Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reis moeten annuleren : wie heeft dat al voor gehad ?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: reis moeten annuleren : wie heeft dat al voor gehad ?

Bericht door Katja »

Ik hoop dat jullie een mooie reis hebben en daarin de gelegenheid hebt om met elkaar verdriet te delen en mooie herinneringen op te halen.
Alrak62
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 24

Bericht door Alrak62 »

Toch een hele fijne reis en veel sterkte!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wat zal dat verdrietig zijn voor jullie! Misschien kunnnen jullie tijdens de trip wat extra momentjes inlassen om haar te gedenken, op speciale plekjes. Op die manier krijgt het wat extra aandacht en is ze er ook een klein beetje bij. Heel veel sterkte nog, en ik hoop dat jullie ondanks alles toch een fantastische reis mogen beleven.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
desperate housewive
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door desperate housewive »

Iedereen nogmaals bedankt voor al het medeleven.

We zijn sinds gisteren terug. En het heeft ons deugdgedaan na al die maanden van miserie vooraf en de shit die me nog te wachten staat met de regeling van de nalatenschap.

Er waren dagen dat ik dreigde "down" te worden en ik heb ertegen gevochten, tegen die somberheid en zwartgalligheid. In de shop in Yellowstone waar we vorig een kadoo kochten voor mijn moeder heb ik bewust niet gekeken naar die afdeling. En ik ben gek op "jurkjes" en voor het eerst in al die jaren had ik totaal geen interesse voor jurkjes als we eens een "Macy" of dergelijke op onze route aandeden tot de allerlaatste dag in Seatlle. Had al een Macy doorlopen en weeral geen interesse; ik dacht "aan wie moet ik die jurkjes gaan showen ?" Het was altijd het eerste wat mijn moeder vroeg "Heb jij veel nieuwe jurkjes gekocht ?" Tot ik plots een etalage van een winkeltje voorbijliep : en daar was het : het stemmetje "koop die, je zult er beeldig mee staan"

En mijn dochter werd op deze reis achtervolgd door oude singer naaimachines. Mijn moeder had er ook zo een en mijn dochter heeft die vaardigheid, namelijk zelf kledij naaien, van mijn moeder geërfd. Als klein kind zat ze al naast mijn moeder te kijken als die kledij aan het naaien of verstellen was.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer