Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AAA membership

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

AAA membership

Bericht door kalaman »

bij heel wat hotels krijgt men kortingen als men AAA-member is (zowat de Belgische Touring of de Nederlandse ANWB). Zijn er forumleden die zich AAA-lid gemaakt hebben en/of hier ervaringen mee hebben?
Ik zie nu bvb ook bij het boeken van de Rainbow Bridge Boattrip op Lake Powell dat men 12.50$ korting krijgt als men AAA-member is. Geldt dergelijk membership enkel per persoon of is dat voor iedereen van het gezien geldig?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: AAA membership

Bericht door Rob »

Wij gebruiken dan gewoon onze ANWB kaart die wordt ook aangenomen omdat het een zusterorganisatie is weet alleen niet of dat voor Touring ook geld maar daar kunnen onze BE leden vast wel wat over zeggen, waar wij hem gebruikt hebben voor museumtoegang was de kaart goed voor ons beide dus niet alleen de kaarthouder.
Bij hotel en campground overnachting werkt het ook en tijdens de laatste reis zelfs in een aantal winkels waar men extra korting kreeg over het totaalbedrag
Laatst gewijzigd door Rob op 06 jan 2013, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

ondertussen eens op de website van Touring gezocht en daar het volgende gevonden :
Al uw voordelen in de Verenigde Staten en Canada

Show Your Card & Save
Ook in de Verenigde Staten en Canada kunt u op duizenden plaatsen korting krijgen. Het voordeelprogramma "Show your Card!®" heet in Noord Amerika "Show Your Card & Save®". De kortingen aldaar worden voor u geregeld door onze zusterclubs AAA (American Automobile Association) en CAA (Canadian Automobile Association).

Gewoon met uw Touring-lidkaart
Net als in Europa krijgt u korting op vertoon van uw Touring-lidkaart. Op die kaart staat het 'Show your Card!-logo. Aangezien er echter duizenden grote en kleine partners in Amerika en Canada zijn en om u eventuele teleurstellingen te besparen, raden wij u aan u te voorzien van de tijdelijke lidkaart van de AAA die u HIER kan downloaden en afprinten. Uw geldige Touring-lidkaart moet u natuurlijk altijd meenemen.

Bezoek een AAA of CAA vestiging voor gratis kaarten en TourBooks
Uw voordeel begint al als u uw Touring-lidkaart laat zien in één van de vestigingen van de AAA of CAA. U bent hier van harte welkom en kunt er een schat aan toeristische informatie krijgen. Variërend van handige wegenkaarten en stadsplattegronden (bijna altijd gratis) tot de dikke, gratis TourBooks®?. Deze staan boordevol actuele toeristische informatie en helpen écht uw vakantie beter te laten verlopen.
Opgelet: iedere staat heeft zijn eigen AAA-club. Dit betekent dat de voordelen waarvan u kan genieten in de lokale AAA-kantoren kunnen verschillen van staat tot staat.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik ben lid van touring en heb de kaart. Er is bij aankomst in een hotel nog nooit naar gevraagd.
Groetjes,
Carine
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

en heb je er effectief al gebruik van gemaakt, Carine, bij het boeken van hotel en/of excursie? Ik heb mij ondertussen ook lid gemaakt (15€, zonder pechverhelping, maar mét de voordeelkaart).
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Even een vraag van een echte 'hollander'. Wij zijn zelf lid van Route Mobiel, maar mijn ouders van de ANWB. Kan ik ook hun pasje meenemen naar Amerika, of checken ze het lidmaatschapsnummer?
Nogmaals, misschien sneaky, maar wellicht scheelt het.
Afbeelding
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

@kalaman : ja ik heb er al dikwijls gebruik van gemaakt . Bij online boeking kan je ineens AAA member kiezen. Er is bij aankomst nog nooit naar mn kaart gevraagd. Maar ik herinner me dat op het forum ooit eens gezegd is dat er wel naar gevraagd is.
Dus mostertje, als je daar 15 euro mee wil uitsparen, lijkt me dat nogal vergezocht op de totaalsom van een reis naar Amerika. Je wint bij 1 hotel al dikwijls 10 dollar. Is toch snel terugverdiend ipv iemands anders kaart mee te nemen en het risico lopen om 'betrapt' te worden. (als echte Belg gedacht dan :lol: )
Groetjes,
Carine
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

tja, Carine, wij kunnen die (sommige) Nederlanders soms moeilijk volgen hé :wink:
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

