Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisgenoot gezocht! Juli-augustus 2014

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gesloten
Alex19

Reisgenoot gezocht! Juli-augustus 2014

Bericht door Alex19 »

Ik zal het erg leuk vinden om in juli of augustus 2014 voor 3 of 4 weken naar de VS te gaan. Met een groepsreis meegaan is niet iets voor mij en daarom lijkt het mij leuk om met iemand samen te reizen. Ik zelf ben volgend jaar 22 en zal het leuk vinden om met iemand van tussen ongeveer de 20-25 jaar reizen :) In mijn vriendenkring heb ik niemand die mee wil reizen en daarom vroeg ik me af of er misschien iemand op dit forum was die misschien ook op zoek is naar een reisgenoot. De regio in de VS maakt mij niets uit, ik ben al in de westkust geweest maar vind het ook erg leuk om andere staten in de VS te bezoeken!
H@ns
Amerika-ontdekker

Re: Reisgenoot gezocht! Juli-augustus 2014

Bericht door H@ns »

Misschien hebben onze reisplannen wel raakvlakken ;-) Zie je PB. :)
Alex19

Bericht door Alex19 »

Helaas zijn we er niet uitgekomen, dus ik zoek nog steeds een reisgenoot :)
KBaak
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door KBaak »

Ik denk dat je voor zoiets wel iets specifieker mag zijn en meer uitleg hoort te geven... Ik heb met een goede vriend van mij 1,5 week rondgereisd en dat hebben we zelfs na veel wikken en wegen besloten om te doen.
Alex19

Bericht door Alex19 »

Ik heb voor mijzelf twee reizen gevonden die ik alleen kan doen, dit topic kan dus worden gesloten.

De eerste reis is een verblijf van 2 weken in een studenten hostel in San Francisco.

De tweede reis is dat een kennis voor mij een studenten appartement gaat zoeken en dan maak ik er een tennisvakantie van!
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Hej Alex...
Als je nog niet geboekt hebt en nog iemand zoekt :
Klikkerdeklik
Alex19

Bericht door Alex19 »

Het is bijna zeker dat ik met een vriend van school volgend jaar voor 15 dagen naar California ga.
Momenteel zoek ik dus even geen reisgenoot. Succes met zoeken.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer