watdanook - zelfs water - had men het even moeten aankondigen en gasten de optie geven hun maaltijd iets sneller te beindigen dan het plan was, en te vertrekken. Als je iemand iets ziet spuiten uit een container op zijn rug wil je toch weten wat er gaande is.
Denny's heeft inderdaad veel regulars onder de klanten en die zullen het wel vaker hebben meegemaakt. Bovendien in veel gebieden laten USers hun huis binnen en buitenkant alle maanden spuiten tegen ongedierte - op veel plaatsen moet je wel.
-
kaap koraal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Was het geen Halloween toen ??
Ook omdat iedereen zo rustig bleef zitten ...
Mensen die verkleed waren als exterminators/ghostbusters ??

Ook omdat iedereen zo rustig bleef zitten ...
Mensen die verkleed waren als exterminators/ghostbusters ??
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je al contact opgenomen met die vestiging om te informeren wat dit voorstelde?
Elke
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik zou ook erg geschrokken zijn!
jammer dat je niet gevraagd hebt wat die man kwam doen. ik zou me niet kunnen inhouden hebben denk ik
jammer dat je niet gevraagd hebt wat die man kwam doen. ik zou me niet kunnen inhouden hebben denk ik
Groeten, Katrien
Heel bizar. Misschien krijg je na de claim wel een leven lang gratis eten @ Denny's....maar of je daar dan nog heen wil..
Groetjes,
Daniel
Daniel
Op vliegtuigen wordt ook vaak met insecticide gespoten doorheen heel de cabine terwijl de passagiers aan boord zijn, dus mogelijk gaat het om een gelijkaardig product?
zie bvb http://www.dot.gov/office-policy/aviati ... quirements
zie bvb http://www.dot.gov/office-policy/aviati ... quirements
Nou ja, váák? Het gaat om een paar landen die dat eisen, en dan meestal terwijl de passagiers er niet in zitten. De VS horen daar iig niet bij.
Ik heb dat toch al een heel aantal keer meegemaakt hoor, en ook op vluchten naar landen die niet op de lijst staan.
Punt is dat er in dat geval ook met insecticiden gespoten wordt tussen de passagiers door, op een manier die blijkbaar wel toegelaten (of zelfs verplicht) is…
Punt is dat er in dat geval ook met insecticiden gespoten wordt tussen de passagiers door, op een manier die blijkbaar wel toegelaten (of zelfs verplicht) is…
Mijn man heeft het ooit meegemaakt op een vlucht naar Australië en vrij recent nog op een vlucht naar China (maar andere keren dan weer niet). Ik vind het een vrij absurd verschijnsel, maar ze doen het in ieder geval niet als je net een maaltijd zit te nuttigen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1752 Weergaves
-
Laatste bericht door markro