Die "triple A" korting krijg je niet alleen bij hotels, maar ook bij veel toeristische attracties (je had zelf al die rondvaartkorting ontdekt) en musea e.d.
En in Nederland, maar misschien is dat in Belgie ook wel, ook bij bijvoorbeeld autoverhuurders als Hertz ( -10% )

Overigens, bij hotels wordt wel degelijk regelmatig om je kaart gevraagd.
Als je on-line hebt geboekt wat minder, maar als je als walk-in een kamer probeert te krijgen met "triple A" korting wil men vrijwel altijd de kaart zien
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

@Mostertje,
Beetje zielig he,een reis van duizenden euro's en dan beknibbellen op een lidmaatschap van de ANWB,waar je zelfs in eigen land ook profijt van hebt.
Ook al al op markplaats gekeken? voor een gebruikte parkenpas,sorry hoor moest het ff kwijt.
Albert.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij boeken regelmatig met AAA-korting, die 15 euro heb je er zo uit. Levert ook in Nederland voordelen op (gratis wegenkaarten, korting op diverse producten).
Als je lid bent loop dan in de VS ook eens langs een AAA-kantoor voor kaarten en tour books. Vooral de Indian County Map & Guide is een aanrader.

Marianne
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Mostertje schreef:Even een vraag van een echte 'hollander'. Wij zijn zelf lid van Route Mobiel, maar mijn ouders van de ANWB. Kan ik ook hun pasje meenemen naar Amerika, of checken ze het lidmaatschapsnummer?
Wij zijn zelf ook lid van Route Mobiel, maar hebben toch een lidmaatschap bij de ANWB. De wegenwacht en lid zijn van de ANWB zijn namelijk twee aparte dingen :)
Dus gewoon zelf ook even lid worden! Kost 17,25 euro per jaar...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Mostertje schreef:Even een vraag van een echte 'hollander'. Wij zijn zelf lid van Route Mobiel, maar mijn ouders van de ANWB. Kan ik ook hun pasje meenemen naar Amerika, of checken ze het lidmaatschapsnummer?
Nogmaals, misschien sneaky, maar wellicht scheelt het.
Je kunt ook lid worden van de ANWB zonder de wegenwacht service. Wij hebben beiden een lease-auto, maar wel een lidmaatschap van de ANWB. Het kost maar iets van 15 euro en je krijgt dan dus ook in de ANWB-winkel korting, alsmede in het buitenland ed (de AAA-discount). Tevens krijg je het blad Kampioen van de ANWB.
johan67
Amerikafan

Bericht door johan67 »

Ik ben nergens lid van en boek nooit van te voren een hotel.

Bij elke receptionist vraag ik naar de Triple A korting en vertel ze dan dat ik geen lid ben. Een beetje leuk praatje maken en krijg het toch 9 van de 10 keer. Alleen echte toeristen hotels of in grote steden (vorig jaar op Time Square) lukte het niet. Maar bij alle hotels langs de snelweg (Travellodge, SUper 8, etc etc) is het me altijd gelukt. :wink:
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Nou, dat wist ik dus niet, dat je voor €15 al lid bent van de ANWB, zonder wegenwachtservice. Bedankt voor jullie reacties. Tuurlijk zijn wij niet te beroerd om dit geld uit te geven, maar dacht oprecht dat dat veel meer zou zijn en inclusief wegenwachtservice (wat we niet nodig hebben). Weer een puntje op mijn to do / uitzoeklijstje.
Afbeelding
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Hallo,
Ik heb gezocht, maar niet gevonden: wie weet het bezoekadres van de AAA in Denver? We willen er op onze eerste dag langs gaan.
Gr. Miza
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Er is een kantoor in Aurora en twee in Denver. Wij wilden vorige maand langs die in Aurora maar het adres bleek niet meer te kloppen. Er stond wel het nieuwe adres aangegeven maar we hebben dat niet genoteerd.
De adressen in Denver:
- 4100 Arkansas Ave
- 8601 W Cross Dr #81

Marianne
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Miza schreef:Hallo,
Ik heb gezocht, maar niet gevonden: wie weet het bezoekadres van de AAA in Denver? We willen er op onze eerste dag langs gaan.
Gr. Miza
Denver District Office, AAA Colorado.
4100 E Arkansas Ave, Denver, CO.
Tel: (303) 753-8800 8000
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Marianne en Jaydee,
Alletwee hartelijk dank voor jullie snelle reactie. Hier heb ik wat aan.

Gr. Miza
roxy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door roxy »

Hallo,
Jullie hebben het over Touring, maar lukt het ook met een VAB kaart?

Groetjes,
Roxy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer